1. leht 1-st

E61 2009a mured

Postitatud: 02.01.2015 20:48 24
Postitas plin500
Teen ka oma esimese postituse siia lõpuks ära suure lugemise kõrvalt,

1. Täna panin tähele, et auto esi parem tuli näitab punakas-oranzilt valge asemel (xenonid). Pirn hakkab otsasid andma arvatavasti..? Vigasid auto ei näita, et oleks.

2. Külmade ilmadega hommikul sõitma hakates on tunne, et esi parema ratta juurest käivad väiksed kolksud. Samas käis BM'is kuu aega tagasi, kus vahetati igavene posu asju ära ning tehti ka sildade reguleerimine. Täna, soojal ilmal, ei pannud tähele, et oleks kolksunud midagi.

3. Level Control, visanud seda viga umbes 3-4x viimase paari kuu jooksul. Käis ka teeninduses, lekkeid ega vigaseid-katkiseid osasid ei leitud. Ehk kompressor hakkab saba andma. :roll:

4. Pidur on raskemaks läinud, just eriti annab see tunda lõpu poole, kui vaja järsult pidurdada. Jälle, ei midagi väga tuntavat, kuid siiski erinevus on sees eelneva sõidukogemusega.

5. Mootori ees keskel käib selline imelik "pirin" või analoogne heli auto käimisel. Salongis pole midagi kuulda, kuid välja minnes on siiski selgelt eristatav.

Pikk jutt s..t jutt, kuid ehk keegi oskab kogemusi-soovitusi jagada. Eks teenindusse peab igal juhul jälle suuna võtma.

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 03.01.2015 01:18 19
Postitas bmw e60 :)
plin500 kirjutas:Teen ka oma esimese postituse siia lõpuks ära suure lugemise kõrvalt,

1. Täna panin tähele, et auto esi parem tuli näitab punakas-oranzilt valge asemel (xenonid). Pirn hakkab otsasid andma arvatavasti..? Vigasid auto ei näita, et oleks.

2. Külmade ilmadega hommikul sõitma hakates on tunne, et esi parema ratta juurest käivad väiksed kolksud. Samas käis BM'is kuu aega tagasi, kus vahetati igavene posu asju ära ning tehti ka sildade reguleerimine. Täna, soojal ilmal, ei pannud tähele, et oleks kolksunud midagi.

3. Level Control, visanud seda viga umbes 3-4x viimase paari kuu jooksul. Käis ka teeninduses, lekkeid ega vigaseid-katkiseid osasid ei leitud. Ehk kompressor hakkab saba andma. :roll:

4. Pidur on raskemaks läinud, just eriti annab see tunda lõpu poole, kui vaja järsult pidurdada. Jälle, ei midagi väga tuntavat, kuid siiski erinevus on sees eelneva sõidukogemusega.

5. Mootori ees keskel käib selline imelik "pirin" või analoogne heli auto käimisel. Salongis pole midagi kuulda, kuid välja minnes on siiski selgelt eristatav.

Pikk jutt s..t jutt, kuid ehk keegi oskab kogemusi-soovitusi jagada. Eks teenindusse peab igal juhul jälle suuna võtma.
1. Kindlasti on xenon/xenonid läbi sul, hiljuti alles endal vahetasin. Soovitan Osrami Night Vision DS2 xenoneid, jube hea lähivalgus. Peale xenonite vahetust oli selline tunne nagu poleks ennem tuled põlenudki.
2. Külmade ilmade/niiskete ilmadega annavadki igast kolksud rohkem tunda kui on mõni õõts või puks on minemas.
3. Ei oska midagi kommenteerida kuna endal õhk verdrustust ei ole.
4. Vaata ega piduri vedelikku vähe ei ole?
5. Arvatavasti rihmad/rullikud hakkavad tahtma vahetust saada ja nende vahetuse käigus vaadata mis seisus on juhtrullik? Kui on mõraline siis uus kindlasti võtta Corteco tootjalt, muu ei pidavat kestma!! Samuti rihmad võta Conitech tootjalt ja rullikud Ruvillelt.

:)

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 03.01.2015 11:33 59
Postitas kloox
Millal pidurivedelikku vahetati?Pinina puhul vast mõni laager hakkab saba andma rihmaliinis.Ja ruville asemel eelistaks INA või SKF toodangut. :cool:

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 03.01.2015 12:15 09
Postitas uips99
Selle kolksu osas julgen pakkuda roolilatti, see vist enamuste e60/61 probleem.

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 03.01.2015 12:19 44
Postitas Günther
kloox kirjutas:Millal pidurivedelikku vahetati?Pinina puhul vast mõni laager hakkab saba andma rihmaliinis.Ja ruville asemel eelistaks INA või SKF toodangut. :cool:
Ruville peaks olema kõigest pakendaja, seal sees ongi INA toodang üldjuhul vms kvaliteetne tootja ;) Lihtsalt odavam :mrgreen:

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 03.01.2015 12:30 32
Postitas Ma®tin
Esimeste amortide tugilaagrite kolksud kipuvad külmaga hästi välja tulema E60/1-l.
Selle pinina suhtes võiks kahtlustada ka ummistunud filtriga roolivõimu reservuaari.
Roolivõimupump hakkab õrnalt inisema, kui potsikus filter umbes.

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 03.01.2015 12:46 05
Postitas kloox
Üldjuhul ina,aga kui joppab mingi eriline ****,siis viid poodi tagasi või :lol:

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 03.01.2015 13:03 48
Postitas Günther
Ma ju kirjutasin ``vms kvaliteetne tootja``!!!

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 12:10 40
Postitas plin500
Tänud tagasiside eest.

Pirni vahetuseks oskab keegi mingit kohta soovitada?

