Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Selline lugu siis, et sõitsin peetis küünlajuhtmetega. Küünlad on vahetatud pool aastat tagasi. Sain juhtmed vahetatud aga ilmnes järgmine probleem. Külmast peast masin töötab normaalselt, kui soojaks läheb siis vahest viskab nagu ühe silindri tagant ära. Kui sujuvalt gaasi vajutada ei ole probleeme, järsult kiirendades kaob üks pott tagant ära. Tühikäigu mootor on vahetatud, õhulugeja samuti, küünlajuhtmed on tutikad. Kas pees küünljuhe võib pool aastat tagasi vahetatud küünla ära tappa?
Uut teemat tegema ei hakanud, kurdan siis siia oma mure.
Nimelt lugu selles, et kui hommikul auto sooja garaai (+10-15C) ajada ja järgmine hommik üritada see sealt kätte saada, siis see ei õnnestu. Ei käivitu. Tõmmates läheb kohe käima. Nii on juhtunud korduvalt -20 ja nüüd +5 kraadide juures. Autot väljas hoides pole kunagi nii olnud, ka suurte külmadega sain väljas käima, garaais mitte. Ise kahtlustasin kondenside tekkimist ei tea kuhu, kuid kuna viga ka pluss kraadidega esines, siis ei tea kas see saab võimalik olla?
Mis toimub...???
Ootan abi...
truumu kirjutas:Mul oli sama teema 535-ga
Aitas küünlajuhtmete puhastamine(see osa, kus nad plastikrenni sees on) ja töötlemine vett tõrjuva silikoniga
Teen proovi...juhtmed puhastatud ja auto ootab sooja katuse all hommikut...Eks ole siis näha kas käivitub ja küsib, kuhu sõidame
Kuskil autoremondi töökoja saidilt lugesin, et bmw peetis küünlajuhe ja süütepool võib ka aju rikkuda sest tal aju toimetab ka süüdet. Täpselt ei tea, sest ise kulgen diisel mootoriga.
Eh! leidsin vea ülesse! Ok siis üks tutikatest juhtmetest mille ma kolm kuud tagasi ostsin, tagus vastu lõdvikut läbi! säde lõdviku ja juhtme vahel pimestas silmi:shock: Kiskusin uued jälle välja ja vanad asemele ning töötab!
Endal juba pikemat aega mure, et tühikäigul mootor rapub iga paari sekundi tagant. Vahetanud olen küünlad, küünlajuhtmed ja puhastanud tühikäiguklapi. Tuleb vist ikka minna mootorit stendi testima enne kui probleemist jagu saab...