1. leht 1-st

E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 28.12.2015 13:21 05
Postitas keili21
Vahetatud sai aku, küünlad ja relee. Etteande pump, kütuse filter. Kui enam vähem nulli piires oli temperatuur väljas siis enam käima ei läinud. Kas kellegi on veel sellist kala olnud? Mis viga on?

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 28.12.2015 23:17 27
Postitas toivoku
keili21 kirjutas:Vahetatud sai aku, küünlad ja relee. Etteande pump, kütuse filter. Kui enam vähem nulli piires oli temperatuur väljas siis enam käima ei läinud. Kas kellegi on veel sellist kala olnud? Mis viga on?
Alustame sellest,et mis autoga tegemist on, BMW, must ja neljarattaga ei ole abiks :)

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 29.12.2015 18:49 40
Postitas keili21
Muidugi.. :D
Bmw e39, 530d, 2001.

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 29.12.2015 19:33 42
Postitas keili21
toivoku kirjutas:
keili21 kirjutas:Vahetatud sai aku, küünlad ja relee. Etteande pump, kütuse filter. Kui enam vähem nulli piires oli temperatuur väljas siis enam käima ei läinud. Kas kellegi on veel sellist kala olnud? Mis viga on?
Alustame sellest,et mis autoga tegemist on, BMW, must ja neljarattaga ei ole abiks :)

:)

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 29.12.2015 20:23 15
Postitas toivoku
no pakume siis eelsüüte küünlaid, aga vastuse saad vast siis kõige täpsema, kui arvuti lased autole sappa lükata :)
Kui asud tallinnas siis saan aidata sellega sind.

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 29.12.2015 20:39 09
Postitas keili21
toivoku kirjutas:no pakume siis eelsüüte küünlaid, aga vastuse saad vast siis kõige täpsema, kui arvuti lased autole sappa lükata :)
Kui asud tallinnas siis saan aidata sellega sind.

Eelsüüte küünlad vahetsin ära. Lasin arvuti taga panna aga too ei näitand midagi. Vahel läks esimese pikema ketramise peale ikka käima. Kahjuks ei ole tallinnast.

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 29.12.2015 21:08 49
Postitas toivoku
no alati võib olla eelsüüteküünalde relee ka , kuid ideepoolest peaks seda viga ikkagi kuvama.

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 30.12.2015 18:11 13
Postitas keili21
toivoku kirjutas:no alati võib olla eelsüüteküünalde relee ka , kuid ideepoolest peaks seda viga ikkagi kuvama.
Relee sai ka vahetatud :(

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 30.12.2015 19:53 33
Postitas PeeterA
Eelsüüteküünalde või nende relee rike küll mõne miinuskraadi juures auto käivitamist ei takista. Vähemalt M57 mootori juures. E39-l olev küünalde relee on suht pommikindel. Pole siiani ühtegi rikkis releed kohanud - pigem on viga olnud küünaldes.

Probleem pigem kütuse etteande ja/või sissepritse poolel. Kui (diagnostika)arvuti midagi ei näidanud, siis oli ta ilmselt välja lülitatud :lol: Kui ta oli aga sisse lülitatud, siis ei osatud seal kuvatava infoga midagi pihta hakata.

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 31.12.2015 10:18 18
Postitas Mart_L
M57 suutis ilma ühegi toimiva küünlata täiesti käivituda -9c (seda küll 5-6sek. käiamisega), nii et selle tõesti välistaks. Ja arvuti panna sappa ikka siis kui käima ei lähe. Kui juba töötab ja kütterõhud paigas, siis võibolla tõesti ei osatud enam midagi märgata .

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 01.01.2016 16:28 57
Postitas hansu
Mul sama auto ja ka ei käivitu.
Pihustid kontrollitud 1,5 kuud tagasi Karla autos. INPA-ga vaadates kütuse eelsurve on 3,9bar aga Raili rõhk tõuseb 100-110bar ainult ja käima ei lähe. Summutist miskit ei tule seega kütust peale ei tule. Prooviks pigistasin pihustite tagasi voolu vooliku kinni ,aga raili rõhk on ikka max 100-110bar. Mis on min. raili rõhk mille juures pihustid üldse avatakse. Soojalt on alati käima läinud, aga paari külma kraadiga läks pika käiamisega ja praegu -8C juures enam ei lähe.
Aasta tagasi on vahetatud kõrgsurveklapp pumba küljes.

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 02.01.2016 20:01 35
Postitas hansu
Täna -14C proovisin "käivitus aerosoliga" ja läks käima.
Kui viga oleks siiski pihustite tagasivoolus kas siis vooliku kinni pigistamine oleks pidanud aitama?
Või kust peaks viga otsima?

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitatud: 17.01.2016 16:11 29
Postitas hansu
Vahepeal sai vaaatud tagasivoolusid külmalt nii et voolikud maha ja mõni sekund starterit. Viiel pihustil hakkas kütst välja tulema. Sa need viis asendatud teiste kasutatud pihustitega, peale seda käivitus ka -16 -18 juures ka, natuke pikalt aga siiski käivitus.
Lasin need 5 pihustit uuesti stendida teises kohas ja selle järgi on pihustid korras, tagasivoolud 26-38ml/min. 2 neist oli "low load" liiga väike, need pandi paika.
Vahetasin pihustid tagasi ja täna peale 16h seismist -3c juures tahtis väga pikka käivitust. Ja lisaks hakkas tagasivoolu voolik lekkima selle kolmik juurest kus pihustite tagasivool ühendub pumba juures tagasivooluga. Tean et see ühendus on seal natuke kehva, aga enne see ei lekinud, seega tagasivoolus on nüüd surve suurem.
On kellelgi kogemust mis teema nende pihustitega on, et stendis on normis ja auto peal mitte. Pihustite näidud Inpaga vaadates on 4tk 0,3-0,5 ja 2tk 1,2 juures.
Soojalt käivitub ilusti.