1. leht 1-st

2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 16.06.2015 18:41 07
Postitas kristo12
Terv , mure siis järgmine et said vahetatud mootor ja proovitud autod tööle , esimesel käivitusel käivitus kohe , hiljem käivitus korra töötas natuke aega ja peale seda sai kütus otsa , sai kütust juurde toodud ja uuesti proovitud aga enam eikäivitu isegi eiluba , ehk oskab keegi öelda milles võib viga olla ? kontrollitud , küte tuleb peale , pumale vool tuleb peale , igatepidi proovitud ja jebitud kuid eimiskit :/

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 17.06.2015 00:10 44
Postitas arnis
Kui on manuaal, siis tõmba köiega 1500-2000 pöörded kandis 3 minutit, süüde 2 ja gaas põhjas.

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 18.06.2015 22:20 46
Postitas kristo12
Nonii sai tõmmatud autot ja värki, mitte midagi, isegi eiluna, ehk teab keegi veel milles võib viga olla? :|

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 18.06.2015 22:24 13
Postitas arnis
No sul sai mootor vahetatud, aga kas keegi näppis ka KSP-d? Ses mõttes,
et see tuleb korrektselt installeerida, muidu ei tööta midagi.
Kui pihusti toru veidi lahti keerata, kas ketramisel kütust pritsib?

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 18.06.2015 22:38 00
Postitas kristo12
Esmalt seletage mulle kis see ksp on? Ja pihustiots lahti, siis ta pigem eipihusta vaid tilgub sealt,

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 18.06.2015 23:13 07
Postitas arnis
Allkirjas on selgitus.

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 18.06.2015 23:21 06
Postitas kristo12
Eelmine omanik sättis kõik ja väitis et sõitis selle mootoriga, ainuke mida ta kurtis etpumba pulsnerit eisaanud täpselt paika, eitea Eioska enam ise kuidagi midagi peale hakata

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 18.06.2015 23:24 48
Postitas arnis
No siis peaks enamvähem selge olema, et KSPga on siiamaani jama.
Ostsid probleemi, nüüd osta remont või müü probleem.

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 18.06.2015 23:35 47
Postitas toivoku
OKei KSPga jama aga miks ta alguses siis tööle läks ? kas lonkas ka kui esimest korda käima saite?

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 19.06.2015 00:51 41
Postitas arnis
Vennal oli just hiljuti intsident, kus M57 läks peale KSP vahetust edukalt tööle,
praktiliselt poolest pöördest. Töötas siis mõne sekundi ja andis alla.
Hiljem selgus, et pump seest hävines. Eks siis seismisega tekkisid probleemid,
mis peale käivitust hävitasid KSP sisemuse.

Ja teleteenusena siin mängitakse niikuinii puusalt viskamise mängu.

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 20.06.2015 14:13 37
Postitas kristo12
Esimene käivitus töötas ideaalselt ja laitmatult, teine käivitus oli seselline kummalisem ja peale seda saigi otsa ja enam pole midagu teinud, noo eks viskan teise pumba peale ja hea

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 20.06.2015 20:43 53
Postitas kristo12
Nii sai siis vahetatud ksp ja proovitud kuid endiselt mitte midagi, küte tuleb filtrini kuid pumpast edasi pihustiteni eijõua, ehk oskab keegi öelda midagi?

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 21.06.2015 00:57 47
Postitas toivoku
Kuno_T kirjutas:Pumba torude keskel on õhueemaldusnippel.
mida sa täpsemalt silmas pead?

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 21.06.2015 11:43 02
Postitas toivoku
Kuno_T kirjutas:Seda niplit, mis on 2-se tähendusega, kust kaudu õhk välja lastakse ja vahest harva ka kell sisse topitakse.
Okei siis küll :)
Naljakas on muidugi see,et olen 524tdga sõitnud 12 a ja kunagi pole olnud mingit kütusesüsteemi õhutamist, olen sõitnud kuivale pilli ja vahetanud pumbal tihendeid, filtrit , ja alati on piisanud 2-3 korrast nö eelsüütest ja masin tõmbab kütte kenasti ülesse.

Ja siis kuulen kuidas inimesed jeblavad ,selle kütte ülesse saamisega.

Re: 2.4 td käitub imelikult !

Postitatud: 22.06.2015 04:15 31
Postitas arnis
Vanal "heal" TDSi pumbal jookseb kütus eelkambrist läbi puht ainult paagipumba abil,
kuid näiteks "heal" uuel VP44-l M41 mootoril on KSP väljuval suunal klapp (poldi sees),
mis avaneb 4bar kandis. Paagipump seda KSP-d läbi ei õhuta, vaja polt veidi lahti päästa
või jobuks kedrata või 2 minutit pukseerimisega.
Nagu aru sain, siis antud klapi olemasolu väljuval suunal kaotab ära vajaduse sellele
eelkambrile kus algne rõhk ülesse saadakse, kuna klapi puhul see rõhk lihtsalt ketrama
hakkamisel kohe ka tekib.