Mure siis selles, et vana pump hakkas lekkima ja sai peale pandud teine pump. Peale teise pumba peale panekut muutus auto jõuetuks. Arvasin, et viga on pumbas, panin vana pumba peale tagasi(vahetati tihendid) ja ikka jõudu pole. Süütenurka muutes mootori poole, tuleb sisse lagin ja mootorist eemale, siis muutub hääl pehmeks.
Mõõtsin ka peapihusti takistuse ära, mis oli 127 oomi, kas tõesti võib selles viga olla?
terv, Andres
Bmw e34, 524td jõetu.
Re: Bmw e34, 524td jõetu.
90-110 oohmi on juhtpihustil normaalne takistus, ehk sul mingis muus asjas viga. Sisselaskel rõhulekkeid pole ?
Mis siis saab kui kütust rohkem peale keerad, tal ju mehaaniline pump... vist ?
Mis siis saab kui kütust rohkem peale keerad, tal ju mehaaniline pump... vist ?
- ennokas
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Telefon: 56304358
- Asukoht: Pärnu
Re: Bmw e34, 524td jõetu.
El.pump on peal, sellel vist saab kaane toksimisega kütet peale. Lekkeid ei tohiks olla, alles vahetasin sisselaske kollektori tihendid ja turbost sisselaskesse minev toru on korralik. Olemas ka teine juhtpihusti, mille taksitus oli 84 oomi, lasen sel juhtme kinni tinutada ja vahetan ära.
terv, Andres
terv, Andres
- ennokas
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Telefon: 56304358
- Asukoht: Pärnu
Re: Bmw e34, 524td jõetu.
Mille jaoks pumba all olev solenoid klapp on? Pildilt detail number 13.
Solenoid valve for injection adjuster

terv, Andres
Solenoid valve for injection adjuster

terv, Andres
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: Bmw e34, 524td jõetu.
Juhib madalat kütuserõhku keeramaks pumba süütenurka erinevatel pööretel.
EDIT: kollektori alla panid õige vaakumvooliku ning pistiku tagasi ka?
EDIT: kollektori alla panid õige vaakumvooliku ning pistiku tagasi ka?
- ennokas
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Telefon: 56304358
- Asukoht: Pärnu
Re: Bmw e34, 524td jõetu.
Kui aus olla, siis ma pistikutes kindel pole. Sest oli mootori vahetus kunagi ja sel kõik pistikud samasugused, seega ei ole kindel kas läksid õieti. Vaakumvoolik oli ainult 1 ja selle ma panin tagasi. Kuna autol peal ka bensuka kellad, siis seal põleb mingi ohutuli. Viimati oli viga eelsüüteküünaldes, aga see võib vast ka midagi muud tähendada?
Katsun kuskilt leida, kuhu, mis juhtmed lähevad.
terv, Andres
Katsun kuskilt leida, kuhu, mis juhtmed lähevad.
terv, Andres
- ennokas
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Telefon: 56304358
- Asukoht: Pärnu
Re: Bmw e34, 524td jõetu.
Vahest on hea kuskilt tõuget saada, õige asja suunda. Viga siis oligi juhtmetes, kui vahetasin sisselaske kollektori tihendeid, siis võtsin küljest seal oleva pistiku ja juhtpihusti pistiku, mis olid omavahel segamini läinud. Süütenurka veel timmima ja juhtpihusti ära vahetama, eks siis näeb kui edukalt astuma hakkab.
Tänud abistajatele!
terv, Andres
Tänud abistajatele!
terv, Andres