e39 530da 135kw mootori probleem.
Postitatud: 08.03.2015 12:38 16
Tervist,
Hakkas kõik sellest pihta, et sai auto parkla jäätud ning tagasi tulles oli starter otsad andnud. Peale starteruvahetust hakkasid peavalud pihta. Vahetuse ajal sai ära lõhutud tosooli tagasivoolu toru. Sai lapitud kuid jäi lekkima. Läks nädal kaks mööda panin auto tööle. Tagurdasin kuna mu ees auto ei saanud mööda. Ning siis autost väljaminnes opa õliloik maas. Rookisin kohe sisselaske kolle maha ning kontrollisin, et egk tegin mõnele voolikule liiga. Ei leidnud midagi. Sai mootor ära pestud ning vaatasin, et oh vända simmer lasi natukese läbi ning kuskilt sisselaske kollektori alt aga aru ei saanud kust. Sai söidetud nii nädalakese kuna tööjuures olid jubedad järjekorrad ning polnud võimalust oma autot teha. Ennem igat sõitu valasin õlisi ja tosoole juurde. Koguaeg ka õigeid. Homme pidin saama hakata oma autot remontima aga eile juhtus midagi väga imeliku. Olivaja söita 80km. Valasin igaksjuhuks õli nati üle maksimaalse ja tosooli samuti. Sinna jõudes kontrollisin samuti, et mis seisus on. Olid korras. Tagasi söitrs hakkas õlituli vilkuma, järsku lõi tohutult valget hallikat sinakat suitsu välja. Nimodi, et autot ei olnud nähagi. Jätsin seisma panin õli täis uuesti lasin masinal 20-30min jahtuda. Panin tööle samalajal panin õli pagasnikusse ja tegin suitsu. Järsku hakkas samamoodi tossama, korra viskas sädemeid ning paksu tuhka välja. Sai tuttavaga auto kojutoodud. Nimelt küsimus, et mis keeks selle mootoriga on? Pihustid olid 3nädalat tagasi veel korras sai testiud. Või õliröngad andsid otsad? Aga kui nii suitses siis jõudu oli vaat et rohkemgi kui ennem.
Hakkas kõik sellest pihta, et sai auto parkla jäätud ning tagasi tulles oli starter otsad andnud. Peale starteruvahetust hakkasid peavalud pihta. Vahetuse ajal sai ära lõhutud tosooli tagasivoolu toru. Sai lapitud kuid jäi lekkima. Läks nädal kaks mööda panin auto tööle. Tagurdasin kuna mu ees auto ei saanud mööda. Ning siis autost väljaminnes opa õliloik maas. Rookisin kohe sisselaske kolle maha ning kontrollisin, et egk tegin mõnele voolikule liiga. Ei leidnud midagi. Sai mootor ära pestud ning vaatasin, et oh vända simmer lasi natukese läbi ning kuskilt sisselaske kollektori alt aga aru ei saanud kust. Sai söidetud nii nädalakese kuna tööjuures olid jubedad järjekorrad ning polnud võimalust oma autot teha. Ennem igat sõitu valasin õlisi ja tosoole juurde. Koguaeg ka õigeid. Homme pidin saama hakata oma autot remontima aga eile juhtus midagi väga imeliku. Olivaja söita 80km. Valasin igaksjuhuks õli nati üle maksimaalse ja tosooli samuti. Sinna jõudes kontrollisin samuti, et mis seisus on. Olid korras. Tagasi söitrs hakkas õlituli vilkuma, järsku lõi tohutult valget hallikat sinakat suitsu välja. Nimodi, et autot ei olnud nähagi. Jätsin seisma panin õli täis uuesti lasin masinal 20-30min jahtuda. Panin tööle samalajal panin õli pagasnikusse ja tegin suitsu. Järsku hakkas samamoodi tossama, korra viskas sädemeid ning paksu tuhka välja. Sai tuttavaga auto kojutoodud. Nimelt küsimus, et mis keeks selle mootoriga on? Pihustid olid 3nädalat tagasi veel korras sai testiud. Või õliröngad andsid otsad? Aga kui nii suitses siis jõudu oli vaat et rohkemgi kui ennem.