Sellinne naljakas mure, neljapäeva hommikul läks auto hooratta, siduri vahetusse ja veermiku remonti. Mootorit ei puututud.
Reedel järgi minnes olid poisid peadpidi kapoti all ja õu oli musta suitsu täis
Täpsemad sümptomid siis: anduriga pihusti teeb rämedat tiksu (seda ennem ei teinud) , tagant torust tuleb sellist musta nagu sajaks musta lund, ja kuumeneb lihtsalt üle. (jahutussüsteem kõik korras, pump alles vahetatud, termostaat läheb lahti, tiivik käib ilusti ringi nii nagu peab)
tühikäigul hästi käia ei taha kuid kui korraks tiks ära kaob siis on ka väljatulev õhk puhas, tühikäigul kipub välja surema. Külmalt käivitub hästi, soojast peast läheb väga puterdades tööle.
Äkki on mõnel diislipspetsil oma arvamus, või kellelgi sarnast olukorda olnud ?
erik@ei viitsi enam pezooga ringi sõita
E34 525 tds läheb kuumaks?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
E34 525 tds läheb kuumaks?
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
ise küsin ise vastan
Eile hommikul sai siis hakatud mootorilt juppe maha katkuma ja märke vaatama, mis välja tuli oli see et pump oli~180 kraadi vales asendis
Ühesõnaga hooratta kinnikeeramisega viskas keti üle. Ketid tuleb välja et olid sihukesed et paras lehmale kaela visata ja kunagi mingid targad poisid ka keti leevendid valepidi paigaldanud, sellest ka kulunud kett ilmselt.
Õnneks jäid nukkvõll ja väntvõll õigesse asendisse nii et klapid pähe ei jooksnud
Naljakas veel kogu selle asja juures oli et nii kulunud kett häält ei teinud, õnneks juba laotakse kokku ja homme saab näha mis häält teeb
Pikema romaani kirjutan vast mõni päev kui leian aega ka autole oma teema teha, sealt leidsime veel mõndagi huvitavat.
diisel ruulib
Eile hommikul sai siis hakatud mootorilt juppe maha katkuma ja märke vaatama, mis välja tuli oli see et pump oli~180 kraadi vales asendis
Ühesõnaga hooratta kinnikeeramisega viskas keti üle. Ketid tuleb välja et olid sihukesed et paras lehmale kaela visata ja kunagi mingid targad poisid ka keti leevendid valepidi paigaldanud, sellest ka kulunud kett ilmselt.
Õnneks jäid nukkvõll ja väntvõll õigesse asendisse nii et klapid pähe ei jooksnud
Naljakas veel kogu selle asja juures oli et nii kulunud kett häält ei teinud, õnneks juba laotakse kokku ja homme saab näha mis häält teeb
Pikema romaani kirjutan vast mõni päev kui leian aega ka autole oma teema teha, sealt leidsime veel mõndagi huvitavat.
diisel ruulib
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power