E34 540 elektroonika
E34 540 elektroonika
Et ega selle autoga mured lõppe...nii siis probleem
1.et auto töötades tuled ning sisse lülitada hakkab armatuuri ja konsooli valgustus ära kustuma,et asi võib valesti ühendatud massis olla?
2.kellade juures läbisõidu näitu lihtsalt ei näita(seal on juba ennem midagi uuritud ka et jäljed näha) et milles võiks viga olla?
3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas
ja üldse et äkki oskab keegi soovitada mõnd head elektrikut kes vigadeni jõuaks või heal juhul ka probleemid kõrvaldaks?
1.et auto töötades tuled ning sisse lülitada hakkab armatuuri ja konsooli valgustus ära kustuma,et asi võib valesti ühendatud massis olla?
2.kellade juures läbisõidu näitu lihtsalt ei näita(seal on juba ennem midagi uuritud ka et jäljed näha) et milles võiks viga olla?
3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas
ja üldse et äkki oskab keegi soovitada mõnd head elektrikut kes vigadeni jõuaks või heal juhul ka probleemid kõrvaldaks?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ma arvan et see oli tingitud sellest peakaitsmest mis on aku juures.
Minul vist oli selles viga.
Aga helista Patrikule ja ta ütleb sulle kindlasti kohe ära millest see on.
Minul vist oli selles viga.
Aga helista Patrikule ja ta ütleb sulle kindlasti kohe ära millest see on.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: E34 540 elektroonika
vaata endal juhtme pundist välja valged juhtmed. üleni valge on antenni võimendi, ja siis on seal veel paar-kolm valget millel on triibud peal. lükka sinna 12V peale kui maki tööle paned. ehk on ka võimendi vahel ja võimendil lihtsalt hetkel toide puudu.vspec kirjutas:Et ega selle autoga mured lõppe...nii siis probleem
3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Esiteks on seal tavaliselt mikropragu. Teiseks ei tasu sellist paarikroonist asja üldse parandada, mine osta suvalisest autopoest uus.randos kirjutas:see peakaitse,80A,saiühltpoolt üle joodetut,kindlusemõttes,silmaga tundusok,kuid viga ikka endine.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E34 540 elektroonika
tänud!Jaanus_P kirjutas:vaata endal juhtme pundist välja valged juhtmed. üleni valge on antenni võimendi, ja siis on seal veel paar-kolm valget millel on triibud peal. lükka sinna 12V peale kui maki tööle paned. ehk on ka võimendi vahel ja võimendil lihtsalt hetkel toide puudu.vspec kirjutas:Et ega selle autoga mured lõppe...nii siis probleem
3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas
eks lähen vaatan siis täna jälle üle...
Sai siis proovitud selle 80A kaitsme vahetust...Polnud küll 80A-st võtta, maakoha värk (Paide), panin siis 50`se...Sellest aga abi null. Ja kus juures ABS jamab sama moodi...Kord töötab, kord mitte. Just nii, et kui töötava ABS`ga auto seiskan ja siis uuesti käivitan, siis ABS ei tööta. Hakkab jälle "lambist" tööle, kui mingi hetk seisvat autot käima panen. Imelik nagu see, et auto ju vahepeal ei liigu üldse, et mingi juhtme-pistiku ühenduse viga peaks olema. Just nagu süüte mängimisest oleneks.priitv8 kirjutas:Esiteks on seal tavaliselt mikropragu. Teiseks ei tasu sellist paarikroonist asja üldse parandada, mine osta suvalisest autopoest uus.
Ehk on see seotud sama anomaaliaga, miks see odomeetri näit nullib ennast ise.
Ohutut liiklemist soovides....
maki sain nüüd hiljuti ka tööle,kuid ikkagist oma veetud juhtmetega...(seda 540-t küll
) ning odomeetri probleem lahenes sellega et puudus lihtsalt pirn tagant
ja avastasin tühje pirnikohti sealt veelgi.Õnneks vähemalt tegevus millega ise hakkama saan 
et siinkohal veel küsiks foorumirahva käest et kas kellegi on äkki üle 540 el. skeemi või on hoopis aimu kust sellist asja saada?



