1. leht 1-st

E34 tagumiku tõstmine

Postitatud: 11.05.2006 01:35 41
Postitas Ignuk
sai vanade asendamisel pea kolmandiku autohinnaga ähvardanud isenivelleeruvad amordid vahetatud hoopis tavaliste bilsteinide vastu. mure nüüd selles, et peale auto "pimedaks" tegemist võttis masin uued rõõmuga vastu, aga tagaots on oluliselt madalam, kui enne. ratas koobast veel ei kaabi aga tahaks sellest tsitroka- efektist (nina püsti) lahti saada. kas 525 tds kombil on lootust ennast kergitada lasta? pean silmas poes müüdavaid komplekte nagu Jeepidel.

Postitatud: 11.05.2006 12:12 19
Postitas priitb
MB nivooamordid küll mingit suurt raha ei maksa. BMW omi ei tea.

Postitatud: 11.05.2006 12:21 31
Postitas Ignuk
minimaalselt 7K tükk (UMist 11K), pluss paar nädalat oodata. :-(
ja ega mersu kraam minu masinale eriti ei kõlba ka

Postitatud: 15.05.2006 23:39 43
Postitas alts20
vedrudel klopid alla ja asi ok
e34 on seda väga lihtne teha

Postitatud: 16.05.2006 08:50 40
Postitas mätas
Kas neid vanasid taastada ei saa? Siin mingi õpetus e32 varal, kuid see ei tohiks mõjutada. Need rõngastihendid ise ei maksa suurt midagi. Muidugi kui sul ka rõhuakud läbi siis tuleb suuremaid investeeringuid teha.

Postitatud: 17.05.2006 21:34 31
Postitas Ignuk
ei uurinudki seda taastamise- asja. juba surasin Bilsteinid alla. vedrud aga tiba lühikesed..
muide kas neid "kloppe" tuleb ise teha või on müügil?

Postitatud: 18.05.2006 12:45 23
Postitas draggo
Endal said tagumised amordid paar kuud tagasi vahetatud. Vedrud tundusid siis OK.
Nüüd panin pagassi 4 kilo tsementi - 'a 45 kg = 180 kg
Tagumised rattad vajusid ikka korralkult koopasse.
Ise arvan, et on vaja ka vedrud vahetada. On see mõte õige või on normaalne, et paarisaja kilogrammiga pagassis tagumine ots vastu maad?

Postitatud: 18.05.2006 20:51 03
Postitas Ragnar
Ignuk kirjutas:muide kas neid "kloppe" tuleb ise teha või on müügil?
Salomes 80eek 6tk. Ette saab neid ilusti panna aga taga on verdu läbimõõt väiksem ja amort liiga ligidal vedrule.

Postitatud: 19.05.2006 01:17 07
Postitas Ignuk
no **** mida ma teen 6 tükiga? ees on ju kodarad eeskujulikud. ainult taga koopas sees.. no krt. kas TLN ajab mõni volli asja korda?

Postitatud: 19.05.2006 07:40 06
Postitas Ragnar
need 6tk. jätkub ainult ühele teljele. 3 ühele vedrule.

Postitatud: 30.05.2006 23:46 50
Postitas Ignuk
tõstaks teemat edasi, kuna uued mured seljas..
nimelt Salomes (st. Automaailmas) ei soovitatud vedrude vahele mingeid jublakaid toppida. see aitavat ainult läbilöökide vastu aga vedru enda pikkus jäävat samaks. sellega seoses tahaks teada, mitmed erinevad vedrupikkused E34 kombile taha ette nähtud on? st. kas on vaid nivooregulaatoriga amortidele ja tavalistele, või on veel mingi kolmas ja neljas variant? igatahes, kui keegi raudselt mõõtudes kindel on, võib mulle ühe kasutatud paarikese hinnapakkumise teha. või hea hinna puhul ka poelõhnaliste ;-)
ei tahaks oma autot põhimõtteliselt nende kummijublakatega petma hakata.

Postitatud: 31.05.2006 22:04 31
Postitas Pirx
Ignuk kirjutas:tõstaks teemat edasi, kuna uued mured seljas..
nimelt Salomes (st. Automaailmas) ei soovitatud vedrude vahele mingeid jublakaid toppida. see aitavat ainult läbilöökide vastu aga vedru enda pikkus jäävat samaks. sellega seoses tahaks teada, mitmed erinevad vedrupikkused E34 kombile taha ette nähtud on? st. kas on vaid nivooregulaatoriga amortidele ja tavalistele, või on veel mingi kolmas ja neljas variant? igatahes, kui keegi raudselt mõõtudes kindel on, võib mulle ühe kasutatud paarikese hinnapakkumise teha. või hea hinna puhul ka poelõhnaliste ;-)
ei tahaks oma autot põhimõtteliselt nende kummijublakatega petma hakata.
Olen kuulnud, et E34 pannakse 700-se vedrud- tõstab oluliselt tagaosa.Tean kindlalt väita, et E34 sedaanile on alla pandud ja ratas on koopast väljas.

Postitatud: 01.06.2006 11:52 57
Postitas priitv8
A mis takistab Sind minemast varuosaletti ja tellimast õiged vedrud? PS vedru valik sõltub ka autos olevast lisavarustusest, aga selle nad selgitavad kõik ilusti välja.
Siin on näide vedrust, mis sobib siis, kui 525tds touringul on:
-tavavedrustus (mitte nivoo!)
-suur katuseluuk
-haagisekonks
-tagumised peatoed, mehhaanilised
-kliimaseade

Kood: Vali kõik

VO kood     nimetus     kogus laos   ühikuhind ühikuhind+KM
33531138721 COIL SPRING 0 D          1220.43   1440.11

madal tagaots

Postitatud: 01.06.2006 17:38 01
Postitas Tarmo_N
mul oli sama mure e34tds touringuga.lahendus oli lihtne.sauelt igori käest sain tasuta vanad tuksis taga amordid.löikasin relaga alumised puksid maha ja keevitasin need enda alumiste pukside külge.pold vaja isegi mitte amorte maha vötta.ainult et keevitus koht tuleb kiirelt maha jahutada muidu rikub kummi puksi ära.korra oli autos neli inimest ja tegin hüppe nii et rattad maast lahti.midagi ei juhtund.rats on juba pool aastat ja siiamaani pole probleeme old.ratta ja koopa vahe on ilus.mitte liiga kõrge.taga ots kerkis umbes 5cm. :D kui küsimusi siis võid helistada 58087189