1. leht 1-st

E39 lukustus

Postitatud: 22.10.2015 22:11 05
Postitas RassK
Terv

Paar küsimust E39 lukustuse kohta. Nimelt väiksed probleemid sellega hetkel.

Ma saan aru, et mu E39 on veits tundlik ilmastiku suhtes. Nii kui niiske ja külm on väljas, siis võtmega lahti keerates lukustab kesklukk ennast kohe uuesti. Tuleb olla veits kiirem ja uks avada enne kui uuesti lukustab. Seest keskkonsoolist kesklukku kontrollides kõik ok. Puldist avades oli väidetavalt ok. Ideid ?

Teine probleem on seoses selle puldiga. Et miks ma seda ei kasuta, siis ei tööta teine. Vend väitis, et pult oli vaikselt ära surnud, võttis aina lähemalt ja lähemalt. Mis peaks indikeerima puldi aku surma, kuna akut ta enam tagasi ka pikemate sõitudega ei lae. Kuna mul ainult 1 master key alles on, siis ma mõtlesin, et võtan täitsa uue master võtme - aga seda ainult juhul kui mu eeldus on õige. Muidu läheks see ost väga rappa.

Tänud, kes vaevaks mõelda võtavad!

Re: E39 lukustus

Postitatud: 23.10.2015 01:43 56
Postitas arnis
See esimene on juhiukses oleva luku elektroonika rike.
Pole tuumafüüsika asi korda teha.

Kas tegemist on rombvõtmega (mitte kumminupud)?
Kui kumminuppudega, siis saab väga kergelt patarei vahetatud.
Kuna vihjasid laadimist, siis pigem romb. Mõni lukksepp on seda teinud.
Küsi Madara tn lukuabist, kas nad akusid vahetavad, enne tuleks veenduda,
et võti tõesti nullis, seda saab ka kohapeal teha.

Ja teine võti on kindlasti vajalik. Kui elektroonikat ei jaksa osta, siis
vähemalt immosüsteem. Saad hiljem mehhaaniliselt uksed lahti jne.

Re: E39 lukustus

Postitatud: 23.10.2015 18:10 21
Postitas RassK
Tänud, katkuks juhiukse lahti ja vaataks, mis seal toimub. Soovitused, mida täpsemalt vaadata on kõik teretulnud.

Käisin lukuabist läbi, midagi selle võtme puhul kontrolliti, siis soovitati enne esimene viga korda teha ja hiljem siis uuesti tagasi tulla. Kõrvalt vaadates tundus, et prooviti võtit uuesti programmeerida.
Võti ise muidu romb jah. Mul on hetkel 2 võtit, 1 puldiga ja teine ilma (avab ja käivitab).

Re: E39 lukustus

Postitatud: 03.02.2016 22:39 06
Postitas RassK
Vahelduseks väike update. Arvati, et GM moodul küpse - täpsemalt arvas nii ka diagnostika.
Ühesõnaga vahetab välja, siis näis kas toimib.

Re: E39 lukustus

Postitatud: 04.02.2016 07:26 47
Postitas ooDDoo
Kui puldi nuppe lampi vajutada ilma,et auto raadiuses on siis unustab turva kaalutlustel puldi ära.
see selleks, et pätt ei saaks leitud võtmetega parklas autot otsima hakata.

Re: E39 lukustus

Postitatud: 04.02.2016 11:19 08
Postitas RassK
Hetkel ta ei lase uuesti ka progreda võtit.

Re: E39 lukustus

Postitatud: 14.02.2016 22:57 16
Postitas RassK
Vahelduseks siis väike update kogu sellest komöödiast.

Nagu Arnis siin ennist soovitas, siis sai käidud sellega paaris erinevas lukuabis. Mõlemast vaadati, et võti on ok ja tehku ma oma auto enne korda. Siin vahepeal oli mitmeid remonte ja lõpuks mõni päev tagasi jõuti ka kesklukuni. Vahetati GM moodul välja, ei midagi... pandi sama tagasi. Suvalise tagavara võtmega prooviti võtit tutvustada, toimib kõik. Öeldi, siis et mul võti katki ja lukuabist saab abi. Ei teadnudki siis mida teha edasi, ühed saadavad ühele poole, teised teisele poole. Siin vahepeal kogu selle jama keskel olin ma jõudnud juba uue võtme tellida, ära lõigata ja immo ka ära progreda. Aga kuna võtme elektroonika tuli kahes sageduses 315 MHz (USA) / 434 MHz (EU) ja õnnetuseks oli ta by default USA peal, siis lukuabist vaadati kui imelikku, et mis jama ma ajan - ostku parem uus õige elektroonika. Nõnda ta pikemaks ajaks ilma puldita jäigi.

Proovisin siis lõpuks ise pimesi asju ümber progreda ja õpetada seal. Lõpuks lammutasin uue võtme laiali, võtsin pataka välja ja mõõtsin üle. Oli teise pinge 2,98v peale langenud. Õnneks oli uus võtta, alles ostsin maki pulti sama pataka (CR 2025), toppisin selle sisse ja hakkasin uuesti proovima. Peale mõningast mängimist kostus ukse luku vastus. Võti sai lõpuks tutvustatud ja kõik toimib. Tundub, et sagedusmõõturid lukuabis on tunduvalt tundlikumad kui BMW enda süsteem.

Ehk siis kokkuvõttes kogu algne hüpotees oli õige. Esiukse luku elektroonika on tõenäoliselt niiskust saanud, et mängib ning täiesti teise probleemina oli vana võtme aku lihtsalt ära surnud - 2,95v alles.

... aga igasugustest lukuekspertidest on mõneks ajaks siiber.