2004 e60 530d Restraint system

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
j4nx
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
Asukoht: Viljandi

2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas j4nx »

Tere,
Mureks siis see, et kui kõrvalistuja jõudis turvavöö kinnitada, siis kohe lõi kompuutrisse sellise kirja:
Oli selline külmem hommik ka (-11C)
Pilt

Ei ole varem kokkupuudet sellise probleemiga olnud ja ei ole arvutit järgi pandud veel kuna puudub hetkel see võimalus.
Ehk on keegi kokku puutunud sellega ja ka lahenduse leidnud?
lisan veel, et autol on 74ah aku peal ja kui auto tühikäigul käib, siis spidomeetri juures oleval kompuutril on näha kuidas nagu vool kõiguks..kompuutri valgus läheb tumedamaks ja heledamaks. Ise ei ole akut tutvustanud ja ei tea, kas varem on keegi seda teinud. Varjatud menüüst näitas laadimist vahemikus 14.5-14.7V. on seda liiga palju?

Tänud.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas arnis »

Sa pead minema jutmega isiku juurde. Foorumi jutuga ei saa asja paika.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
valgemees
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 09.12.2014 16:37 56
Peamine sõiduk: E60 530d

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas valgemees »

oled vast sellest veast juba jagu saanud vast.mul oli sama asi ja viga oli selles et aku sai tühjaks kedratus külmaga -16,aga käima läks-vaja oli diagnosti ja viga kustutada.
Kasutaja avatar
j4nx
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
Asukoht: Viljandi

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas j4nx »

Võibolla tõesti asi akus..hetkel on peal autol 74ah aku (ei mäleta mitu A) ..mis ongi arvatavasti liiga nõrk aku 3.0d 160kw'le.
Ei ole jõudnud kiire elutempo juures kellegi juurde veel minna, kes arvuti järgi paneks :/
Kasutaja avatar
valgemees
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 09.12.2014 16:37 56
Peamine sõiduk: E60 530d

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas valgemees »

mul autol täpselt 100-ne ja tundub väga hästi vedavat isegi 3 või 4 käivitus külmaga-aga jah mul sisselaske kollektor vähe ära väsinud juba ja ka vaja uued eelsüüte küünlad panna
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas arnis »

100Ah aku saab starterit vändata umbes 10-12 minutit.
50Ah aku saab umbes 4-5 minutit.

-20C temperatuuriga saavad mõlemad poole vähem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
laurigt
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 12.02.2013 21:25 40
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas laurigt »

aku püropadrun või lihtsalt mõni juhe istme all lahti
sai ka ise otsitud arvutiga viga ja tuli masendus peale küll kui oli vaid üks pistik lahti :lol:
kirst
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 19.07.2013 01:27 09
Peamine sõiduk: E61 530d AT
Asukoht: Tallinn

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas kirst »

Mis puudub tühja aku juttu, siis minul näiteks tühja akuga kuidagi läbi ussi ... käima auto saades lõi ette transmission failuer'i. Kuna aku oli niikuinii vana, siis sai kohe ka uus ostetud ja külge pandud ja rohkem seda viga õnneks näinud ei ole.
Kasutaja avatar
j4nx
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
Asukoht: Viljandi

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas j4nx »

Viga parandatud.
Kustutasin veakoodi INPA'ga ära ja tulukesed kadunud :)
arvatavasti oligi liiga suur voolu kõikumine vms siin külmadega.
Kasutaja avatar
greger123
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 28.12.2008 16:12 16
Asukoht: Saue-Tallinn-Kohila

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas greger123 »

j4nx kirjutas:Viga parandatud.
Kustutasin veakoodi INPA'ga ära ja tulukesed kadunud :)
arvatavasti oligi liiga suur voolu kõikumine vms siin külmadega.
Täna just 10 min tagasi tegin ka veakoodide kustutamise just INPA ga ja viga kadunud. Aku sai vahetatud kuu tagasi aga nulliti mingi muu progega BOSCH i diagnostiga seadmega ära, ei kadunud viga kuhugi. Samuti ISTA ei kustutanud seda viga ära.
siim12345
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.04.2014 17:48 44
Peamine sõiduk: BMW 525i
Kontakt:

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas siim12345 »

Mul tekkis hiljuti sama probleem 2006 E60 525i. Tellisin eBay kaudu kaabli ja lõpuks sain ka katsetada ning leidsin sellise vea:
The following is stored in the fault code memory:

- 93D7 Internalt control unit fault
- Fault currently applicable

Replace following component:
A12a Crash safety module

Encode /program new control unit.

