530d E39 142kw kiirendusel kakub
530d E39 142kw kiirendusel kakub
Tere,
mure selline, et järsemal kiirendusel hakkab mootor kakkuma ja puterdama. Tühikäigul hakkab 4000rpm-i peal värisema (läheb kergelt tasakaalust välja ja hüppab). Vahetasin etteande pumba, kütusefiltri ja filtri peal oleva kütuserõhu anduri (kõik uued Bosch varuosad). Midagi ei muutund.
Käisin diagnostis kus, peale veakoodi "1260 DDE: Pre-supply pressure monitoring", ei osatud midagi muud öelda.
Kui küttefiltri peal olevalt andurilt juhe tagant ära võtta, probleem justkui kaoks. Mootor läheb ilusti üle 4000rpm-i ja enam ei värise.
Küsimus ongi selles, et mis võib viga olla, mis teha, et viga ära kaoks?
Ette tänades,
Kert.
mure selline, et järsemal kiirendusel hakkab mootor kakkuma ja puterdama. Tühikäigul hakkab 4000rpm-i peal värisema (läheb kergelt tasakaalust välja ja hüppab). Vahetasin etteande pumba, kütusefiltri ja filtri peal oleva kütuserõhu anduri (kõik uued Bosch varuosad). Midagi ei muutund.
Käisin diagnostis kus, peale veakoodi "1260 DDE: Pre-supply pressure monitoring", ei osatud midagi muud öelda.
Kui küttefiltri peal olevalt andurilt juhe tagant ära võtta, probleem justkui kaoks. Mootor läheb ilusti üle 4000rpm-i ja enam ei värise.
Küsimus ongi selles, et mis võib viga olla, mis teha, et viga ära kaoks?
Ette tänades,
Kert.
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
1) vaheta küttefilter
2) kontrolli paagis sõel
3) vaheta põhjaalune pump
Nagu aru saan, siis 1-2 on juba tehtud.
Enne kolmandat, soovitan lühidalt kindlalt diagnostikaga selgeks teha, kas kiirendamisel langeb
etteanderõhk kolmest alla. Kui jah, siis teosta nr3.
2) kontrolli paagis sõel
3) vaheta põhjaalune pump
Nagu aru saan, siis 1-2 on juba tehtud.
Enne kolmandat, soovitan lühidalt kindlalt diagnostikaga selgeks teha, kas kiirendamisel langeb
etteanderõhk kolmest alla. Kui jah, siis teosta nr3.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
Põhjaalune pump vahetatud. Diagnostikas näitas pre-supply pressure 2 bar-i, gaasi andes langes 1,6-1,8 bari-i peale.
Põhjaalune etteande pump on uus, paagist kütuse pealevooluga probleemi ei ole, kütusefilter on uus, filtri peal olev kütuserõhu andur on uus ja ikka on survega mingi jama. Diagnostika näitab viga "1260 DDE: Pre-supply pressure monitoring" ja ei midagi muud.
Nagu ma enne ka kirjutasin, kui küttefiltri pealt juhe ära kakkuda, läheb mootor ilusti pöördesse. Panen juhtme tagasi ja jälle üle 4000 ei lähe ja kukub jõnksutama.
Äkki kellelgi sarnane probleem olnud? Endal mõistus otsas.
Põhjaalune etteande pump on uus, paagist kütuse pealevooluga probleemi ei ole, kütusefilter on uus, filtri peal olev kütuserõhu andur on uus ja ikka on survega mingi jama. Diagnostika näitab viga "1260 DDE: Pre-supply pressure monitoring" ja ei midagi muud.
Nagu ma enne ka kirjutasin, kui küttefiltri pealt juhe ära kakkuda, läheb mootor ilusti pöördesse. Panen juhtme tagasi ja jälle üle 4000 ei lähe ja kukub jõnksutama.
Äkki kellelgi sarnane probleem olnud? Endal mõistus otsas.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
Etteande pump ei löö 3 bar välja ja sa ei saa aru mis viga? Diagnostik on mingi sorts w?Kert94 kirjutas:Põhjaalune pump vahetatud. Diagnostikas näitas pre-supply pressure 2 bar-i, gaasi andes langes 1,6-1,8 bari-i peale.
Põhjaalune etteande pump on uus, paagist kütuse pealevooluga probleemi ei ole, kütusefilter on uus, filtri peal olev kütuserõhu andur on uus ja ikka on survega mingi jama. Diagnostika näitab viga "1260 DDE: Pre-supply pressure monitoring" ja ei midagi muud.
Nagu ma enne ka kirjutasin, kui küttefiltri pealt juhe ära kakkuda, läheb mootor ilusti pöördesse. Panen juhtme tagasi ja jälle üle 4000 ei lähe ja kukub jõnksutama.
Äkki kellelgi sarnane probleem olnud? Endal mõistus otsas.
