Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
asi siis järgmine sai foorumist uuritud et 1 ja 7 kokku ja süüdet siis nullib oil servicei ära... toimisin vastavalt ja mitu korda aga soovitud tulemust ei saanud milles võib viga olla?
Ehk lühidalt siis võid lihtsalt 7 klemmi ühendada kere külge, siis süüde sisse ja oota paarkümmend sekundit...kui ei nulli, siis süüde välja, juhe lahti ja proovi uuesti...kui ikka probleeme, siis jäta süüde sisse, juhe korraks lahti ja siis uuesti massi ning oota paarkümmend sekki jälle...peab ära nullima
Vaatan, et sul allkirjas '96 aasta auto, mis tähendab et sul peaks kõige eelduste kohaselt olema uuema tüübi pistik (see pacmaniga) ja seal tuleb kokku ühendada 7 ja 19, mitte 7 ja 1. Endal tegin nii ja asi toimis
tegin täpselt nii nagu randos soovitas ja ka nagu Rain530 soovitasid aga aru ei saa ikka särab.. must teip sinna peale siis või? seda ka ei usu et ühendust ei saa sealt pistikust ja kaitse kuskil sellel eraldi ka arvan et pole aga fakt on see et millegipärast ära ei kustu
Ühenda ikka 7 massi, seejärel keera süüde sisse, oota ca 5 sekki ja siis tõmba juhe lahti, mitte ära keera süüdet välja. See peaks käima vist 93-st ülespoole autodega.
Oli veel nii ka, et vist kas tuli enne massi panna ja siis süüdet või süüde ja siis massi. Ühte pidi vähemalt töötab asi. Ei mäleta kumba pidi, aga proovi. Ise olen kaks korda nullind endal seda ja auto 94a diisel.
Mul ka algul ei tahtnud nullida aga siis ikka tegi ära.
Panin juhtme 7 ja 11 klemmide auku,keerasin süüdet ja korras.
Meelita juhet natuke seal aukudes edasi tagasi alguses ja siis pane süüdet.
Ma ei saa aru kas teil on kirjaviga v6i te t6esti proovisite 7 ja 1?
&ige peaks ju olema 7 ja 11.