1. leht 1-st
.
Postitatud: 01.08.2015 21:10 33
Postitas antiii
.
Re: E39 525D jõud kadunud
Postitatud: 02.08.2015 18:08 43
Postitas arnis
Ära sõida enam kui pole teada mis jama on.
Esimene asi enne käivitamist:
Turbole minek plastiktoru võta lahti (2 kruvi) ja logista turbo võlli.
Millised on lõtkud.
Kui turbo laiali pole, siis pane käima ja keera vaikselt õlikork lahti.
Kui august tuleb veidi survet, siis tuleb karterituulutusfilter vahetada
ja samaaegselt tuleb ka õlivahetus teostada, koos filtriga.
Kui kumbki probleem ei esine, siis tuleks arvuti külge panna ja siis käima panna.
Vaadata pihusti numbreid.
.
Postitatud: 02.08.2015 18:32 12
Postitas antiii
.
Re: E39 525D jõud kadunud
Postitatud: 02.08.2015 21:09 17
Postitas antiii
Võtsin käimise ajal õlikorgi maha, aga ei tundnud küll et survet sees oleks, proovisin nii käe kui ka paberilehega. Täna sai INPAga veakoode ka loetud, jäi silma selline imelik kood nagu 5651 Laufruheregler
Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Korrekturmenge zu gross
Kiire Google tõlge annab 5651 smoothness regulator Error is not currently present sporadic errors Correction amount is too large
Ehk oskab mõni targem midagi selle kohta öelda?
.
Postitatud: 02.08.2015 21:46 07
Postitas antiii
.
Re: E39 525D jõud kadunud
Postitatud: 03.08.2015 00:58 03
Postitas arnis
Ja kui ei ole silindril midagi viga, siis vana kuid rohkem korras pihusti
lahendab mure. Vennal on veel 5tk pakkuda, ilusti ära pakitud.
Kui aega palju, siis võid 5. 6. omavahel kohtadega vahetada.
Re: E39 525D jõud kadunud
Postitatud: 03.08.2015 16:09 11
Postitas antiii
Nonii, võtsin sisselaske maha ja 5ndalt oligi klapp kadunud
Peab hakkama remondimeest otsima, kes plokikaane maha võtaks...

Re: E39 525D jõud kadunud
Postitatud: 03.08.2015 16:48 11
Postitas arnis
Praktika näitab, et mootori vahetus on lihtsam ja kiirem, vist isegi odavam.
Jällegi, on vist pakkuda, aga enne uuri jah pigem, ma ei ole ekspert hindades.
Re: E39 525D jõud kadunud
Postitatud: 03.08.2015 21:17 29
Postitas antiii
Konsulteerisin tuttava remondimehega. Ta on 3-4 sama veaga masinat korda teinud ning enamasti on piirdunud kolvi ning klappide vahetusega. Eks ma homme üritan tema poole masina ära vedada, siis saab näha mis kaane all on. Ja see pöördklappide jama tuleb küll sealt ära likvideerida...
Re: E39 525D jõud kadunud
Postitatud: 03.08.2015 22:32 38
Postitas arnis
ENNE kui hakkad remontima, uuri, palju mootor maksab.
Vahest kasvab 500€-ne arve nagu naksti, kuigi paljas mootor on märksa odavam.
Kui on tõesti klapi vahel, siis pole vaja mootori pudinaid kompunnida.
Muidugi on veel võimalik, et pisikesed kruvid tegid pahandust.