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub

Vaevalt sul nüüd uus andur on. Teise auto vana ei ole uus.
Põhjaalust pumpa paagi pumbaga segamini ei aja?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
No andur tuli eparts.ee-st, ilusti paki sees, bosch kirjad peal ja puha. Ehk on ikka uus
Ei aja paagipumbaga segi. Vahetatud on põhjaalune pump (juhi istme all), mis on samuti uus Bosch varuosa. Vaevalt nüüd pumbas viga on...

Ei aja paagipumbaga segi. Vahetatud on põhjaalune pump (juhi istme all), mis on samuti uus Bosch varuosa. Vaevalt nüüd pumbas viga on...
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
Okei, vast ei olegi "tavaline olukord"
Kütuse torudega mingeid asju pole teostatud? Ei kapoti all ega põhja all?
Mingit "oih torud valetpidi" asja ei saa olla?
Kas kütus peale filtrit tuleb 1) joaga 2) näpuga kinni hoides kinni ei taha jääda?

Kütuse torudega mingeid asju pole teostatud? Ei kapoti all ega põhja all?
Mingit "oih torud valetpidi" asja ei saa olla?
Kas kütus peale filtrit tuleb 1) joaga 2) näpuga kinni hoides kinni ei taha jääda?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 18.08.2013 11:56 34
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
endal sama jama, et filtrilt pistik pealt võtta töötab ilusti, kas asjale leiti ka lahendus?
pre-supply viga sees ja kütuse rõhk seal 2.3 bar 4000 pöörde juures.
pre-supply viga sees ja kütuse rõhk seal 2.3 bar 4000 pöörde juures.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 334
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
ei hakka uut teemat tegema, kuna mure üsna sarnane.
Probleeme on kaks tk, tõenäoliselt on mõlemad üksteisest sõltuvad.
Esimene on see, et olenemata sellest, kas mootor on kohapeal töösoojaks lasknud tiksuda või külmastpeast, mõlemal juhul pähe andes hakkab kuskil 2500-3000 rpm pealt puterdama ja nii kuskil 5 sekundi.
Sellajal jõudu edasi liikuda pole, auto väriseb nii et hambad kukuvad suust välja ja tagant tuleb tohutult musta. See 5 sekundit õudust saab läbi, siis rohkem seda probleemi ei esine kuni jahtumiseni(üldiselt 5-6h peale välja lülitamist saab seda nalja jälle tunda). Varem oli nõnda et ka kohapeal tuuritades sai vappumise kätte, kuid enam mitte. Kohapeal tuuritades vappus mootor täpselt, nagu kas saaks lisakütust või jätaks vahele.
Olen stendinud kõik pihustid(oli esimene idee, et mingi pihusti õhtal), vahetanud lati surve anduri, ja kõrgsurvepumba taga oleva regulaatori. Kasu mittemidagi.
Teine probleem tekkis ühel ilusal suvepäeval, kui mootor liiga kuumaks läks(ca 95 kraadi, visco puudub).
viskas siis mootori tule põlema, kaabel taha ja low rail presure, tööle ei saanud, ca 15 minuti pärast aga sai.
Ja nüüd ongi nii, sõidan autoga, kõigepealt on esimene viga ja siis kui mootor soojaks sõidetud(ca 90 kraadi), siis kiirendama hakates, kuskilt 2500 rpm pealt viskab mootori tule põlema ja mootor limpis, alati sama viga. Kui kuskile seisma jätta, siis enne tööle ei saa, kui veidi aega on seisnud, loobib pidevalt low rail presure viga.
Olen täheldanud, et käivitus on ka pika ajaline ca 3-5 sekundit.
Kas viga võib olla KSPs, kuna see on ainuke mis on veel vahetamata. Samas kohapealt pähe andes välja ei sure.
Kui ksp metalli toodaks(ütleme et klapid on korras, aga kolvid õhtal) siis peaks terve rail ja pihustitki metallipuru täis olema.
Üks asi mida veel olen täheldanud, et kui mootor on limpis, siis kergelt kiirendades läheb nagu vinnaga, aga kui kergelt pedaali lahti lasta siis korra nagu viskab edasi.
Ehk kellelgi midagi sarnast olnud, diagnostika muid vigu ei näita. Endal mõistus otsas ja rohkem lambist asju vahetada ei tahaks.
Probleeme on kaks tk, tõenäoliselt on mõlemad üksteisest sõltuvad.
Esimene on see, et olenemata sellest, kas mootor on kohapeal töösoojaks lasknud tiksuda või külmastpeast, mõlemal juhul pähe andes hakkab kuskil 2500-3000 rpm pealt puterdama ja nii kuskil 5 sekundi.