DIAGCODE: D6577_ACSM0000_90_003

Important note for E6x and E85 model series: If a fault in the ignition circuit additionally occurs: first repair thr fault in the ignition circuit before replacing A12a Crash safety module!
Paistab, et A12a crash safety moodul on otsad andnud :( Nullisin mitu korda veakoodid ära, aga ikka lööb ette. Samas tundub, et auto aku hakkab ka vaikselt otsa saama, sest juba ca 2..3 miinuskraadiga käivitades teeb suht vaevalist häält kuigi hätta pole veel jäänud ka üle -10 kraadise pakasega. Lugesin siit-sealt, et mõnikord võib viga olla lihtsalt nõrgas akus.

Kas keegi siit foorumist on kokku puutunud sellesama A12a mooduli vahetusega?

EDIT: lisan A12a asukoha pildi

https://www.dropbox.com/s/szb0dudmw6ld9 ... e.JPG?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis siim12345, 23.02.2015 11:55 51, muudetud 1 kord kokku.
siim12345
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.04.2014 17:48 44
Peamine sõiduk: BMW 525i
Kontakt:

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas siim12345 »

Kolasin veel natuke ebays ringi ja arvatavasti on tegu järgneva kompoendiga.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-Airbag- ... 5418025b35" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-5er ... 3f44e23f87" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui tegemist on selle veaga, siis pääsen ehk suht odavalt (alla 100€) :)
Komponendi peab küll kuidagi autoga siduma / auto jaoks kodeerima aga ehk selle kohta ka mingi õpetus netis liikvel.

Lugesin õudusjutte, kus küsitakse 800+ eurot selle komponendi vahetamise eest :shock:
siim12345
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.04.2014 17:48 44
Peamine sõiduk: BMW 525i
Kontakt:

Re: 2004 e60 530d Restraint system

Postitus Postitas siim12345 »

Kirjutan siia oma kogemusest, kuidas errorist lahti sain. Kuna tegu oli airbagi aju sisemise erroriga (93D7 Internalt control unit fault), siis winkfp-ga seda moodulit flashida ei õnnestunud, sain sellise teate:

Kood: Vali kõik

06FLASH Programmieren 2544 Programming mode failed 10FLASH,DIAGNOSE_MODE(ECUPM) ERROR_ECU_CONDITIONS_NOT_CORRECT_OR_REQUEST_SEQUENCE_ERROR
switching programming mode failed SG_PROGRAMMIEREN
Samuti soovitas diagnostikaprogramm airbagi aju välja vahetada - otsisingi ebay-st sama varuosa numbriga mooduli (minu puhul 9172018).

Järgnevalt oli moodul vaja paigaldada, selleks tuli konsooli keskosa natuke lahti lammutada - moodul ise asub taga sigarisüütajate juures. Põhimõtteliselt kui sigarisüütajate blokk eest ära kiskuda, siis juba moodul paistab. Kuidas täpsemalt lahti lammutada, saab aimu roskinc youtube klippidest:
https://www.youtube.com/user/roskinc" onclick="window.open(this.href);return false;

Järgnevalt tegin moodulile tarkvara uuenduse kasutades winkfp programmi - seda nimetatakse vist mooduli programmeerimiseks. Kui uus tarkvara oli paigaldatud, siis proovisin INPA-ga veakoodid ära puhastada - ei õnnestunud - ronisid tagasi ja ehmatavalt palju oli neid. Probleem oli selles, et mooduli konfiguratsioon oli vale ehk selle eelmise auto oma, millelt moodul võetud oli. Konfiguratsiooni sain õigeks kasutades NCS Expert tööriista: valisin sealt airbag mooduli, WORK kausta tekitasin tühja FSW_PSW.MAN faili ja panin Execute job. Kui konfiguratsioonifail ei sisalda ühtegi rida, siis kodeeritakse mooduli mällu tehase vaikimisi seaded. Nii kui vaikimisi seaded olid taastatud, kadus ka airbagi error ja probleem lahendatud :)

Loodetavasti on kellelgi sellest abi!

Paar pilti paigaldusest:

Pilt

Pilt
Vasta