K: e39 coiloverid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
TFL
Huviline
Postitusi: 211
Liitunud: 02.01.2014 22:46 31
Peamine sõiduk: Bmw e39 3.0d (142kW)
Asukoht: Viimsi

K: e39 coiloverid

Postitus Postitas TFL »

Autoks siis 2001a e39 touring 3.0d (taga õhkpadjad)
Soovitage esimesi coilovereid (hea oleks kui saab tallinna kandist soetada) võivad olla ka kasutatud.
Kas on väga halb kompott kui ees on coilid ja taga õhkpadjad ? Kui jah siis mis on see halb tegur ?
Nüüd ma alles hakkan õlut jooma !
Kasutaja avatar
Risto.
Huviline
Postitusi: 569
Liitunud: 13.09.2010 17:17 06
Asukoht: Viimsi

Re: K: e39 coiloverid

Postitus Postitas Risto. »

Olen lugenud, et osa inimesi on tagant õhkpadjasüsteemi eemaldanud. Teine võimalus on nii, et ette coilid ja tagant siis arvutiga kõrguse paika reguleerinud. Ma päris kindel pole kas see on tõsi aga äkki halvaks teguriks võib olla see, et tagant pole auto nii jäik kui eest, aga see on puhas minu loogika. :)
Kasutaja avatar
crime
Huviline
Postitusi: 849
Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn

Re: K: e39 coiloverid

Postitus Postitas crime »

üldiselt on coili komplelt ikka, mille sa ostad. Näiteks KW puhul saad siis tavalise esimese coili nagu ikka ja taha(touring) saad lihtsalt jäiga amordi. Ning kui on tavavedrustus siis reguleeritava vedru, või kui õhk siis saad reguleeritava "mini kondi" mis kõrguse anduri ja õõtsa vahel on, aga see on plastmassist siis. Ja sealt reguleeridki kõrgust, aga saab muidugi arvutiga ka.
Ilmselt paljud tootjad e39 touringule mingit sarja ei paku.
Vasta