1. leht 1-st
E34 530i´90 tühikäik
Postitatud: 01.04.2006 12:45 11
Postitas Indrek_P
Kuna otsing tulemusi ei andnud, siis panen oma mure siia. Asi siis selles, et kui sõidu ajal lülitada vabakäigu peale, jääb tühikäik u. 10-15-ks sekundiks kuskile 1200-1500 pöörde peale ja siis langeb. Samas paigal seistes langeb kohe , kui gaasipedaal vabastada. Kust viga otsida, ehk on kellelgi sama asjaga tegu olnud?
Autoks siis 530i M30 mootor, manuaal.
Postitatud: 01.04.2006 13:45 02
Postitas hansu
Puhasta tühikäigu klapp ära.
Postitatud: 01.04.2006 13:53 25
Postitas Indrek_P
Postitatud: 01.04.2006 14:46 48
Postitas alx
just täpselt,seesama ta on...
Postitatud: 01.04.2006 15:55 34
Postitas Olts
Ei usu et siin puhastamine aitab. Omal muidu sama moodi, et kui auto liigub on tühikäik 900 rpm, kui peatud langeb kohe 600 peale. Olen arvanud et äkki peabki nii olema, sest teatavast saab pritsungi aju ka kiirusimpulssi, niiet võimalus sellest sõltuvalt tühikäigu pööret muuta on olemas. Ehk keegi targem kommenteerib?
Postitatud: 02.04.2006 18:13 49
Postitas hansu
900-1000 on normaalne kui auto liigub. Aga 1200-1500 nagu natuke palju sooja mootoriga.
Postitatud: 02.04.2006 22:56 20
Postitas hanzvonkazak
käigukastis on märke kulumisest, see järeldub sellest et kui sõidupealt tõmmata vaba peale siis kast veab mootorit veel mingi aja kaasa vaikselt, alles siis hakkavad võllid erineva kiirusega käima. see on muidugi minu arvamus. sry kui eksin.
Postitatud: 02.04.2006 23:33 17
Postitas petzz
mul tegelt sama teema, 520i 2.0 110kw 90 aasta. keegi oskaks otsida mulle sama pildi välja sellest asjast?
terv,
petzz
Postitatud: 03.04.2006 00:05 43
Postitas hansu
petzz kirjutas:mul tegelt sama teema, 520i 2.0 110kw 90 aasta. keegi oskaks otsida mulle sama pildi välja sellest asjast?
terv,
petzz
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Nr.6 asub sisselaske kollektori all
Postitatud: 03.04.2006 09:36 04
Postitas petzz
Selle mahavõtmine ja puhastamine on lihtne ma eeldan?:)
Postitatud: 03.04.2006 10:34 46
Postitas AARE540
See ei tohiks rahulikult tehes üle poole tunni võtta.
Postitatud: 04.04.2006 07:37 09
Postitas truumu
petzz kirjutas:Selle mahavõtmine ...on lihtne ma eeldan?:)
Ei ole
Katkised käed on garanteeritud
Postitatud: 04.04.2006 07:55 36
Postitas AARE540
Truumu, ehmatad inimese hommikul vara ära

Njah, mahavõtmise raskust ja muid asju oletasin ma M60 puhul, sellega ma küll käsi ära ei lõhkunud

Postitatud: 04.04.2006 10:55 41
Postitas Olts
M20 ja M30 mootoritel pole vist asi nii hull. M50-ga on käed küll pärast nagu oleks kassidega kaklemas käinud.
Postitatud: 04.04.2006 12:47 54
Postitas petzz
sellisel juhul peaks laskma seda teha kellelgi kes tunneb asja

Postitatud: 05.04.2006 07:32 24
Postitas truumu
petzz kirjutas:sellisel juhul peaks laskma seda teha kellelgi kes tunneb asja

Õige mõte

Postitatud: 18.04.2006 08:05 33
Postitas Indrek_P
Niisiis, probleem lahenes tühikäiguklapi puhastamisega. Pöörded paigas, nii nagu peab. Tänud kõigile, kes vastasid.