1. leht 1-st
E34 katuseluuk
Postitatud: 20.04.2006 10:59 35
Postitas draggo
Iseenesest pole suur mure aga veid häirib.
Nimelt kui luugi sulgen siis jääb tagant poolt luuk tunduvalt madalam. Midagi sisse ei lase aga pori koguneb sinna korralikult. Kuidas saaks lahendada?
Postitatud: 20.04.2006 14:47 13
Postitas skiman
Huvitav jah kas see kõigil sama?
Re: E34 kaltuseluuk
Postitatud: 20.04.2006 15:00 56
Postitas jjanno
Tere
draggo kirjutas:Iseenesest pole suur mure aga veid häirib.
Nimelt kui luugi sulgen siis jääb tagant poolt luuk tunduvalt madalam. Midagi sisse ei lase aga pori koguneb sinna korralikult. Kuidas saaks lahendada?
Ma tõesti ei tea, kas E34'l see luuk sama moodi nagu E30'l, aga ehk on sellest lingist abi:
http://e30.bmwdiy.info/sunroof-adjust/index.html
jJanno
Postitatud: 20.04.2006 15:22 40
Postitas draggo
Vaevalt küll, et luugi tööpõhimõte väga erinev on.
Kas on keegi seda tööd teinud oma masinal?
Postitatud: 20.04.2006 19:59 16
Postitas gert83
mu e28-l sama jama.kuna hakkan varsti autot värvima siis vaja luuk maha v6tta,siis ka proovin reguleerida

Postitatud: 20.04.2006 20:38 56
Postitas urki
Omal tegin eelmine aasta korda. Kui mälu ei peta, siis keera esiteks luuk tagant täitsa ülesse. Seejärel sikuta see polster taha poole tõmmates ära. Nüüd pane luuk kinni ja tagumised luugi pleki kinnitus mutrid lahti lasta ja setida luuk õigesse asendisse ja mutikad kinni. igatahes annab seda reguleerida. Eks tarvis vähe proovida ja saab hakkama.
Jutt oli segane kuid ehk julgustab ettevõtmist.
Jõudu tööle!
Postitatud: 21.04.2006 02:23 53
Postitas draggo
Need tagumised on need kaks tagumist sellel pildil?
Selle jutu järgi paistab suht-koht lihtne töö.
Ega kusagilt midagi sisse hakka sadama?
Postitatud: 21.04.2006 09:26 21
Postitas AARE540
Ma usun, et kui luuk ikka korralikult tihendi vahel istub, siis ei tohiks midagi sisse sadada

Postitatud: 21.04.2006 10:01 08
Postitas randos
Ehk lihtsam nii, et säti luuk õigesse asendisse nagu kinnises asendis olema peaks. Seejärel võta maha el. mootor või vändasüsteem (3 kruvi mõlemal juhul) ja säti see sellisesse asendisse, kus luuk peaks kinni olema (el. mootori puhul siis lihtsalt nupust lased kinnisesse asendisse, vändasüsteemi puhul vänta selle kohani, kus on see tühi koht, et saab vända oma pesasse keerata. Nii nagu see kinnises asendis olema peaks.) Seejärel siis mootor või väntsystem omale kohale ja asi peakski õigesti töötama.

Postitatud: 21.04.2006 10:54 18
Postitas priitv8
draggo kirjutas:Ega kusagilt midagi sisse hakka sadama?
Kas keegi teist arvab tõsimeeli, et see tihend midagi tihendab? Vesi juhitakse drenaai kaudu minema.
Postitatud: 21.04.2006 11:10 34
Postitas AARE540
Seda vast küll, aga kui ikka lahinal sealt vahelt sisse tuleb, siis vast asi ikka nats jama, ma oletan?

Postitatud: 21.04.2006 11:25 33
Postitas priitv8
Kuna tihend on alles, siis kinnise luugi suvalise kalde juures ei tohiks sealt veel lahinal tulla?
Postitatud: 21.04.2006 12:08 48
Postitas AARE540
Ma usun ka siiski, et seda nii palju ka kruttida ei saa et see nii paigast ära läheb, et luuk risti peal oleks v midagi

Aga see polegi vast teema, teema algatajal oli rohkem siiski probleem, et kogub paska sinna luugi tahanurka

Postitatud: 23.04.2006 12:35 24
Postitas draggo
Sai siis tehtud nii nagu Randos soovitas. Suhteliselt lihtne töö. Veidi loogikat ja asi ilusti katusega loodis.
Muide, imelik, et see katuseluugi mootor on kere küljes vaid üheainsa kruvikesega kinni.

Postitatud: 25.04.2006 08:39 13
Postitas randos
Pane servadesse igaks juhuks veel, seal kohad olemas.
Sul ehk sellepärast oligi paigast ära, et see üks polt piisavalt ei hoidnud ja siis hammakas mingi hetk oli üle visanud.
Vaata üle, mul minu arust oli mingi kaks polti kindlasti või isegi kolm

Postitatud: 25.04.2006 12:47 17
Postitas draggo
OK Vaatan üle.