E39 ei käivitu külmaga
E39 ei käivitu külmaga
Vahetatud sai aku, küünlad ja relee. Etteande pump, kütuse filter. Kui enam vähem nulli piires oli temperatuur väljas siis enam käima ei läinud. Kas kellegi on veel sellist kala olnud? Mis viga on?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 ei käivitu külmaga
Alustame sellest,et mis autoga tegemist on, BMW, must ja neljarattaga ei ole abikskeili21 kirjutas:Vahetatud sai aku, küünlad ja relee. Etteande pump, kütuse filter. Kui enam vähem nulli piires oli temperatuur väljas siis enam käima ei läinud. Kas kellegi on veel sellist kala olnud? Mis viga on?

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E39 ei käivitu külmaga
Muidugi.. 
Bmw e39, 530d, 2001.

Bmw e39, 530d, 2001.
Re: E39 ei käivitu külmaga
toivoku kirjutas:Alustame sellest,et mis autoga tegemist on, BMW, must ja neljarattaga ei ole abikskeili21 kirjutas:Vahetatud sai aku, küünlad ja relee. Etteande pump, kütuse filter. Kui enam vähem nulli piires oli temperatuur väljas siis enam käima ei läinud. Kas kellegi on veel sellist kala olnud? Mis viga on?

- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 ei käivitu külmaga
no pakume siis eelsüüte küünlaid, aga vastuse saad vast siis kõige täpsema, kui arvuti lased autole sappa lükata 
Kui asud tallinnas siis saan aidata sellega sind.

Kui asud tallinnas siis saan aidata sellega sind.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E39 ei käivitu külmaga
toivoku kirjutas:no pakume siis eelsüüte küünlaid, aga vastuse saad vast siis kõige täpsema, kui arvuti lased autole sappa lükata
Kui asud tallinnas siis saan aidata sellega sind.
Eelsüüte küünlad vahetsin ära. Lasin arvuti taga panna aga too ei näitand midagi. Vahel läks esimese pikema ketramise peale ikka käima. Kahjuks ei ole tallinnast.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 ei käivitu külmaga
no alati võib olla eelsüüteküünalde relee ka , kuid ideepoolest peaks seda viga ikkagi kuvama.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E39 ei käivitu külmaga
Relee sai ka vahetatudtoivoku kirjutas:no alati võib olla eelsüüteküünalde relee ka , kuid ideepoolest peaks seda viga ikkagi kuvama.

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 ei käivitu külmaga
Eelsüüteküünalde või nende relee rike küll mõne miinuskraadi juures auto käivitamist ei takista. Vähemalt M57 mootori juures. E39-l olev küünalde relee on suht pommikindel. Pole siiani ühtegi rikkis releed kohanud - pigem on viga olnud küünaldes.
Probleem pigem kütuse etteande ja/või sissepritse poolel. Kui (diagnostika)arvuti midagi ei näidanud, siis oli ta ilmselt välja lülitatud
Kui ta oli aga sisse lülitatud, siis ei osatud seal kuvatava infoga midagi pihta hakata.
Probleem pigem kütuse etteande ja/või sissepritse poolel. Kui (diagnostika)arvuti midagi ei näidanud, siis oli ta ilmselt välja lülitatud

tel. 51 949 859
Re: E39 ei käivitu külmaga
M57 suutis ilma ühegi toimiva küünlata täiesti käivituda -9c (seda küll 5-6sek. käiamisega), nii et selle tõesti välistaks. Ja arvuti panna sappa ikka siis kui käima ei lähe. Kui juba töötab ja kütterõhud paigas, siis võibolla tõesti ei osatud enam midagi märgata .
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: E39 ei käivitu külmaga
Mul sama auto ja ka ei käivitu.
Pihustid kontrollitud 1,5 kuud tagasi Karla autos. INPA-ga vaadates kütuse eelsurve on 3,9bar aga Raili rõhk tõuseb 100-110bar ainult ja käima ei lähe. Summutist miskit ei tule seega kütust peale ei tule. Prooviks pigistasin pihustite tagasi voolu vooliku kinni ,aga raili rõhk on ikka max 100-110bar. Mis on min. raili rõhk mille juures pihustid üldse avatakse. Soojalt on alati käima läinud, aga paari külma kraadiga läks pika käiamisega ja praegu -8C juures enam ei lähe.
Aasta tagasi on vahetatud kõrgsurveklapp pumba küljes.
Pihustid kontrollitud 1,5 kuud tagasi Karla autos. INPA-ga vaadates kütuse eelsurve on 3,9bar aga Raili rõhk tõuseb 100-110bar ainult ja käima ei lähe. Summutist miskit ei tule seega kütust peale ei tule. Prooviks pigistasin pihustite tagasi voolu vooliku kinni ,aga raili rõhk on ikka max 100-110bar. Mis on min. raili rõhk mille juures pihustid üldse avatakse. Soojalt on alati käima läinud, aga paari külma kraadiga läks pika käiamisega ja praegu -8C juures enam ei lähe.
Aasta tagasi on vahetatud kõrgsurveklapp pumba küljes.
Re: E39 ei käivitu külmaga
Täna -14C proovisin "käivitus aerosoliga" ja läks käima.
Kui viga oleks siiski pihustite tagasivoolus kas siis vooliku kinni pigistamine oleks pidanud aitama?
Või kust peaks viga otsima?
Kui viga oleks siiski pihustite tagasivoolus kas siis vooliku kinni pigistamine oleks pidanud aitama?
Või kust peaks viga otsima?
Re: E39 ei käivitu külmaga
Vahepeal sai vaaatud tagasivoolusid külmalt nii et voolikud maha ja mõni sekund starterit. Viiel pihustil hakkas kütst välja tulema. Sa need viis asendatud teiste kasutatud pihustitega, peale seda käivitus ka -16 -18 juures ka, natuke pikalt aga siiski käivitus.
Lasin need 5 pihustit uuesti stendida teises kohas ja selle järgi on pihustid korras, tagasivoolud 26-38ml/min. 2 neist oli "low load" liiga väike, need pandi paika.
Vahetasin pihustid tagasi ja täna peale 16h seismist -3c juures tahtis väga pikka käivitust. Ja lisaks hakkas tagasivoolu voolik lekkima selle kolmik juurest kus pihustite tagasivool ühendub pumba juures tagasivooluga. Tean et see ühendus on seal natuke kehva, aga enne see ei lekinud, seega tagasivoolus on nüüd surve suurem.
On kellelgi kogemust mis teema nende pihustitega on, et stendis on normis ja auto peal mitte. Pihustite näidud Inpaga vaadates on 4tk 0,3-0,5 ja 2tk 1,2 juures.
Soojalt käivitub ilusti.
Lasin need 5 pihustit uuesti stendida teises kohas ja selle järgi on pihustid korras, tagasivoolud 26-38ml/min. 2 neist oli "low load" liiga väike, need pandi paika.
Vahetasin pihustid tagasi ja täna peale 16h seismist -3c juures tahtis väga pikka käivitust. Ja lisaks hakkas tagasivoolu voolik lekkima selle kolmik juurest kus pihustite tagasivool ühendub pumba juures tagasivooluga. Tean et see ühendus on seal natuke kehva, aga enne see ei lekinud, seega tagasivoolus on nüüd surve suurem.
On kellelgi kogemust mis teema nende pihustitega on, et stendis on normis ja auto peal mitte. Pihustite näidud Inpaga vaadates on 4tk 0,3-0,5 ja 2tk 1,2 juures.
Soojalt käivitub ilusti.