et siinkohal veel küsiks foorumirahva käest et kas kellegi on äkki üle 540 el. skeemi või on hoopis aimu kust sellist asja saada?
Rool tuleb maks enda poole tõmmata, kellad ülemist otsa pidi rooliratta alla (turvapadja peale) panna ja koos rooliga küljele välja keerata. Tagasi läheb vastupidises järjekorras.AARE530 kirjutas:Saab ka ilma rooli maha võtmata, lihtsalt plokile peab õige nurga leidma, et ta rooli vahelt välja mahuks, edasi on juba lihtne.
PS turvavööde märgutule võib lõbu pärast sisse keerata, siis põleb ta süüte sissekeeramisel lihtsalt 30 sekki meeldetuletuseks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kuna mul oli seal juba midagi tehtud,tähendab et kellade plokk oli mingi liistuga surve alla pandud et too seal seisakskivimugi kirjutas:oli odomeetri pirnivahetus väga keeruline töö või mitte?
endalgi vaja see vahetada kuid pole varem teinud midagi sarnast

siis suurt tööd polnud,kuid kui asi korras siis toimida nagu abivalmis foorumirahvas mainis

kuid ikkagi huvitaks see el. skeem

äkki keegi aitab?
Mul 89a 525 ja sellega siuke lugu, et aeg ajalt nullib ära odomeetri hetkelise läbisõidu näidu. Seda just siis, kui auto seisatud, ja uuesti süüde sisse keerata siis näit nullis. Iga korraga küll nii ei tee, kuid suht tihti siiski. Oskab keegi ehk veale suunata
Mul oli see viga tingitud sellest, et aku pinge liiga madal. Ei tea kas sul aku tuksis või genekas ei lae piisavalt täis. Ühesõnaga mul makk tegi resetti ja trip distance samamoodi.
Lae aku laadijaga täis. Vaata kas siis on sama probleem.
Terv,
K.
4.8iS
Äkki on siin midagi?vspec kirjutas:kuid ikkagi huvitaks see el. skeem![]()
äkki keegi aitab?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=83753#83753
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
suured tänud lingi eestpriitv8 kirjutas:Äkki on siin midagi?vspec kirjutas:kuid ikkagi huvitaks see el. skeem![]()
äkki keegi aitab?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=83753#83753

kuid sealt päris otsesele probleemile lahendust ei leia kuna vaja ühendada printer veel sisse ära ja muud pudi-padi mida nõrgematel mudelitel ei olnud vist saadaval...
aga eks otsin edasi

Akus võib viga peituda küll, kuna suht vana juust peal...Makiga pole seni probleeme olnud.KristjanT kirjutas:Mul 89a 525 ja sellega siuke lugu, et aeg ajalt nullib ära odomeetri hetkelise läbisõidu näidu. Seda just siis, kui auto seisatud, ja uuesti süüde sisse keerata siis näit nullis. Iga korraga küll nii ei tee, kuid suht tihti siiski. Oskab keegi ehk veale suunata
Mul oli see viga tingitud sellest, et aku pinge liiga madal. Ei tea kas sul aku tuksis või genekas ei lae piisavalt täis. Ühesõnaga mul makk tegi resetti ja trip distance samamoodi.
Lae aku laadijaga täis. Vaata kas siis on sama probleem.
Terv,
K.
Oeh, sellest ei saanud enam aru. Vaja autosse printerit või?vspec kirjutas:kuid sealt päris otsesele probleemile lahendust ei leia kuna vaja ühendada printer veel sisse ära ja muud pudi-padi mida nõrgematel mudelitel ei olnud vist saadaval...
Viidatud lingilt aitavad Sind Mitchell On-Demand skeemid sealt vene saidilt (skeemid ise ingliskeelsed). 540 originaalskeeme mulle teadaolevalt netis ei ole. Neid on ka oma 800 lk.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Kui ma ei eksi, siis oli see M GmbH poolt valmistatud Individual-seeria lisa. Tehase elektriskeemides sellist asja ei ole siis ka.vspec kirjutas:justNu kirjutas:äkki ta mõtles fax'i mis osadel on tagaaistme käetoe sees.

vat mida kõik ka veel ei selgu

kuid Priit,äkki raatsiksid selgitada seda Individual seeria värki?
sest ma päris võhik selle kohapealt...
