Tere!
Pöördun siis foorumlaste poole oma suure murettekitava probleemiga.
Nimelt peale mootori klapikaane tihendi vahetamist hakkas mootor streikima.
Enne seda olin eelnevalt auto just ostnud. Tegemist 2.0 110kW, vanosega.
Paned auto tööle, lükkad käigu sisse ning jõud on 0. Gaas põhjas või maas, ei
liigu edasi ega tagasi. Tühikäigul töötab, aga lonkab. Vahetasin küünlad, õhufilti panin uue (mida
imelikul moel enne sees ei olnud). Vahepeal nagu jätaks vahele ja siis lööb paugub,
lööb väljalaskesse.
Välja ei sure!
Hiljem selgus, et esimene pütt ei tööta. Säde on, küünal on kuiv, kütust saaks ka nagu peale. Proovisin
teist pihustilatti, ikka ei tööta. Kütet saab ilusti peale. Ehk on asi klappides? Teise süütepooliga ikka sama.
Kollektor 1 silindrijuurest jahe, teised soojad.
Kas on mingeid variante veel peale klappide, mida kontrollida?
E34 mootori probleem
Re: E34 mootori probleem
appi!
Re: E34 mootori probleem
Kontrolli ikkagi kütte pool üle. Kui pauku sil ei toimu peaks küünal märjaks jääma. Pihusti juhtmed jms kontrolli ka üle.
TEL 57703395