1. leht 1-st

e39 m52b28 probleem sõites. Lahendatud.

Postitatud: 27.02.2015 21:10 14
Postitas IvoMei
Mureks siis selline lugu, et täna linnast maale sõites juhtus autoga korduvalt sama anomaalia. Ühtlase kiirusega sõites järsku kukkus pööre alla (sisuliselt tühikäigule) ja gaasipedaal ei reageerinud ja ca 5 sekundit hiljem tõmbas jõu uuesti taha. Selline tunne nagu oleks eelnevalt ,mootor välja surnud kuigi ei löönud ühtegi veateadet ette ega ka aku ja õlituld põlema.Eelnevalt mainiks ära, et auto on aastast 98 ja gaasi pedaal on trossiga mitte flybywire. 40 kilomeetrise sõidu ajal esines seda probleemi ca 6 korda. Maakohas diagnosti pole ja seega uuriks eelnevalt variante mida tasuks kaaluda või saaks ise kontrollida, kuna pühapäeval plaanis ikka linna tagasi venitada.
Põhimõtteliselt nägi asi välja siis selline, et sõidan ühtlaselt ja siis järsku hoog raugeb ja pööre langeb sujuvalt. Hoog 100km/h pealt vajub ca 70km/h-ni. Samal ajal mängin gaasipedaaliga ,endal niuke WTF olek ja siis järku tuleb tõmme taha ja auto hakkab uuesti kiirendama ning saab sõita mitmed kilomeetrid muretult ning siis kordub kõik.
Sai küll pikk jutt aga ehk on keegi veel sellise probleemiga tegelenud? Ise endal käis korra mõte peast läbi, et vända andur või siis kütuse pump (kuigi siis peaks ju mootor täitsa välja surema peal). Kütuse filter on vahetatud hiljuti,paak on seest puhas.

EDIT: automaatkastiga autoga on tegu

Re: e39 m52b28 probleem sõites

Postitatud: 27.02.2015 22:28 05
Postitas IvoMei
Nii tulemus siis selline, et käisin just proovimas õues. Auto ei käivitu enam üldse. Ketrab tühja. Kütuse pump rõhku ülesse ei löö. Seega homme teen algust sellega mis on ka ilmselt vea põhjuseks. Ma imestan, et ta maanteepeale ei jäänud :shock:

Re: e39 m52b28 probleem sõites

Postitatud: 28.02.2015 19:35 25
Postitas anari
Pakuks ikkagi väntvõlli anduri viga! Kui andur otsa saanud, siis ei toimigi bensu pump ka enam! Ja kui vända andur sõidupealt saba annab, siis saabki tavalisel sõita seni kuni auto välja suretad!

Re: e39 m52b28 probleem sõites

Postitatud: 28.02.2015 22:06 28
Postitas IvoMei
Nii tulemus siis. Võtsin paagi pealt lahti ja pumba enda küljest üks pistik oli lahti tulnud. Õrnalt oli vastas veel. Panin uuesti kinni ja pigistasin tihedamaks klemmi ja auto töötab uuesti. Kuid millegipärast oli see pumba laiem klemm kõveraks paindunud. Puba ja kaane vahel oli piisavalt ruumi. Selline mulje nagu oleks pump vastu kaant käinud. Omateada ei ole ma kuskil tugevalt paagiga vastu ka käinud.

EDIT: Panen siis pildilingi ka kõveraks surutud klemmist. Kuidas see võimalik on sellest pole aimugi selline asi on juba teist korda aga siiani olid sümptomid teised ja kergelt aru saada, et pumba jama. sellest ka põhjus miks teema tegin aga siis pilt http://fotoalbum.ee/photos/prostuff/108202459" onclick="window.open(this.href);return false;