Sellajal jõudu edasi liikuda pole, auto väriseb nii et hambad kukuvad suust välja ja tagant tuleb tohutult musta. See 5 sekundit õudust saab läbi, siis rohkem seda probleemi ei esine kuni jahtumiseni(üldiselt 5-6h peale välja lülitamist saab seda nalja jälle tunda). Varem oli nõnda et ka kohapeal tuuritades sai vappumise kätte, kuid enam mitte. Kohapeal tuuritades vappus mootor täpselt, nagu kas saaks lisakütust või jätaks vahele.
Olen stendinud kõik pihustid(oli esimene idee, et mingi pihusti õhtal), vahetanud lati surve anduri, ja kõrgsurvepumba taga oleva regulaatori. Kasu mittemidagi.
Teine probleem tekkis ühel ilusal suvepäeval, kui mootor liiga kuumaks läks(ca 95 kraadi, visco puudub).
viskas siis mootori tule põlema, kaabel taha ja low rail presure, tööle ei saanud, ca 15 minuti pärast aga sai.
Ja nüüd ongi nii, sõidan autoga, kõigepealt on esimene viga ja siis kui mootor soojaks sõidetud(ca 90 kraadi), siis kiirendama hakates, kuskilt 2500 rpm pealt viskab mootori tule põlema ja mootor limpis, alati sama viga. Kui kuskile seisma jätta, siis enne tööle ei saa, kui veidi aega on seisnud, loobib pidevalt low rail presure viga.
Olen täheldanud, et käivitus on ka pika ajaline ca 3-5 sekundit.
Kas viga võib olla KSPs, kuna see on ainuke mis on veel vahetamata. Samas kohapealt pähe andes välja ei sure.
Kui ksp metalli toodaks(ütleme et klapid on korras, aga kolvid õhtal) siis peaks terve rail ja pihustitki metallipuru täis olema.
Üks asi mida veel olen täheldanud, et kui mootor on limpis, siis kergelt kiirendades läheb nagu vinnaga, aga kui kergelt pedaali lahti lasta siis korra nagu viskab edasi.
Ehk kellelgi midagi sarnast olnud, diagnostika muid vigu ei näita. Endal mõistus otsas ja rohkem lambist asju vahetada ei tahaks.
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 18.08.2013 11:56 34
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
Pole kellelgi mingit lahendust pakkuda?skulldevil kirjutas:endal sama jama, et filtrilt pistik pealt võtta töötab ilusti, kas asjale leiti ka lahendus?
pre-supply viga sees ja kütuse rõhk seal 2.3 bar 4000 pöörde juures.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 334
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
mina sain enda probleemile lahenduse.
Põhjaaluse pumba tootlikus oli kehvavõitu.
Põhjaaluse pumba tootlikus oli kehvavõitu.
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 18.08.2013 11:56 34
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
Kuidas saab tootlikus vähevõitu olla kui võtta kütusefiltri pealt anduril pistik tagant, siis tekib tootlikust juurde?
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 334
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
see oli minu probleemi lahendus, sinul ehk miskit muud viga.
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 18.08.2013 11:56 34
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
skulldevil kirjutas:Pole kellelgi mingit lahendust pakkuda?skulldevil kirjutas:endal sama jama, et filtrilt pistik pealt võtta töötab ilusti, kas asjale leiti ka lahendus?
pre-supply viga sees ja kütuse rõhk seal 2.3 bar 4000 pöörde juures.
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
Aju kasutab mingit asendusarvu pistik lahti, ei mäleta enam palju see oli. Asi on vist pigem tarkvaraliselt selline, et ei lase sõita anduri poolt mõõdetud madala rõhuga aga pistik lahti sarnase asendusarvuga laseb. Ehk siis tuleks ikka sellele etteanderõhule keskenduda, põhjused kindlaks teha.skulldevil kirjutas:Kuidas saab tootlikus vähevõitu olla kui võtta kütusefiltri pealt anduril pistik tagant, siis tekib tootlikust juurde?
- 528läänest
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 20.11.2014 21:17 42
- Peamine sõiduk: bmw x5 2003a. 135kw
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
Siin üks X suht sama hädaga 
Paagi pump ja põhja pump vahetatud. Kütuse filtrini tuleb üle 5 Bar.
Kickdown olematu ja sõitu alustades ka kui gaasi põhja vajutab siid väga uimane. Paigal N-käiguga pähe andes kestab kuni pöörded tõusevad.

Paagi pump ja põhja pump vahetatud. Kütuse filtrini tuleb üle 5 Bar.
Kickdown olematu ja sõitu alustades ka kui gaasi põhja vajutab siid väga uimane. Paigal N-käiguga pähe andes kestab kuni pöörded tõusevad.
Täitsa roheline veel
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 334
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
filtri küljes olev andur annab vbl vigast signaali(/poolik juhe) või siis ei saa ise piisavalt + või - kätte?
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 530d E39 142kw kiirendusel kakub
Tavaliselt sellise hädaga sisselaske rõhk kadunud. Erinevad põhjused. Arvuti peab ka kindlasti järgi käima, et vales suunas ei rapsi.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.