98a 520i peale tankimist uimane
98a 520i peale tankimist uimane
Tere.
Autoks e39 520i 1998a
Peale tanklas 10l 95-e tankimist tekkis autol jõukadu. Auto hoovõtt on praktiliselt null. Enne tankimist oli paak sõidetud peaaegu tühjaks.
Kohapeal samas pöörded üles võtab.
Kas peaks proovima küttefiltri ära vahetada või kus kohast võiks veel viga otsida?
Tänud!
Lisan veel,et peale tankla juures mootori seisatamist ja tankimist oli käivitus tavapärasest pikem. Peale seda käivitus järgnevatel kordadel n-ö poolest pöördest.
Autoks e39 520i 1998a
Peale tanklas 10l 95-e tankimist tekkis autol jõukadu. Auto hoovõtt on praktiliselt null. Enne tankimist oli paak sõidetud peaaegu tühjaks.
Kohapeal samas pöörded üles võtab.
Kas peaks proovima küttefiltri ära vahetada või kus kohast võiks veel viga otsida?
Tänud!
Lisan veel,et peale tankla juures mootori seisatamist ja tankimist oli käivitus tavapärasest pikem. Peale seda käivitus järgnevatel kordadel n-ö poolest pöördest.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Ju seal bensiini surve või pumba tootlikusega mingi jama on.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Imelik ongi asja juures see,et eelnevalt liikus täiesti normaalselt.Jõnksutamist ega kakkumist pole.auto liigub ühtlaselt aga väga uimaselt.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Küllap siis bensupump peeti läks sellega, et paagi tühjaks sõitsid.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Päris tühjaks ega sõitnudki.tuluke polnud veel süttinud. On siis võimalik, et pump jääb niimoodi pooles vinnas toimetama?
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Kõige lihtsam ja odavam variant on kõigepealt kütusefilter ära vahetada.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Sõitsin prooviks täna paar km ja toimis jälle nii nagu peab. Müstika
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Ma kontrolliks, kas paagipumba all olev sõel on puhas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
V6i oli joppamise vark,et vanda voi nuka andur kuumenes samal' hetkel yle.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Mina ütleks, et tankimisega pole sellel seost.
Minul on (sama mootor ja) sama häda, et mõni harv käivitus on tavalisest pikem ning siis on jõudu samapalju, kui aiakäru vedaval kanal. Süüde välja-sisse, uuesti käima ja asi korras.
Mootori temperatuurist see ei olene. Vahest juhtub see pärast 3 päeva maja ees seismist ja vahest ka värskelt pärast 200km läbimist.
Olen eelnevate probleemide tõttu ära vahetanud nii sisselaske kui väljalaske nukaanduri, vahetanud bensufiltri ning kontrollinud bensupumpa, paagipumpa ja paagisõela (mis sai profülaktika mõttes välja vahetatud).
Kõige tõenäolisemalt on viga vändaanduris.
Minul on (sama mootor ja) sama häda, et mõni harv käivitus on tavalisest pikem ning siis on jõudu samapalju, kui aiakäru vedaval kanal. Süüde välja-sisse, uuesti käima ja asi korras.
Mootori temperatuurist see ei olene. Vahest juhtub see pärast 3 päeva maja ees seismist ja vahest ka värskelt pärast 200km läbimist.
Olen eelnevate probleemide tõttu ära vahetanud nii sisselaske kui väljalaske nukaanduri, vahetanud bensufiltri ning kontrollinud bensupumpa, paagipumpa ja paagisõela (mis sai profülaktika mõttes välja vahetatud).
Kõige tõenäolisemalt on viga vändaanduris.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Tänud vastajatele.
Kui vändaandur, kas siis peaks olema salvestunud veakood arvutiga vaadates? Sinu autol näitas seda või sa pole proovinud? Pole veel jõudnud arvutit järgi panna, kuna vajalik varustus on mulle hetkel veel kaugel.Skalp kirjutas:Mina ütleks, et tankimisega pole sellel seost.
Minul on (sama mootor ja) sama häda, et mõni harv käivitus on tavalisest pikem ning siis on jõudu samapalju, kui aiakäru vedaval kanal. Süüde välja-sisse, uuesti käima ja asi korras.
Mootori temperatuurist see ei olene. Vahest juhtub see pärast 3 päeva maja ees seismist ja vahest ka värskelt pärast 200km läbimist.
Olen eelnevate probleemide tõttu ära vahetanud nii sisselaske kui väljalaske nukaanduri, vahetanud bensufiltri ning kontrollinud bensupumpa, paagipumpa ja paagisõela (mis sai profülaktika mõttes välja vahetatud).
Kõige tõenäolisemalt on viga vändaanduris.
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
ma julgen pakkuda küll, et näitab seda viga. ma ise pole peale selle vea teket jõudnud veel juhet sappa panna.kenwo22 kirjutas:Tänud vastajatele.
Kui vändaandur, kas siis peaks olema salvestunud veakood arvutiga vaadates? Sinu autol näitas seda või sa pole proovinud? Pole veel jõudnud arvutit järgi panna, kuna vajalik varustus on mulle hetkel veel kaugel.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Kas sinu auto on ka automaatkäigukastiga? (mitte et see lugeda võiks)
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Kas auto vända anduri rikke korral mitte üldse ei käivitu? Kui kohapeal töötab hästi aga pööretel mitte, siis see võib viitata kütuse mitte kättesaamisele.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Mul Steptronic e. poolautomaat.kenwo22 kirjutas:Kas sinu auto on ka automaatkäigukastiga? (mitte et see lugeda võiks)
Ei vaidle üldse vastu, aga kuidas seletada seda, et uuesti käivitamisel on probleem lahenenud? Bensupump ju kas töötab v ei tööta... või on ka mingi sümptomitele vastav ja käivitusest sõltuv vahepealne variant? Ja filter samamoodi, kui on paska täis, siis tuleb (ei tule) küte sealt ühtemoodi läbi, sõltumata käivitustest.sigaelmar kirjutas:Kas auto vända anduri rikke korral mitte üldse ei käivitu? Kui kohapeal töötab hästi aga pööretel mitte, siis see võib viitata kütuse mitte kättesaamisele.
Ega ma 100% ka väida, et viga on vändaandur, kuna pole arvutit järgi saanud... Eks ma ise ka otsi seda viga (passiivselt)
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Minu E39 bensiinipump läks küll nii, et enne seda mõned nädalad mõnikord katkus ja jõnskutas kõrgemate põõretega ja siis üks kord lõpuks pole enam käima läinud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Ka minu isendil on automaatkast,kuid see ei tohiks rolli mängida.
Nädala pärast saan arvuti järgi ühendada ja siis annan teada kas midagi näitas.
Minul ei kakkunud ega.tommanud hinge kinni.lihtsalt oli uimane.
Nädala pärast saan arvuti järgi ühendada ja siis annan teada kas midagi näitas.
Minul ei kakkunud ega.tommanud hinge kinni.lihtsalt oli uimane.
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
minul samamoodi pole kordagi kakkunud ega jõnksutanud. Lihtsalt jõud nulli lähedane siis, kui sõita pärast tavapärasest pikemat käivitust.
Mul sedasi teinud viimased paar kuud...
Mul sedasi teinud viimased paar kuud...
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Täpselt samad sümptomid. Annan märku mis ja kas arvuti näitas miskit.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Sai siis arvutiga vigu vaadatud. Ja leidis mootori elektroonikas vea: camshaft single pulse generator.
Ehk siis nukkvõlli anduri vahetamisega peaks mootori korralikult toimetama saama
Ehk siis nukkvõlli anduri vahetamisega peaks mootori korralikult toimetama saama

- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Ma vahetasin mõlemad, nii sisselaske kui väljalaske nukaanduri ära, mis lahendas mul küll tollal suurema vea (käivitasin-käivitasin, lubas aga tööle ei hakanud) aga praegune probleem on ikka alles. Pandud sai mitte see kõige odavam b-andur (Topran oli vist), aga vb siis ikkagi andur ebakvaliteetne... Peab ka arvuti taha saama.kenwo22 kirjutas:Sai siis arvutiga vigu vaadatud. Ja leidis mootori elektroonikas vea: camshaft single pulse generator.
Ehk siis nukkvõlli anduri vahetamisega peaks mootori korralikult toimetama saama
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Huvitav jah siis.Skalp kirjutas:Ma vahetasin mõlemad, nii sisselaske kui väljalaske nukaanduri ära, mis lahendas mul küll tollal suurema vea (käivitasin-käivitasin, lubas aga tööle ei hakanud) aga praegune probleem on ikka alles. Pandud sai mitte see kõige odavam b-andur (Topran oli vist), aga vb siis ikkagi andur ebakvaliteetne... Peab ka arvuti taha saama.kenwo22 kirjutas:Sai siis arvutiga vigu vaadatud. Ja leidis mootori elektroonikas vea: camshaft single pulse generator.
Ehk siis nukkvõlli anduri vahetamisega peaks mootori korralikult toimetama saama
Ma muretsen omale kasutatud a-osa ja eks siis ole näha. (arvuti ikkagi seda viga näitas ka peale vigade nullimist)
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Vahetasin paar päeva tagasi vändaanduri ära... probleem ikka alles.
Peab ka millalgi juhtme sappa saama, vaatab, kas näitab midagi...
Peab ka millalgi juhtme sappa saama, vaatab, kas näitab midagi...
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
No teise mehe vea näitel juppe vahetama pole tõesti mõtet hakata, ikka vaata, mida su enda auto räägibSkalp kirjutas:Vahetasin paar päeva tagasi vändaanduri ära... probleem ikka alles.
Peab ka millalgi juhtme sappa saama, vaatab, kas näitab midagi...


Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Seda vändaandurit plaanisin ma juba ammu vahetada, kuna mõlemad nukaandurid juba vahetatud... lihtsalt polnud varem võimalustTiitR kirjutas:No teise mehe vea näitel juppe vahetama pole tõesti mõtet hakata, ikka vaata, mida su enda auto räägibSkalp kirjutas:Vahetasin paar päeva tagasi vändaanduri ära... probleem ikka alles.
Peab ka millalgi juhtme sappa saama, vaatab, kas näitab midagi.... Ja steptronic pole ka poolautomaat

Steptronic, Tiptronic, mingimuutronic



BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
m52
m52tu
sel aastal pakuti kahte motot sellele autole. neil on erinevad varuosad ja tüüpvead. üks tegelane räägib ühest teine teisest motost, olge konkreetsed, muidu on teil siin koos pudru ja kapsad
m52tu
sel aastal pakuti kahte motot sellele autole. neil on erinevad varuosad ja tüüpvead. üks tegelane räägib ühest teine teisest motost, olge konkreetsed, muidu on teil siin koos pudru ja kapsad
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Mul ongi pidevalt olnud probleem õige varuosa leidmisega, kuna lisaks tootmisaastale on mul ka täpselt see tootmise ülemineku kuu (september).
Aga nii autot ostes kui ka seniste kogemustega on selgunud, et mul on see TU versioon.
Palun parandage, kui ma eksin, aga kas pole mitte nii, et M52TU'l on kaks vanost, aga M52'l on üks? Sellest tulenevalt ka kaks/üks nukaandur(it)?
Aga nii autot ostes kui ka seniste kogemustega on selgunud, et mul on see TU versioon.
Palun parandage, kui ma eksin, aga kas pole mitte nii, et M52TU'l on kaks vanost, aga M52'l on üks? Sellest tulenevalt ka kaks/üks nukaandur(it)?
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Lapsi üldjuhul rooli ei lasta (räägin ainult enda eest
)
Aga tegelikult, kuigi ma pole päris võhik autode alal (loe: põhitõdesid tean ja seoseid oskan teha), siis kuna mul puuduvad vastavad kogemused, ei oska ma teha vahet M52 ja M52TU'l. Seepärast lasen ka spetsialistidel neid töid teha, mille jaoks endal oskused vajaka jäävad.
Võin teada, mitu vanost minu autol on, aga mis see on ja kus see asub, ilma näitamata ei tea
Igal juhul, teemasse tagasi - tõenäoliselt ilma arvutit järgi panemata palju targemaks ei saa, aga kui nuka ja vända asendiandurid välistada, siis kust võiks ilma arvutita viga veel otsida (mitte lampi vahetades, vaid just otsides/testides)? Bensupumpa kontrollisin aasta alguses, aga kas see saaks üldse midagi sellist tekitada, et u. 1 kord 7'st käivitub pikalt ja siis kui vedu taga, poob ka väiksema künkaga kinni. Ilma veota lapats järsku põhja vajutades lendab kiiresti piirajasse. Ülejäänud 6 korda 7'st läheb 1-2st pöördest ja siis jõudu nagu sellisel mootoril ikka.
Vabandan ka teema osalise kaaperdamise pärast

