BMW 525d 2004a E61 130kw mured

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Sanderu
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 24.09.2015 13:51 59
Peamine sõiduk: BMW E61

BMW 525d 2004a E61 130kw mured

Postitus Postitas Sanderu »

Tervitus,
oman juba pool aastat ülaltoodud isendit, kuid mõningatele probleemidele pole siiani hammas peale hakanud, ehk oskab keegi nõu anda?

1. Keskluku pult (romb) ei toimi peale 5-te päeva seismist ilma akuta. Proovisin uuesti õpetada nupuvajutustega, kuid tulutult. Autol kaks pulti, ühte käisin proovimas ka töökojas mis andis signaali ilusti välja. Varasemalt on esinenud üksikud juhtumeid, kus pult ei toimi, kuid see oli pigem harv juhus.
Kuna sõidukil ei toimunud veel ka tagaklaasi soojendus, raadio levi pea olematu, klaasluuk ei avanenud ning PP tagurdustuli viskad veateadet, otsustasin pagasiluugi juhtmed korda teha. Toimima sain kõik peale keskluku puldi ja tagurdustule. Purunenud oli nii antennikaabel ise kui ka võimendisse jooksvad juhtmed.
Proovisin ka antennivõimendi testimist antud õpetuse järgi - https://www.youtube.com/watch?v=WA4hESNVU_8
Võimendisse tuli vool ilusti peale, kuid võimendust väljuv 12v ei reageerinud pinge muutusele kui vajutasin puldi nuppe, lisaks on veel neljas juhe, mis andis pidevalt välja 4v sõltumata puldi vajutustest. Seega suure tõenäosusega on võimendi õhtal ? Siiamaani on paaril suvalisel hetkel ka keskluku pult tööle hakanud, kuid seda järgmise päevani. Lisan ka pildi antennivõimendist, millel minu silma järgi puuduvad välised kahjustused.
http://www.upload.ee/image/5637133/IMG_ ... 105805.jpg
http://www.upload.ee/image/5637128/IMG_ ... 105750.jpg

2. Mingisugusel põhjusel ei hakanud toimima PP tagurdustuli. Tule sokkli plaat on ilmselt varasemalt juba vahetatud kuna on näha juhtmete liiteid vahetult enne plaati. Kontrollisin ka ühendused üle- mass on täiesti olemas, kuid + pool näitab 0.06v tagurduskäigu sisse lülitamisel (automaat). Ühendus laekõlari juurest pirnini on terve.
Erinevates välismaa foorumites tuhlates leidsin, et tegu võib olla vigase FRM mooduliga? Kuna plaat on vahetatud siis võis antud ahel olla kunagi lühises ning peale 50 veateadet võis moodul ühenduse jäädavalt välja lülitada. Kas internetist leitud teooria võib ka paika pidada? Häirib antud vea juures just pidev teavitus mitte töötavast pirnist armatuuril.

3. Tagumine õhkvedrustus viskab niiskete või külmade ilmade korral veateadet. Erinevalt googeldatud probleemidest hakkab minu autol peale käivitamist pump koheselt urisema, kuid tagaots ei tõuse. Olles ca 20 sekundit urisenud on kuulda, et järsku tekib pumbal mingisugune surve peale (pumba pöörded langevad, hakkab raskemalt käima) ning seejärel hakkab tagaots jõudsalt tõusma. Tihtipeale järelejäänud ajaga (mis 30 sekundist alles jääb) ei jõua enam õigele kõrgusele tõsta ja viskab veateate ette. Probleem kaob kui auto uuesti käivitada. Pump ise väsinud, ei saa õhku kätte või vigased andurid?
Kasutaja avatar
Edson520
Huviline
Postitusi: 4664
Liitunud: 17.09.2008 07:28 12
Peamine sõiduk: 535d
Kontakt:

Re: BMW 525d 2004a E61 130kw mured

Postitus Postitas Edson520 »

Kas sa ikka vahetasid kõik juhtmed ära? Tundub, et midagi jäi vahetamata
+372 5 100 607
Sanderu
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 24.09.2015 13:51 59
Peamine sõiduk: BMW E61

Re: BMW 525d 2004a E61 130kw mured

Postitus Postitas Sanderu »

Juhtmed millel olid nähtavad vigastused vahetasin välja, mis olid aga väliselt terved kontrollisin testriga täiendavalt üle ning jätsin puutumata. :roll:
Kasutaja avatar
Edson520
Huviline
Postitusi: 4664
Liitunud: 17.09.2008 07:28 12
Peamine sõiduk: 535d
Kontakt:

Re: BMW 525d 2004a E61 130kw mured

Postitus Postitas Edson520 »

Sanderu kirjutas:Juhtmed millel olid nähtavad vigastused vahetasin välja, mis olid aga väliselt terved kontrollisin testriga täiendavalt üle ning jätsin puutumata. :roll:

tuleb kõiki neid vahetada, see testeriga testimine ei anna mitte midagi, iga luugi avamisega on olemas võimalus teised puruks teha
+372 5 100 607
Sanderu
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 24.09.2015 13:51 59
Peamine sõiduk: BMW E61

Re: BMW 525d 2004a E61 130kw mured

Postitus Postitas Sanderu »

Sellesosas nõustun, et oleks pidanud kõik ära vahetama, kuid hetkeprobleemi see kahjuks ei lahenda. Tagurdustule + juhtmele ( kollane juhe valge triibuga) puudus pealevool juba katkilõikamise kohas (laekõlari juures) ning antennivõimendile jookseb vool ilusti peale. Raadio levi on nüüdseks suurepärane.
Vasta