1. leht 1-st

E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 29.10.2014 23:28 03
Postitas ilary007
Tere!

Otsisin siit foorumist lahendust oma probleemile.
Nimelt auto juhipoolne tagumine nurk vajub alla. Ainult siis kui on auto kallaku peal, ehk siis kui auto raskus on on rohkem tagumisel rattal mis koopasse vajub. Aga kui auto on tasasel pinnal siis ei juhtu midagi. Täna näiteks 8 tunni jooksul vajus 3 korda padi tühjaks. On ennem ka nii teinud korra mingi pooldeist nädalat tagasi. Siiski oli auto raskus sellel samal rattal rohkem. Aga nüüd hoiab jälle ilusti üleval. Ei taha uskuda, et asi padjas on.

Äkki saan targematelt abi.

Suured tänud ette ära.

Lp: Andu

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 30.10.2014 02:31 36
Postitas arnis
Elektroonilise rikke välistamine. Olgu rattad õigel kõrgusel.
Tõmba välja õhkvedrustuse kaitse pagasnikus.
Katseta igasugustes asendites. Kui vajub ikka alla, vajab padja vahetust,
kui enam ei vaju, vajab uut sillaandurit.

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 30.10.2014 16:17 41
Postitas marxtani
Tervist,mul umbes sama pull. Aga milline kaitse pagassis välja võtta?

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 30.10.2014 20:01 33
Postitas arnis
Selle asemel, et arvutis istuda ja klõpsida, oleks piisanud lihtsalt lugeda luugi pealt, mis tuleb
ära võtta, et kaitsmetele ligi saada. Ja kui keelest aru ei saa, siis tore oleks kõik ära tõlkida endale.
Üks päev läheb vaja ja siis tee ääres mökmök.

50...

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 01.11.2014 03:02 29
Postitas marxtani
arnis kirjutas:Selle asemel, et arvutis istuda ja klõpsida, oleks piisanud lihtsalt lugeda luugi pealt, mis tuleb
ära võtta, et kaitsmetele ligi saada. Ja kui keelest aru ei saa, siis tore oleks kõik ära tõlkida endale.
Üks päev läheb vaja ja siis tee ääres mökmök.

50...
Ei tea kelle pihta see nüüd käis?

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 07.11.2014 22:45 46
Postitas ilary007
Tere! Jälle ei saa aru sai võetud kaitse välja ei vajunud kuskile.Nüüd on ilusti üleval seisnud.See viga nagu ilmnes peale tagasilla pukside vahetust.

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 08.11.2014 04:03 48
Postitas arnis
Kui ilma kaitsmeta ei vaju alla aga kaitsmega vajub, siis probleem on silla nivoo anduris.
Diagnostikaga peaks selgeks saama, kumb probleeme tekitab.

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 28.03.2015 16:48 09
Postitas jorms
Tervist.
Probleem siis selline et autol üks külg kõrgem kui teine aga tagaots seistes alla ei vaju. Milles probleem võib olla?

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 28.03.2015 17:10 56
Postitas PeeterA
Õhkvedrustuse rikke märguannet spidoplokki ei viska? Ilmselt aitaks vedrustuse uuesti kalibreerimine. Haapsalu kandis saaks aidata ;)

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 28.03.2015 17:30 47
Postitas jorms
Spidoplokis veateadet ei ole küll.

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 28.03.2015 17:49 12
Postitas jorms
Keegi pärnu kandis ei tegele selle teemaga?

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 28.03.2015 19:25 10
Postitas PeeterA
United Motors

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 01.04.2015 08:32 13
Postitas e39tds
PAH Motors teeb ka arvatavasti, helista ja küsi asub savi tänaval. Madis Sabiin nr 56226098

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 03.04.2015 10:03 20
Postitas jorms
Diagnost näitas siis parema klapi/solenoidi viga. On või.alik neid kuidagi remontida või kus kohast uued osta ja mis maksavad?

Postitatud: 19.04.2015 19:26 33
Postitas RustyZ
Ilmselt sobiv teema kus küsida:
Ülevaatusel amorditestis tagasild 0%. Ebareaalne ju, mul peaks sõites auto kohati õõtsuma nagu Tallink Läänemerel.
Varustuselistis:
S227A Sportfahrw.+Tieferleg.+Niveaureg. Sport suspension+lowered+ride-height

Või on loogiline et ei tunne kui amort läbi?

Ja siis vasak pool on natuke madalamal ka kui parem. Kui raskus peal pumpab üles ja pärast alla ka kuid alati on üks pool kõrgemal. Sellest saab ka kalibreerimisega lahti? Kes Tallinnas võiks seda teha?

Re: E39 Õhkvedrustus?

Postitatud: 19.04.2015 19:57 27
Postitas arnis
Tavaliselt läheb midagi katki, mitte ei lähe asi niisama viltu.
Roni alla, kontrolli, kas kõik on ikka okei. Kas amordid kuivad.
Ja eesmisi tuleb ka kontrollida, eriti vedrusid.
Auto kõrgust mõõda ikka mõõdulindiga, mitte silmadega.
Kõigi nelja tiivaserva kõrgused anna velje alumisest otsast.

Postitatud: 19.04.2015 20:03 56
Postitas RustyZ
Okei, vaatan kõrgused üle aga kui ta silmaga sirgel pinnal viltu on siis on ta ka mõõdulindiga viltu.
Mulle tekitab rohkem muret see 0% amorditestis. Nad vingusid ülevaatusel selle üle. On see üldse loogiline kui auto muidu teel normaalselt käitub?