E61 mootor suitseb pärast termostaatide vahetust
Postitatud: 12.11.2015 20:40 47
Nimelt mure selline, E61-ga millel peal 2.5 liitrine 120kw diislemootor (M57N mudelitähisega 256D2 aastast 2005 a.) pärast termostaatide vahetust (nii pea termostaat kui ka EGRi) oma mootor suitseb. Ennem olid temperatuurid max. kuni 55-60 kraadi ning pärast termostaatide vahetust ilusti konstantselt 90 ümber. Pärast vahetust tegin sõidu maanteel temperatuuride kontrolliks umb. 15km. ning parkisin auto ära.
Märkusena märgin ka, et esimese asjana vahetati peatermostaat, peale mida temperatuurid paika ei läinud ning üks 600km hiljem vahetati EGRi oma, millega asi korda sai. Pärast peatermostaadi vahetust anomaaliaid ei täheldanud.
Tuledevihus oli näha, et eest tuleb vähesel määral kapoti alt veeauru/suitsu moodi asja. Otseselt ei haisenud, kuid tunda oli õli lõhna (harva ennem termostaadi vahetust tuli ka salongi sellist diisli/õli segu moodi lõhna, mis pikalt ei olnud ning kadus üsna kähku). Taskulambiga vaadates tundub, et mootori alumine osa ka natuke õline (sealt tundus ka suits/aur tulevat) ning jahutusvedelikku kontrollides oli paisupaagis õli ning korgil ka selline valkjas kiht (mida enne termostaatide vahetust töökoja sõnul ei olnud).
Siit ka küsimused, kas kahtlustada plokikaanetihendit (et õli satub paisupaaki)?
Samuti, kas suitsemine võis olla tingitud sellest, et auto pole pikka aega saavutanud 90c temperatuuri ning põletab nüüd lihtsalt ümber seisnud õli?
Autol vahetatud õli umb. 4000km tagasi.
Mida ette võtta?
Märkusena märgin ka, et esimese asjana vahetati peatermostaat, peale mida temperatuurid paika ei läinud ning üks 600km hiljem vahetati EGRi oma, millega asi korda sai. Pärast peatermostaadi vahetust anomaaliaid ei täheldanud.
Tuledevihus oli näha, et eest tuleb vähesel määral kapoti alt veeauru/suitsu moodi asja. Otseselt ei haisenud, kuid tunda oli õli lõhna (harva ennem termostaadi vahetust tuli ka salongi sellist diisli/õli segu moodi lõhna, mis pikalt ei olnud ning kadus üsna kähku). Taskulambiga vaadates tundub, et mootori alumine osa ka natuke õline (sealt tundus ka suits/aur tulevat) ning jahutusvedelikku kontrollides oli paisupaagis õli ning korgil ka selline valkjas kiht (mida enne termostaatide vahetust töökoja sõnul ei olnud).
Siit ka küsimused, kas kahtlustada plokikaanetihendit (et õli satub paisupaaki)?
Samuti, kas suitsemine võis olla tingitud sellest, et auto pole pikka aega saavutanud 90c temperatuuri ning põletab nüüd lihtsalt ümber seisnud õli?
Autol vahetatud õli umb. 4000km tagasi.
Mida ette võtta?