Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Tere.
autoks siis E61 530D 2005a
Kas on mingi võimalus vahetada klapisääre tihendid plokikaant maha võtmata antud autol. ??
autoks siis E61 530D 2005a
Kas on mingi võimalus vahetada klapisääre tihendid plokikaant maha võtmata antud autol. ??
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Miks ei peaks saama, kett maha, nukkvõllid maha jne..
Ainult kas sellest mingit kasu on, diislitel on tavaliselt ikka muud probleemid kui tossab või õli sööb.
Ainult kas sellest mingit kasu on, diislitel on tavaliselt ikka muud probleemid kui tossab või õli sööb.
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Jah ülejaanu asjad on juba läbi käidud ja pool aastat tagasi vahetatud ka turbo. kõik ventilatsioon on puhas ja mis sai vahetatud. küsimus just selles et kuidas saaks klappe kinni hoida vahetusel. eile võtsin klapikambrikaane maha no ja ei näe nagu seal sellist võimalust!teet82 kirjutas:Miks ei peaks saama, kett maha, nukkvõllid maha jne..
Ainult kas sellest mingit kasu on, diislitel on tavaliselt ikka muud probleemid kui tossab või õli sööb.
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Palju see õlikulu siis on, et päris sellise asja kallale minema peab?
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
õlikulu keskelt läbi 2L 300km vahest vähem. oleneb kuidas sõita.Ma®tin kirjutas:Palju see õlikulu siis on, et päris sellise asja kallale minema peab?
kas ei peaks rõngaste puhul olema nii et nagu käivitad siis kohe õli põleb ja muidugi tossab.
mul on ainult sõidu ajal toss taga seistes ei ole tossu ainult tuuridel sõites!
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Kuno_T kirjutas:Kui on tegu EU4 mootoriga, siis sellel on tavaliselt kolbidel õlirõngad vigased. Need on kitsamad kui EU3 omad (2 mm vs 3 mm) ja neil on 2 viga: radiaallaiendi vedru kiilub rõngasse kinni ja läheb luku kohalt katki ning peened, ca 0,6 läbimõõduga õli ärajooksu augud ummistuvad. Ma võtsin 1 sellise lahti. See oli ligi 2 kuud tagasi, sellest ka selline uus arvamus (su teises teemas ma seda veel tõendite puudumise tõttu ei väitnud). Siia võiks kohe suurelt kirjutada: Kui tegu on EU4 diisliga, siis suure õlikulu korral kahtlustada vigaseid õlirõngaid.
Antud mootor on pärast rõngaste kordategemist ka müüa. Panin talle ka uued klapisääretihendid, kuid vanad oli veel suhteliselt pehmed, st vahetusel suurt mõtet polnud.
Sääretihendite vahetuse ajaline kulu on ca 1/3 kogu mootori lahtikiskumise ajakulust. Ehk sellise suure tõenäosuse korral tuleks kohe kolvid välja võtta ja uued rõngad panna või mootor välja vahetada. Eriti, kui mootori lahtikiskumisel ka muud jamad ilmnevad (p..s saaled, põlenud kolvid jms).
kas ei peaks rõngaste puhul olema nii et nagu käivitad siis kohe õli põleb ja muidugi tossab.
mul on ainult sõidu ajal toss taga seistes ei ole tossu ainult tuuridel sõites!
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Mõned mehed torgivad läbi vedru neid tihendeid millegagi, kui on pehmed, siis tõenäoliselt pole põhjust vahetada. Aga klapisääretihendite vea korral peaks just käivitamisel suitsu viskama. Tuuri andes peaks pigem rõhk vastas olema kollektoris ja pole põhjust õli imeda läbi tihendite.
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Nii siis härrad.
nüüd siis mootor laiali võetud
klapisääre tihendid tõesti korras !
aga avastuseks tuli siis 6-nda silindri vead kunagi enne mind siis ehk aasta tagasi saksast ostetud türklase käest
kes siis on teinud pulli 
teemaks siis 6-nda silndril on tugev kulumis äär kõik eelnevad 5 silindrit on nagu uued
ja on ka näha et 6-es kolb on uus
küsimus just selles, et kas seda silindri hülssi on võimalk vahetada kust saaks osi ja kuidas kui seda teha saab ?
teemale veel juurde et on näha, et mootorit on näppind ebard kes on jätnud isegi keti pinguti kolmanda ehk keskmise poldi üldse sisse keeramatta pani selle lihtsalt sinna sisse
siit oli ka pisike vale süüde mida sain tunda igaltpoolt
ärge kunagi ostke türklaselt autot
tänud
nüüd siis mootor laiali võetud

klapisääre tihendid tõesti korras !

