E39 Akult ei jõua vool starterini
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24.06.2012 17:40 23
- Peamine sõiduk: BMW 735IA
- Asukoht: Eesti/Soome
- Kontakt:
E39 Akult ei jõua vool starterini
Nimelt eest voolu andes auto läheb käima aga aku pealt vool starterini ei jõua. Aku kontrollitud ja täiesti toimiv. Kust peaksin vea alustamist otsima? Autoks e39 523
Re: E39 Akult ei jõua vool starterini
a) aku +klemmi pürotehniline padrun on paugu ära teinud.
b) mootori ja kere vaheline -juhe on mäda.
Anna kapoti alt ainult ühe krokodilliga mass mootorile (näiteks
mootorikäpa külge) võttes seda püstaku küljes olevalt poldilt.
Mõõda multimeetriga pinget kere ja +terminali vahel mootori
küljes korgi all. Kontrolli ka süüde 3-s astmes, mis pinge siis.
b) mootori ja kere vaheline -juhe on mäda.
Anna kapoti alt ainult ühe krokodilliga mass mootorile (näiteks
mootorikäpa külge) võttes seda püstaku küljes olevalt poldilt.
Mõõda multimeetriga pinget kere ja +terminali vahel mootori
küljes korgi all. Kontrolli ka süüde 3-s astmes, mis pinge siis.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 Akult ei jõua vool starterini
Juhipool põhjaall on kereküljes terminal, sealt on juhe ära murdunud.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E39 Akult ei jõua vool starterini
Samalaadne probleem 530 diisel 2000a , kõik oli korras(auto käivitus probleemivabalt, vool olemas) 3 tundi hiljem auto juurde minnes täielik null - voolu pole, õlituli ainult hõõgus korraks.
Esimene mõte akuga midagi - ette kapoti alla laadija külge, sain tagaluugi lahti, aku pealt mõõtes 12,6 V
eest kapoti alt mõõtes 6,5V
"Anna kapoti alt ainult ühe krokodilliga mass mootorile (näiteks
mootorikäpa külge) võttes seda püstaku küljes olevalt poldilt"
Tehtud - ei muutunud midagi.
" aku +klemmi pürotehniline padrun on paugu ära teinud"
Peaks vast asuma aku juures valges karbis kuhu + juhtmed sisse jooksevad, mõõtes kõik sisse-väljajooksvaid 12,6V kõigil peal.
Põhjaall siis miski juhe katki juhipool....seistes kohapeal 3 tundi?
Esimene mõte akuga midagi - ette kapoti alla laadija külge, sain tagaluugi lahti, aku pealt mõõtes 12,6 V
eest kapoti alt mõõtes 6,5V

"Anna kapoti alt ainult ühe krokodilliga mass mootorile (näiteks
mootorikäpa külge) võttes seda püstaku küljes olevalt poldilt"
Tehtud - ei muutunud midagi.
" aku +klemmi pürotehniline padrun on paugu ära teinud"
Peaks vast asuma aku juures valges karbis kuhu + juhtmed sisse jooksevad, mõõtes kõik sisse-väljajooksvaid 12,6V kõigil peal.
Põhjaall siis miski juhe katki juhipool....seistes kohapeal 3 tundi?
Puhverdatud - Sarnased lehed
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: E39 Akult ei jõua vool starterini
Seal põhja all (juhi jalgade kandis) on + kaabli ühendus koht. Ei pruugi katki olla vaid klemmid lihtsalt oksüdeerunud. UUri sealt, saad vähemalt teada kas ühenduseni vool jõuab.
Re: E39 Akult ei jõua vool starterini
Asi korras - viga oli lihtne, miinusklemm oli aku peal lahti, korralikult kinni keeratud ja kõik toimib!
Puhverdatud - Sarnased lehed