E39 esimene käivitus
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
E39 esimene käivitus
Tere!
11.01 toodetud. 3.0D, m57, 142kw
Mure nimelt selline, et hommikuti ei taha auto käima minna. Pannes täku juhtmed külge, natukene aega peale küljes olemist läheb käima. Aku näitab ilusti 13,98. Kui juba käima on läinud, siis päeva peale ei ole mitte mingit probleemi. Mats ja mats, käib ilusti, ei mingeid tõrkeid. Üks hommik läheb ilusti, teine hommik unusta ära et üldse käimagi läheb. Käib ringi aga ei popsugi. Täna hommikul panin juhtme külge, proovisin ise eelsüüte küünla releed käivitada, peale mida tekkis error. Eelnevalt sai vead kustutatud. Okei, selge, juhe näitas, et kas küünal või siis relee.
Siit ka küsimus - kumma poole pöörduda, kas minna relee kallale või alustuseks küünlad kontrollida?
Pilt errorist
http://www.upload.ee/thumb/5406212/_20151216_081123.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ennem käima saamist lõi veel rail pressure errori ka. Mõni targem ehk oskab kommenteerida?
http://www.upload.ee/image/5406230/DSC_0058.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk on keegi sarnase mure ees seisnud ja oskab kuidagi moodi suunata, mismoodi probleemist vabaneda.
11.01 toodetud. 3.0D, m57, 142kw
Mure nimelt selline, et hommikuti ei taha auto käima minna. Pannes täku juhtmed külge, natukene aega peale küljes olemist läheb käima. Aku näitab ilusti 13,98. Kui juba käima on läinud, siis päeva peale ei ole mitte mingit probleemi. Mats ja mats, käib ilusti, ei mingeid tõrkeid. Üks hommik läheb ilusti, teine hommik unusta ära et üldse käimagi läheb. Käib ringi aga ei popsugi. Täna hommikul panin juhtme külge, proovisin ise eelsüüte küünla releed käivitada, peale mida tekkis error. Eelnevalt sai vead kustutatud. Okei, selge, juhe näitas, et kas küünal või siis relee.
Siit ka küsimus - kumma poole pöörduda, kas minna relee kallale või alustuseks küünlad kontrollida?
Pilt errorist
http://www.upload.ee/thumb/5406212/_20151216_081123.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ennem käima saamist lõi veel rail pressure errori ka. Mõni targem ehk oskab kommenteerida?
http://www.upload.ee/image/5406230/DSC_0058.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk on keegi sarnase mure ees seisnud ja oskab kuidagi moodi suunata, mismoodi probleemist vabaneda.
Re: E39 esimene käivitus
Alustada võiks ikkagi küünalde kontrollist, kuigi viga ilmselt mujal...
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 esimene käivitus
Küünlad sellise temperatuuri juures ei ole olulised
Kui sa pole veel ise läbi hammustanud, siis sinu jutu põhjal auto käivitub paremini siis, kui starter veab kiiremini. Seda silmas pidades oma viga otsigi. Või pöördu spetsialisti juurde-Need vead diagnoositakse loetud minutite jooksul.
Kui sa pole veel ise läbi hammustanud, siis sinu jutu põhjal auto käivitub paremini siis, kui starter veab kiiremini. Seda silmas pidades oma viga otsigi. Või pöördu spetsialisti juurde-Need vead diagnoositakse loetud minutite jooksul.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 esimene käivitus
Pihustite tagasivoolud peavad olema võrdsed. Kui mõnel pihustil see teistest oluliselt suurem, siis probleemiks ilmselt sisemine leke. Kõrgsurve lekib tagasivoolu, mistõttu käima ei lähe.
tel. 51 949 859
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: E39 esimene käivitus
Selge, panen juhtmed õhtul külge ja vaatan täpsemalt. Täna hommikul käivitades poolest pöördes masin käis. Ei mingit probleemi. Kuna elan ise Hiiumaal siis pole siin kedagi, kes suudaks asja täpsemalt uurida. Lähim variant oleks PeeterA.
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: E39 esimene käivitus
Sai käidud Peetri juures ja targemaks väga ei saanud. Välistatud sai see pihustite leke. Relee koha pealt jäi jutt et proovida teist releed. Proovitud. Ikka viga. Sai ostetud a-osa relee ja viga on endiselt alles. Küünlad vahetatud.
Nüüd on küll see koht käes et ma olen nõutu.
Täpsustaks veel seda et probleem esineb täpselt nii kaua kuni käima on läinud. Kui armatuuris lööb eelsüüte kirja ette, siis käima ei lähe, käija nagu loll kuni lõpuks aku tühi. Nii kohe kui eelsüüte kirja ette ei löö, läheb täiesti ilusti käima ilma probleemideta. Garaažis seisis, +10 kraadi ja kirja ette ei löönud ja käivitus ilma probleemideta.
Nüüd on küll see koht käes et ma olen nõutu.
Täpsustaks veel seda et probleem esineb täpselt nii kaua kuni käima on läinud. Kui armatuuris lööb eelsüüte kirja ette, siis käima ei lähe, käija nagu loll kuni lõpuks aku tühi. Nii kohe kui eelsüüte kirja ette ei löö, läheb täiesti ilusti käima ilma probleemideta. Garaažis seisis, +10 kraadi ja kirja ette ei löönud ja käivitus ilma probleemideta.
Re: E39 esimene käivitus
Alles hiljuti jagelesin sama jamaga.
Endal oli saba andnud aku +pluss klemm,mis ei
andnud enam korralikult ühendust.(see nii öelda avarii padrun,mis seal klemmi sees on oli lõhkenud).Peale klemmi vahetust käivitub iga mats.
Endal oli saba andnud aku +pluss klemm,mis ei
andnud enam korralikult ühendust.(see nii öelda avarii padrun,mis seal klemmi sees on oli lõhkenud).Peale klemmi vahetust käivitub iga mats.
Re: E39 esimene käivitus
Kontrolli pihustite tagasivoolusid külmalt.
viewtopic.php?f=39&t=242908" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=39&t=242908" onclick="window.open(this.href);return false;