Raili rõhk ilusti 364-374 koormuse all lööb 1300 ära
Probleem selline et põhjaalune undab koledalt tühikäigul 3.7bar rõhku koormuse all on 2.4

Muideks autol küljes 3mas põhja alune pump eelmised on läinud "rikki"

põhjaalune oli imeliku nimega me... midagiMa®tin kirjutas:B-osa pumbad?
ei pannud pierburg läks ikka.Alari. kirjutas:Ja ega sa tagasivoolu klappi tavalist ei pannud?
Kui panid siis palju õnne.Pump saab koormust liiga palju.
Orig klapp töötab ka vastupidiselt.Ehk siis ülerõhu suunab kõrvale ja uuesti ringlusesse.
tagasivoolu oma tuli doonor autolt mis käivitus nagu mõte ja oli oma rõhkudega ok.Alari. kirjutas:Ja kust sa uue said?Tootmisest maas ja ainult koos torudega ehk siis 100+euri
Nn romula uue panid?
arusaadav aga railrõhk normis... seega peab kuskilt miskit järgi andmaTarass kirjutas:Minagi jamasin kunagi sarnase veaga. Mul oli manuaal käigukastiga masin ning madalate pööretega 4-5 käiguga kiirendades suri auto lihtsalt välja. Käivitus koheselt peale seda. Juhe oli taga ja näidud kõik OK kuni mingil hetkel lõi momendiks rõhu täitsa alla. Sai ka vahetatud järjest kõik pumbad, klapid, andurid UUTE vastu ning paar pihustit lasin ka ära taastada... Vigaseks osutus lõpuks KSP mida algselt välistasid pea kõik kellelt abi otsisin.