1. leht 1-st

E34 kont

Postitatud: 09.05.2006 18:16 47
Postitas matu72
masinax siis e34 525i 141kw 90a m50 avastasin ,et peal sellel isendil kont....aga salongis pole kohta kus seda kaima panna!!!teab akki keegi mis moodi selle toole saab...vabandan . puudumise parast.niipalju veel et ,kus leian selle kondi susteemi joonise?

Postitatud: 09.05.2006 18:44 39
Postitas Tom
Keerad temperatuurid nii alla kui saab ja paned puhuma, siis ta peaks sul auto jahutama 18C juurde, ma arvan :roll:
Enda e34'l on kondi radikas puudu veel, seega täpsemalt ei tea :lol:

Postitatud: 09.05.2006 20:47 02
Postitas Veljo_V
oleneb sellest kas sul on kont või kliima süsteem.
Kui ikka kont siis peab olema ka kaks nuppu sise õhu nupp ja kondi nupp,
neeed on seal kus kondita autol on tagaklaasi soojendus.http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=64&fg=20
sellel lehel ülevalt neljanda pildi peal on näha kolm nuppu.

Postitatud: 09.05.2006 20:47 50
Postitas Veljo_V
sorry sama pildi peal

Postitatud: 09.05.2006 21:02 53
Postitas matu72
nojah....teadmatus on jama asi....ees on vendikas ja selle ees ka nagu kondi torud kandiliselt vaanatud...aga nuppu pole.akki mingi muu systeem
???

Postitatud: 09.05.2006 23:01 19
Postitas priitv8
matu72 kirjutas:nojah....teadmatus on jama asi....ees on vendikas ja selle ees ka nagu kondi torud kandiliselt vaanatud...aga nuppu pole.akki mingi muu systeem
???
Arvad, et selline toru on kondi jaoks pisav? See toru on roolivõimu õli jahutus. Kondi radikas näeb täpselt samasugune kärg välja, kui jahutusradikas.

Postitatud: 10.05.2006 07:26 09
Postitas matu72
nous ,et see on roolivoimu jahutus...aga kas ventilaator on siis ka selle jaoks????ja millal ta tootab?

Postitatud: 10.05.2006 08:21 07
Postitas priitv8
matu72 kirjutas:nous ,et see on roolivoimu jahutus...aga kas ventilaator on siis ka selle jaoks????ja millal ta tootab?
Äkki on Su autol tehase haagisekonks?
Töötab ka siis, kui temp radikas tõuseb üle 92 ja 99 kraadi.

Postitatud: 10.05.2006 14:45 00
Postitas matu72
kuidagi irooniliselt vastad.....!pole nagu põhjust.kõik pole sündinud tarkpead selle alal...ja loogiselt võttes on tõesti nii nagu väidad aga ei suuda lihtsalt uskuda et rooli võimendis temp nii kõrgex võib minna ,et seda jahutada on vaja. sellest ka see kahtlus!sorry aga ei ole tõesti kunagi kokku puutunud sellise versiooniga.teema lukku!!

Postitatud: 10.05.2006 14:51 53
Postitas jjanno
Tere
matu72 kirjutas:kuidagi irooniliselt vastad.....!
Ei mingit irooniat. Kui on tehase kärukonks, siis on ees lisa ventilaator.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=60&hl=1

jJanno

Postitatud: 10.05.2006 16:03 48
Postitas Ragnar
matu72 kirjutas:aga ei suuda lihtsalt uskuda et rooli võimendis temp nii kõrgex võib minna ,et seda jahutada on vaja.
kui ei suuda uskuda siis vaata vähe samu tüüpi masinaid, kõigil need torud seal ees.

võta keskonsool kõrvalistuja poolt lahti (kindalaeka alt) ja seal ühe musta katte all on kondi radikas kohe näha. Samuti salongifilter valge katte all.

Postitatud: 10.05.2006 23:02 41
Postitas matu72
Sorry, tundub et olen ikka tuhm selle koha pealt. :( konksu ei ole ja kondi radikat ka mitte.peab kuhugi vist naitama minema...mis isend sihuke on.mulle lihtsalt ei meeldi kui autol on kuljes midagi mis ei toota.

Postitatud: 11.05.2006 00:22 53
Postitas priitv8
Mõtle sellele, et saksa insener, erinevalt nt prantsuse kolleegist, ei jäta midagi juhuse hooleks. Haagist vedava auto mootor töötab suurematel koormustel samal ajal, kui sõiduk ise liigub aeglasemalt ja vastu tulev õhuvool on väiksem. Loogiline ju!