1. leht 1-st
E39 525TDS kaitsmeplokk
Postitatud: 22.02.2015 15:27 20
Postitas karpaants
Tere, probleem Bmw 525TDS käivitumisega. Vool ei jõua eelsüüteküünaldeni. Kohe kui eelsüüdet anda lööb kaitsmeplokis ühe 30A kaitsme läbi (Kollase ringi sees on viis kaitset, punase ringi sees oleva kaitsme lööb süüte sisse keeramisel kohe läbi. Vaata pilti). Äkki keegi oskab öelda, kuhu selle ploki seest olevad juhtmed lähevad, tundub et kuskil on lühis. Loodetavasti saite aru mida mõtlen. Ootaks arukaid vastuseid.
Tänud ette vastuste eest.
https://www.upload.ee/image/4535031/985 ... 1a__1_.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E39 525TDS kaitsmeplokk
Postitatud: 22.02.2015 15:50 18
Postitas arnis
Eemalda eelsüüteküünalde relee pistik, pane uus kaitse, keera süüdet.
Kui enam välja ei löö, siis esiteks, kontrolli küünalde takistus üle samast pistikust
(et kõik oleksid enamvähem võrdsed, ka nullilähedane takistus olla ei tohi)
ja kui kõik tundub korras olevat, siis proovi teist küünalde releed.
Mul on kui sul ei ole

Re: E39 525TDS kaitsmeplokk
Postitatud: 22.02.2015 16:32 02
Postitas karpaants
Ennem sai eemaldatud eelsüüteküünalde relee pistik, siis sai pandud uus kaitse ja proovisin anda süüdet aga lõi samamoodi kaitsme puru. Kui uus kaitse on, siis korraks tuleb küll vool eelsüüteküünaldele(Umbes 1 sekundiks ja lööb kohe kaitsme puru).
Re: E39 525TDS kaitsmeplokk
Postitatud: 23.02.2015 02:22 43
Postitas arnis
Ok, kui eelsüüteküünalde relee eemaldamisel ka läbi lööb, siis on
jah arvatavasti tüüpiline lühis mootori juhtmestikus.
Sind huvitavad sellised asjad:
mootoripatjade vaakumsolenoid, EGR vaakumsolenoid, õhulugeja.
Soojenduseks võta kõigil pistikud lahti, kui läbi lööb, ürita leida
see koht, kus juhtmed katki. Õhulugeja suunas liikuv juhtmekimp
on päris pikk, see võib küll vastu plokki kergelt minna kui mingi
jama on kokku keeratud
EDIT: seotud on veel ka radiaatorite ribisüsteemi vaakumisolenoid
(kui on lisavarustuses).
Uuri asja, anna teada.
Re: E39 525TDS kaitsmeplokk
Postitatud: 23.02.2015 19:54 51
Postitas karpaants
Bemm töötab nagu Antsu viiul

Õhulugejasse minevad juhtmed olid vastu EGR-i toru ära sulanud, mille tagajärjel tekkis lühis, seal juhtmepundis oli ka üks juhe mis annab eelsüüteküünaldele voolu. Tänu sellele ei tulnud eelsüüteküünaldele vool peale.
Tänud arnis, sinu juhistele hakkasime üldse sinna poole liikuma ja leidsime vea üsna ruttu üles.
