E34 m50 jõud kaob ära.
E34 m50 jõud kaob ära.
Asi selline et mingi hetk järsku jõud kadunud ei lähe enam pöördesse ka tühikäigul. Sõiduajal kui hoida gaas põhjas siis kuidagi veab ja aegajalt tuleb nagu korraks jõud tagasi. Ja nii natuke jamab ja siis kõik ok. Selline tunne nagu ei saaks bentsu kätte. Bentsufilter, küünlad vahetatud. Õhulugeja küljest juhtme lahti võtmine ei mõju. Mida veel kontrollida. Diagnostis sai detsembris käidud siis oli kõik ok.
Re: E34 m50 jõud kaob ära.
süütepoolid äkkihansu kirjutas:Asi selline et mingi hetk järsku jõud kadunud ei lähe enam pöördesse ka tühikäigul. Sõiduajal kui hoida gaas põhjas siis kuidagi veab ja aegajalt tuleb nagu korraks jõud tagasi. Ja nii natuke jamab ja siis kõik ok. Selline tunne nagu ei saaks bentsu kätte. Bentsufilter, küünlad vahetatud. Õhulugeja küljest juhtme lahti võtmine ei mõju. Mida veel kontrollida. Diagnostis sai detsembris käidud siis oli kõik ok.

Omal sama jama. Sõidu ajal mul jõud ei kao, peale käivitamist lihtsalt ei lähe pöördesse. Aitab kui korra välja suretada või kannatlikult proovida õrnalt gaasiga mängida niikaua kuni pöörded üles võtab. Muidu käib peale käivitust tühikäigul ilusti, kuid peale gaasi vajutust on tunne nagu lööks vaid pooled pütad ja tahab päris ära surra. Kahtlustan veidi gaasiklapi potekat, mis ei pruugi alati töötada. Ehk siis gaasi vajutusel ei saa aju infot gaasiklapi avanemise kohta, mis tähendab et see õhk mis gaasiklapi avanemisel mootorisse läheb on lisaõhk, millele aju ei oska kütust lisada. Minul viitab potekale ka see, et linnasõidul on gaas alumises otsas väga tundetuks muutunud. Kui 2000 rpm pealt tahad natuke gaasi tagasi lasta, et pikivahet hoida vms, siis järgneb sellele kohene kütte kinni panek ja järsk mootoriga pidurdus, mis teeb sõitmise sama mugavaks kui trollis.
Piibud peksavad mul ka üle, kuid selles viga nii väga olla ei tohiks, kuna ülelöömine toimub ka korralikult töötava mootoriga. Siinkohal on oodatud soovitused kust saada uusi piipe soodsa hinnaga, peale UM-i (144.- tk).
Diagnostika ei näita ka mul midagi viga olevat peale lambda soojenduse, mille mähis tõesti läbi on põlenud. Eks peamiselt seetõttu, et kui juhtmed autol küljes siis ta töötab nagu õige masin kunagi. Peakski diagnosti arvuti omale pagassi viskama ja juhtmed pidevalt küljes hoidma siis ehk sõidab ka korralikult.
Vaadates teemasid foorumis ja enda kogemuse põhjal julgen arvata et BMW muidu väga hea auto, ainult et elektroonika on väga s*tt. Omal esinenud igasugu anomaaliaid, millele siit foorumist pole ka mitte ühtegi posti vastuseks tulnud.
Piibud peksavad mul ka üle, kuid selles viga nii väga olla ei tohiks, kuna ülelöömine toimub ka korralikult töötava mootoriga. Siinkohal on oodatud soovitused kust saada uusi piipe soodsa hinnaga, peale UM-i (144.- tk).
Diagnostika ei näita ka mul midagi viga olevat peale lambda soojenduse, mille mähis tõesti läbi on põlenud. Eks peamiselt seetõttu, et kui juhtmed autol küljes siis ta töötab nagu õige masin kunagi. Peakski diagnosti arvuti omale pagassi viskama ja juhtmed pidevalt küljes hoidma siis ehk sõidab ka korralikult.
Vaadates teemasid foorumis ja enda kogemuse põhjal julgen arvata et BMW muidu väga hea auto, ainult et elektroonika on väga s*tt. Omal esinenud igasugu anomaaliaid, millele siit foorumist pole ka mitte ühtegi posti vastuseks tulnud.
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
Vajaks abi.
Selline mure et vahel hakkab hullult mootor lonkama suisa sureb peaegu välja ääre peal koguaeg lonkab ja puterdab ja nii umbes 2-3minti.
Autoks E34 1991a 141kW Ja olen täheldanud et see nagu toimuks üldjuhul peale 1-2 käigu peenestamist.
Kütuse filter??? lambda?? mis see viga olla võiks???
Autoks E34 1991a 141kW Ja olen täheldanud et see nagu toimuks üldjuhul peale 1-2 käigu peenestamist.
Kütuse filter??? lambda?? mis see viga olla võiks???
BMW
Re: Vajaks abi.
Kas sul mootor lonkab tühikäigulOliver525 kirjutas:Selline mure et vahel hakkab hullult mootor lonkama suisa sureb peaegu välja ääre peal koguaeg lonkab ja puterdab ja nii umbes 2-3minti.
Autoks E34 1991a 141kW Ja olen täheldanud et see nagu toimuks üldjuhul peale 1-2 käigu peenestamist.
Kütuse filter??? lambda?? mis see viga olla võiks???

Samas kõige parema ja kiirema vastuse saad diagnostikast, sest nii on suht raske kellelgi midagi tarka öelda.

PS. Võiksid oma lauseehitust ka korrastada