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 12:47 17
Postitas kaupo.k
Milline pirn läbi põles?

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 12:48 21
Postitas Jaanus_V
kaupo.k kirjutas:Milline pirn läbi põles?
Ei viitsi esimesest postitusest lugeda?

Ja ilmselt pole väga vahet kui ise vahetada ei taha. Vii esindusse, palju nad ikka pirnivahetuse eest küsivad.

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 13:18 49
Postitas kaupo.k
:D. Sorry läks esimene postitus pühadega meelest ära ja kui mobiilist viimaseid postitusi vaatasin tekkis mõte,et kui sõõri tuli,siis mul üks h8 vedeleb ja vahetaks kiirelt ära kui soovi on... :roll:

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 17:46 22
Postitas brucevilli
õhkvedrustuse kompressoril jäätuvad külmade ilmadega kuivatus graanulid, tuleks lasta ära vahetada/kuivatada.

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 17:59 41
Postitas Jaanus_V
Kuno_T kirjutas:
v6ss kirjutas: Vii esindusse, palju nad ikka pirnivahetuse eest küsivad.
Esinduse xenon-lamp on mõnusa hinnaga. Hea soovitus ikka küll.
Ei ole kunagi käinud tõesti. Ei uskunud, et nad ka selle eest mingi kirve võtavad. Aga ise viiks ilmselt Patrikule, tal pidavat korralikud pirnid olema :)

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 18:17 51
Postitas PeeterA
Maroli.ee kaudu saab sobiva D1S xenon-pirni 25eur eest.

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 19:04 53
Postitas paul22
PeeterA kirjutas:Maroli.ee kaudu saab sobiva D1S xenon-pirni 25eur eest.
Seda d1s kolmes variandis: 4300, 5000, 6000. Kas suurem number on parem pirn? :D

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 19:09 54
Postitas RaikoK
paul22 kirjutas:
PeeterA kirjutas:Maroli.ee kaudu saab sobiva D1S xenon-pirni 25eur eest.
Seda d1s kolmes variandis: 4300, 5000, 6000. Kas suurem number on parem pirn? :D
:lol:

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 19:18 47
Postitas Jaanus_V
paul22 kirjutas:
PeeterA kirjutas:Maroli.ee kaudu saab sobiva D1S xenon-pirni 25eur eest.
Seda d1s kolmes variandis: 4300, 5000, 6000. Kas suurem number on parem pirn? :D
Haha :lol:

Tegu siiski valguse erinevusega. 4300 peaks kõige parema valgustavusega olema ;)

https://www.google.ee/search?q=xenoni+v ... B600%3B450

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 04.01.2015 19:35 48
Postitas Tauri_J
suurem ei ole seda korda parem ;)

4300 on kõige parema valgustugevusega

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 05.01.2015 11:08 53
Postitas Kert11
mersu hakkas OEM pirnina kasutama osram CBI pirne (5000k), pidavat olema veelgi loomulikum valgus: http://www.emercedesbenz.com/autos/merc ... -brighter/" onclick="window.open(this.href);return false;

automaailmast saab neid 65€ tk: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/ ... 433379,ln0" onclick="window.open(this.href);return false;

hiina 25€-seid pirne pole mõtet panna kui enda jaoks masin mitte müügi jaoks, neil puudub üldjuhul UV kaitse ja reflektorid võivad tuhmiks muutuda

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 05.01.2015 19:12 33
Postitas 325diisel
see , et piduripedaal kange on viitab vaakumpumba sees olevatele kulunud tihenditele..... omal läbikäidut tee.

Re: E61 2009a mured

Postitatud: 16.02.2015 20:12 31
Postitas plin500
plin500 kirjutas:Teen ka oma esimese postituse siia lõpuks ära suure lugemise kõrvalt,

1. Täna panin tähele, et auto esi parem tuli näitab punakas-oranzilt valge asemel (xenonid). Pirn hakkab otsasid andma arvatavasti..? Vigasid auto ei näita, et oleks.

2. Külmade ilmadega hommikul sõitma hakates on tunne, et esi parema ratta juurest käivad väiksed kolksud. Samas käis BM'is kuu aega tagasi, kus vahetati igavene posu asju ära ning tehti ka sildade reguleerimine. Täna, soojal ilmal, ei pannud tähele, et oleks kolksunud midagi.

3. Level Control, visanud seda viga umbes 3-4x viimase paari kuu jooksul. Käis ka teeninduses, lekkeid ega vigaseid-katkiseid osasid ei leitud. Ehk kompressor hakkab saba andma. :roll:

4. Pidur on raskemaks läinud, just eriti annab see tunda lõpu poole, kui vaja järsult pidurdada. Jälle, ei midagi väga tuntavat, kuid siiski erinevus on sees eelneva sõidukogemusega.

5. Mootori ees keskel käib selline imelik "pirin" või analoogne heli auto käimisel. Salongis pole midagi kuulda, kuid välja minnes on siiski selgelt eristatav.

Pikk jutt s..t jutt, kuid ehk keegi oskab kogemusi-soovitusi jagada. Eks teenindusse peab igal juhul jälle suuna võtma.
Mõned lahendused ka kirja siia;

1. 2 pirni + vahetus 70.- BM'is

2. Käisin kahes kohas diagnoosis, jutt sama - amordid. Sai ära vahetatud ning asi kolksuvaba

3. Kaablid-tihendid korras, kompressor hakkab ära väsima. Lasen millalgi uue panna

4. Peale antud kordasid polegi seda rohkem esinenud

5. Vaadati üle, ei pidanud midagi katastroofilist olema, mis mõjutab sõidutingimusi (öeldi ka, mis oli, aga läks meelest :roll: ).