1. leht 1-st

E39 520 96a esimeste piduriketaste kulumispiir(cm)?

Postitatud: 13.03.2006 16:26 41
Postitas Diiler
Ettetänades...

Postitatud: 14.03.2006 15:17 25
Postitas Joel_H
uuri seda ketast pisut lähemalt .. ketta peal (mitte selle osa, mida klots kulutab ;)) on kõik vajalik kirjas :idea:

Postitatud: 14.03.2006 16:55 16
Postitas erik
Joel_H kirjutas:uuri seda ketast pisut lähemalt .. ketta peal (mitte selle osa, mida klots kulutab ;)) on kõik vajalik kirjas :idea:
Need märgid on kindlasti juba ära roostetanud. Teema algataja arvatavasti tunneb pisut muret oma kulunud ketaste üle.
Ära 1cm ketast lase, see võib ohtlikuks kiskuda. (kui jutt on cm test.) ;)
Kulumis piir esimestel ketastel on umb. 20mm.

Postitatud: 14.03.2006 17:02 22
Postitas Diiler
Tänud

Mõõtsin kettad üle ja äärmine serv ongi täpselt 2cm, aga ülejäänud ketas õhem.

Aga küsimus veel selline, et kas b-kettad on tõesti palju halvemad kui originaalid. UM ketta hind 1400 aga febi ketas 510.-

Postitatud: 14.03.2006 17:06 25
Postitas Mario153
No mis seal ikka nii halba saab olla. See vana kulunud ketas on sul halb :D Uus on ikka uus :!:

Postitatud: 14.03.2006 23:37 24
Postitas Viljar
Meie riigis lubatud kiiruste juures ei tohiks febi ketas nii väga halb olla, ma saan aru, et kuskil kiirtee peal, kus tule ca 200 km/h pealt tunnis nii umbes 50 peale pidurdada, siis äkki tõest oleks originaal parem.

Postitatud: 15.03.2006 21:31 04
Postitas Valdek
e39 soovitan ette ainult originaal pid ketast...

Postitatud: 16.03.2006 09:00 15
Postitas Mägilane
Valdek kirjutas:e39 soovitan ette ainult originaal pid ketast...
Soovitan samuti originaali, olen endal pannud Febit vist kolm korda jutti ja iga kord kestis 2kuud ja läksid kõveraks, siis panin Lemförderid ja kestsid 4 kuud ja jälle kõverad ning ma olen kuulnud, et ma pole ainuke kel nii on läinud. Nüüd panen originaalid :!: