1. leht 1-st
E34 Jahutusvedeliku seier
Postitatud: 07.03.2006 17:30 41
Postitas Filipp
tere.kasutasn otsingut ka aga ei leidnud.mure selline,et näidukipolokis seier ei näita.kui süüte sisse keeran liigub sinise algusse ja sinna jääb.sõiduaeg läheb salong küll soojaks(tühikäigul mitte)
äkki keegi nätaks pildi peal kus asub mootoeiplokis jahutusvedeliku andur.
võtsin kellad lahti ja puhastasi ära aga kasu ei miskit.auto paar päeva tagasi ostetud ja natuke kõhe sõita kuki tempi ei näe.või äkki keegi oskab õelda kes pärnus BMW hästi jagab.
ette tänades
Postitatud: 07.03.2006 17:33 11
Postitas Maiks
Aga ära sa jumala eest ütle mis mootor su autol on.

Võib ju vastata, et eks see andur seal mootori küljes kuskil on. Edu.
www.realoem.com äkki abiks
Postitatud: 07.03.2006 17:36 00
Postitas Filipp
sorry 520i(1992)110kw
ikkagi 1 bmw
Postitatud: 07.03.2006 17:59 14
Postitas Maiks
Postitatud: 07.03.2006 18:05 22
Postitas Filipp
Aitähh
Re: Jahutusvedeliku seier
Postitatud: 08.03.2006 10:16 31
Postitas Joel_H
Filipp kirjutas:sõiduaeg läheb salong küll soojaks(tühikäigul mitte)
Kas ka sooja mootoriga hakkab tühikäigul sooja asemel salongi leiget, külma puhuma?
Sellisel juhul andurist tõenäoliselt viga ei tasuks otsida .. alustama peaks termostaadi, veepumba jne kontrollist

Postitatud: 08.03.2006 14:32 57
Postitas Filipp
Hakkab küll tühikäigul leiget puhuma ja kaua läheb soojaks ka aga kui linnas sõita hakkab lausa tulist puhuma aga seier ikka ei näita.
Postitatud: 08.03.2006 18:39 20
Postitas Maiks
Kui andur korras, aga seier ei näita siis peaks jahutusvedelikku olema nii vähe sees, et seier on kuival ja tal ei ole kuskilt infot võtta ja sel juhul peaks masin juba keema. Ja kui termostaat läbi siis seier peaks ju liikuma ikka.
Postitatud: 09.03.2006 22:05 00
Postitas Olts
Kui jahutussärk nii tühi on, et andur kuivale jääb, siis töökorras anduri puhul purjetab seier kohe punasesse, kaan kõverdub ja juhtuvad muud toredad jahutuse puudumisest tingitud asjad. Ega temperatuuri andur vahet ei tee, kas ta mõõdab õhu, vee, tosooli või mõne muu vedeliku temperatuuri. Andurit saad kontrollida kõige tavalisema multimeetriga(testriga) mõõtes anduri takistust külma ja sooja mootori korral. Peab olema erinev. Korras anduri puhul võib viga olla mõnes katkises juhtmes, pistikus, vigases jootes kellade plokis vms. See et linnas sõites puhub soojemat kui maanteel ja aeglane soojenemine viitab vigasele termostaadile, kohapeal seistes leige õhk tähendab probleemi veepumbaga.
Postitatud: 10.03.2006 00:17 59
Postitas aftermatch
mul enda 528 e28-l on sama asi et näidik jääb kinni....mõnikord sõiduajal näitab ka. Olen niimoodi teinud et kusagil 3000pöördeni lasknud ja siis korra süüde välja ja tagasi sisse...niimoodi et mootor tööle jääks ja on näitama hakanud