1. leht 1-st
BMW E39 airbag sensormati välja kodeerimine, abi vaja !
Postitatud: 22.03.2016 21:30 05
Postitas martin321
Üht teist loetud interneti avarustest ja tekkis huvi proovida ise järgi enda masina peal, kas saan airbagi tule kustu või mitte.
Airbag annab siis antud viga : 24 Digitale Sitzbelegungserkennung
Ploki tüüp: ZAE2
Muudetud on:
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
nicht_aktiv
DRUCKSENSOR_1
nicht_aktiv
SBE moodulist on samuti juhe lahti ühendatud, aga ikkagi jääb airbagi tuli põlema ja ka viga ei kustu mälust kustutamisega, milles võiks probleem olla ?
Re: BMW E39 airbag sensormati välja kodeerimine, abi vaja !
Postitatud: 24.03.2016 09:37 28
Postitas martin321
Ise küsin-ise vastan. Tuleb vist välja, et kõikide Airbagi plokkidega polegi võimalik kodeerimisega seda probleemi lahendada, prooviks oli mul võtta ka masin millel plokk MRS2 1998 lõpukuude oma, ja seal toimis. Jääb siis üle kas vahetada sensor matt või siis lahendada asi signaali petmise teel.
Re: BMW E39 airbag sensormati välja kodeerimine, abi vaja !
Postitatud: 24.03.2016 14:03 02
Postitas VerineVelg
Vana hea pime vahele ja tuli kustu
Re: BMW E39 airbag sensormati välja kodeerimine, abi vaja !
Postitatud: 24.03.2016 18:45 28
Postitas teet82
Olen ka nendega päris palju jamanud, olen saanud tule kustu nii E36 kui ka E46 ja E39, seega ei usu, et mõne mooduli puhul pole võimalik kodeerida. Neid "ERKENNUNG_SITZBELEGUNG" parameetreid on tavaliselt rohkem kui üks ja "DRUCKSENSOR" väärtust pole ma küll kunagi muutunud. Mõnedel tuleb pistik juba enne kodeerimist lahti teha, mõnedel võib hiljem teha.
Re: BMW E39 airbag sensormati välja kodeerimine, abi vaja !
Postitatud: 24.03.2016 19:46 08
Postitas martin321
teet82 kirjutas:Olen ka nendega päris palju jamanud, olen saanud tule kustu nii E36 kui ka E46 ja E39, seega ei usu, et mõne mooduli puhul pole võimalik kodeerida. Neid "ERKENNUNG_SITZBELEGUNG" parameetreid on tavaliselt rohkem kui üks ja "DRUCKSENSOR" väärtust pole ma küll kunagi muutunud. Mõnedel tuleb pistik juba enne kodeerimist lahti teha, mõnedel võib hiljem teha.
Mõlemat sai lahtise pistikuga proovitud, seal juures mati kaabel ainult lahti, mitte enne SBE moodulit, muidu kohe järgmine viga sees. ERKENNUNG_SITZBELEGUNG parameetreid on 1,2,3, kuigi ei mõista, loogiliselt peaks olema vaid 2 ehk siis vastavalt kas LHD v RHD, igaljuhul kõik on "nicht" aga ikka viga sees ja ei kustu. Proovinud ka nii et jätnud 1 nicht ja 2 active jne. aga ei muutu ka vea kirjeldus, samas sensormatti ei näitagi poolte järgi seega peab ilmselt vist leppima, et tuleb ikka muundurit jootma hakata, kui siis kaa ei toimi vb plokil mingi muu viga küljes?
Re: BMW E39 airbag sensormati välja kodeerimine, abi vaja !
Postitatud: 24.03.2016 20:05 26
Postitas teet82
martin321 kirjutas:mati kaabel ainult lahti, mitte enne SBE moodulit
Ei saanud sellest hästi aru, aga lahti tuleb võtta ikka SBE 3-pin pistik. Ei tea kas see midagi loeb, aga ma olen kasutanud enamasti ADS kaablit. Tundub natuke kahtlane, et saab kodeerida näiteks E36, siis mingi aasta mudelitel ei saa ja siis uuematel jälle saab

Re: BMW E39 airbag sensormati välja kodeerimine, abi vaja !
Postitatud: 24.03.2016 20:48 04
Postitas martin321
teet82 kirjutas:martin321 kirjutas:mati kaabel ainult lahti, mitte enne SBE moodulit
Ei saanud sellest hästi aru, aga lahti tuleb võtta ikka SBE 3-pin pistik. Ei tea kas see midagi loeb, aga ma olen kasutanud enamasti ADS kaablit. Tundub natuke kahtlane, et saab kodeerida näiteks E36, siis mingi aasta mudelitel ei saa ja siis uuematel jälle saab

Ma olen proovinud mõlemat pidi, nii enne SBE kui peale SBE, uuema aasta E39 peal toimis, ja SBE plokk on järel, kui aga see järelt võtta siis on antud 24 veakood uuesti mälus teise kirjeldusega kui sensor matt ja airbag tuli jälle põleb. Vastavalt aastatele, ABG süstyeemi andurid, moodulid ja soft peaks erinev olema, sealt tulenevalt ka kodeerimise võimalikkus v mitte. Kaabli kohta ei oska vastata, peaks vist k-can v d-can liini mööda jooksma, või mis nende suhtlus liinide vahe on ?