1. leht 1-st

E34 525 turtsumine ja aku laadimise probleem.

Postitatud: 11.04.2006 13:50 22
Postitas Maido
Lühidalt lugu selline, et auto seisis paar kuud, mingi vahe nii paari nädala tagant peale seisma jätmist käisin panin käima, paugupill. Siis järgmine kord minnes enam käima ei läind (kuigi tulukesed võttis taha veel) ning siis kuu päeast u oli vaikus majas. Ok vaatasin, et aku tühi, läksime nüüd panime krokod taha ja jälle paugupill. Siis kõik ok, tühikäigul töötas suurepäraselt aga siis kui sõitma hakkasime, peale seda kui siduri lahti lasid hakkas ise kutt jõnksutama kindlate intervallidega. Samal ajal keeras ka elektrisüsteemi kahtlasele ära, suunad vilkusid kiiresti, armatuuril tuled värelesid jne. Ok siis jõnksutasime natukene edasi, lõpuks võttis enam vähem tuurid ilusti ülesse samas kohati nagu ikka veel jõnksutades (samuti põles armatuuris abs kergelt väreledes). Peale mõningaid külmneid kilomeetreied kadus ka see ja masin töötas kenasti. Peale seda jätsin seisma,e t proovida kas käima läheb aga ei mitte midagi, õrnalt tuled hõõgusid. Põhimõtteliselt peaks ju mingi 30 km peale tulema mingi vurts akusse sisse küll? Samuti panin tähele, et süüte välja keerates põles käsipiduri tuli edasi (vist nagu peaks kustuma?)

Siis veel seesugune küsimus, et kuidas on saab tagaistme sellel autol lahti, et ligi pääseda akule? (peaks vist seal asuma?)

Nagu aru on saada siis tegu siinkohal väga värske autoomanikuga ning oleksin äärmiselt tänulik kui mõningaid vihjeid keegi annaks kust kõige mõttekam probleemi likvideerimisega alustada oleks.

Tänud ette

Postitatud: 11.04.2006 14:46 15
Postitas siim_s
Tagaiste tuleb lihtsalt jalamattide poolt äärest üles tõmmata. Minul tuleb ta nii lahti. Juhul kui seal on ka mõned poldid samades klambrites (2.tk), siis vaata lähemalt jalamattide poolt tagaistme ääre alla.

Postitatud: 11.04.2006 15:20 29
Postitas AARE540
Ma ei saa hästi aru, Siim, kuidas jalamattide poolt? Mul on küll istmepadja taga välimistes nurkades sellised nahast aasad, millest tõmmates patja üles saab tõmmata. Loodan, et väga segane polnud. Akule ligisaamiseks tuleks mõlemad pooled lahti võtta, kuna need katted, mis istme all veel on, on otsapidi üksteise peal...

Postitatud: 11.04.2006 15:24 11
Postitas Maido
Võib probleem olla üldiselt selles, et aku on omadega täiesti küpse? Nimelt avastasin, et võimujuhe oli pagassis läbi lõigatud ja seejärel täiesti isoleerimata mis suure täenäosusega oli mingi hetk kontaktis kerega.
Siit järgmine küsimus, et kas diisli akuga võib proovida korra kas läheb normaalselt tööle (päris tühjast ei tahaks kohe poodi joosta igaks juhuks)?

Postitatud: 11.04.2006 15:33 05
Postitas AARE540
Vabalt, diisli akul on vaid mahtuvus suurem, voolutugevus on ikka sama.

Postitatud: 11.04.2006 20:43 12
Postitas Maido
Selle teemale on lahendus leitud, nagu arvata oli siis aku ikka täitsa küpse, 850 krooni ja probleem lahendatud, nurrub nagu kiisu :cool:
Tänud igatahes kes viitsisid võtta vaevaks toksida (minu autole sobis tagaistme lahti saamiseks see variant, kus pidi lihtsalt kangutama, nahkribasid ei leidnud).

Postitatud: 12.04.2006 10:26 23
Postitas Tarmo
AARE530 kirjutas:Ma ei saa hästi aru, Siim, kuidas jalamattide poolt? Mul on küll istmepadja taga välimistes nurkades sellised nahast aasad, millest tõmmates patja üles saab tõmmata. Loodan, et väga segane polnud. Akule ligisaamiseks tuleks mõlemad pooled lahti võtta, kuna need katted, mis istme all veel on, on otsapidi üksteise peal...
Sul käivad seljatoed alla.
Tavalisel käib nii nagu eespool kirjeldatud.