Aga tegelikult, kuigi ma pole päris võhik autode alal (loe: põhitõdesid tean ja seoseid oskan teha), siis kuna mul puuduvad vastavad kogemused, ei oska ma teha vahet M52 ja M52TU'l. Seepärast lasen ka spetsialistidel neid töid teha, mille jaoks endal oskused vajaka jäävad.
Võin teada, mitu vanost minu autol on, aga mis see on ja kus see asub, ilma näitamata ei tea

Igal juhul, teemasse tagasi - tõenäoliselt ilma arvutit järgi panemata palju targemaks ei saa, aga kui nuka ja vända asendiandurid välistada, siis kust võiks ilma arvutita viga veel otsida (mitte lampi vahetades, vaid just otsides/testides)? Bensupumpa kontrollisin aasta alguses, aga kas see saaks üldse midagi sellist tekitada, et u. 1 kord 7'st käivitub pikalt ja siis kui vedu taga, poob ka väiksema künkaga kinni. Ilma veota lapats järsku põhja vajutades lendab kiiresti piirajasse. Ülejäänud 6 korda 7'st läheb 1-2st pöördest ja siis jõudu nagu sellisel mootoril ikka.
Vabandan ka teema osalise kaaperdamise pärast

BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: 98a 520i peale tankimist uimane
Minu omal oli sama seis. Kui oli nagu tigu mingi aeg siis lapats pòhja ja liikus nii nagu sellelt mootorilt oodata on.Skalp kirjutas:Lapsi üldjuhul rooli ei lasta (räägin ainult enda eest)
Aga tegelikult, kuigi ma pole päris võhik autode alal (loe: põhitõdesid tean ja seoseid oskan teha), siis kuna mul puuduvad vastavad kogemused, ei oska ma teha vahet M52 ja M52TU'l. Seepärast lasen ka spetsialistidel neid töid teha, mille jaoks endal oskused vajaka jäävad.
Võin teada, mitu vanost minu autol on, aga mis see on ja kus see asub, ilma näitamata ei tea
Igal juhul, teemasse tagasi - tõenäoliselt ilma arvutit järgi panemata palju targemaks ei saa, aga kui nuka ja vända asendiandurid välistada, siis kust võiks ilma arvutita viga veel otsida (mitte lampi vahetades, vaid just otsides/testides)? Bensupumpa kontrollisin aasta alguses, aga kas see saaks üldse midagi sellist tekitada, et u. 1 kord 7'st käivitub pikalt ja siis kui vedu taga, poob ka väiksema künkaga kinni. Ilma veota lapats järsku põhja vajutades lendab kiiresti piirajasse. Ülejäänud 6 korda 7'st läheb 1-2st pöördest ja siis jõudu nagu sellisel mootoril ikka.
Vabandan ka teema osalise kaaperdamise pärast
Hetke seis aga selline et peale viimast auto seismajàtmist enam kàivitada mootorit ei ònnestu. Kàib ringi mootor aga mitte ùhtlase lauluga nagu olema peaks ja vaid bensulòhn ùleval. Kuna auto asub hetkel maakohas pole praegu sobivat varianti vea tuvastamiseks leidnud.
Kui keegi viitsib kuulata saadan heliklipi privaatsonumisse auto mootori kàivitamiskatse hetkest.
Tean et làbi interneti autot ei diagnoosi aga siiski.
Tean vaid et viimame kord mootor kàis ilusasti. Kuid vahel oli kaivitus tavalisest pikem ning siis uimaselt ta liikus, paaril korral on surnud lambist mootor keset ristmikku ka vàlja.
Carsoft nàitas nukkvòlli anduri viga. Kuidas mòjutab mootori tòód kui antud andur vòis lòpetada tàielikult koostóó? Kas auto mootor mingi hetk siis enam ei kàivitugi ? Vòi voib olla tegu tòsisema mootoririkkega?