aga avastuseks tuli siis 6-nda silindri vead kunagi enne mind siis ehk aasta tagasi saksast ostetud türklase käest


teemaks siis 6-nda silndril on tugev kulumis äär kõik eelnevad 5 silindrit on nagu uued
ja on ka näha et 6-es kolb on uus
küsimus just selles, et kas seda silindri hülssi on võimalk vahetada kust saaks osi ja kuidas kui seda teha saab ?
teemale veel juurde et on näha, et mootorit on näppind ebard kes on jätnud isegi keti pinguti kolmanda ehk keskmise poldi üldse sisse keeramatta pani selle lihtsalt sinna sisse

siit oli ka pisike vale süüde mida sain tunda igaltpoolt
ärge kunagi ostke türklaselt autot

tänud
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 23.04.2015 07:42 44
- Peamine sõiduk: BMW 530 xd e61
- Asukoht: Tartumaa
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Tere
Natuke teemaväline küsimus, aga küsiks siiski. Nimelt huvitab kui suur töö on antud mootori puhul kettide vahetus? Kas on vajalik mootor autolt eemaldada?
Natuke teemaväline küsimus, aga küsiks siiski. Nimelt huvitab kui suur töö on antud mootori puhul kettide vahetus? Kas on vajalik mootor autolt eemaldada?
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
teretaavi38 kirjutas:Tere
Natuke teemaväline küsimus, aga küsiks siiski. Nimelt huvitab kui suur töö on antud mootori puhul kettide vahetus? Kas on vajalik mootor autolt eemaldada?
töö suurusest rääkides siis jah eks paar päeva läheb ikka ära.
mootor mahahm eks ta vast lihtsam oleks kuna esiteks on vaja eest juurde saada esi osa kõik maha täiesti radikad stanged jne teiseks on vaja õlivann maha võtta selleks tala alt ära see tähendab aga et mootor on toestamatta jne keerulised asjad aga kui muud võimalust ei ole nagu minul antud hetkel siis kõik on võimalik

jõudu
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Ideaalis tuleks ka plokikaas maha võtta lisaks karteripõhjale, nelikveolisel läheb ka pooltelg läbi karteripõhja, lammutamist on kõvasti. Uuri TIS-i, saad mingi ettekujutuse sellest tööst. Mis põhjusel soovid muidu vahetada kette?taavi38 kirjutas:Tere
Natuke teemaväline küsimus, aga küsiks siiski. Nimelt huvitab kui suur töö on antud mootori puhul kettide vahetus? Kas on vajalik mootor autolt eemaldada?
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 23.04.2015 07:42 44
- Peamine sõiduk: BMW 530 xd e61
- Asukoht: Tartumaa
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Hetkel on kahtlustus, et kettidega mingi jama kuna mootoris imelik klobin sees ja asi süveneb järjest. Ei oska muud kahtlustada mis sellist häält teha võib.
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Ma tõesti vabandan härrased aga kas teemast ka kellelgi midagi üelda on või on se niisama chat 

Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Teema pealkiri ja sisu ei lähe niikuinii kokku enam.Maario kirjutas:Ma tõesti vabandan härrased aga kas teemast ka kellelgi midagi üelda on või on se niisama chat
Neid mootoreid peaks ju vedelema küll katkenud kettidega, sealt saaks alumise poole võtta. Mul ka pikalt vedeles üks garaažis, lõpuks mingid vennad viisid minema, tahtsid sealt vist ainult väntvõlli saada mingi strokeri jaoks. Võib-olla on pakkuda kellelgi, mingite remontmõõtudega küll pole mõtet mässata.
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 23.04.2015 07:42 44
- Peamine sõiduk: BMW 530 xd e61
- Asukoht: Tartumaa
Re: Klapisääre tihendi vahetus E61 530D 2005a
Kui kellelgi huvi, siis mul seisavad riiulis kasutult uued keti hammasrattad.