E61 LCI 520d temp. andur
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3575
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
E61 LCI 520d temp. andur
Tere. Mure 2007a e61 520d-ga 120kw. Nimelt täna pikemast sõidust tulles uhas elektri ventikas täiega. Kohapeal ca 10min käies ka vait ei jäänud. Kui auto seisma jätsin siis töötas ka umbes poole võimsusega edasi. Kui korra ventil pistiku tagnt ära tõmbasin ja tagasi panin jäi vait. Kuid uuesti käivitades algab kõik uuesti. Proovisin ka korra aku juhtme maha võtta, et äkki lolliks läind. Ei aidanud. Saan aru, et diagnost oleks kõige kiirem lahendus, aga äkki kellelgi sama olukord olnud ja oskab kohe tuimalt taguda
Viimati muutis Hannes, 17.04.2016 19:00 44, muudetud 1 kord kokku.
(OO==[][]==OO)
Re: E61 LCI 520d el.vent
Varjatud menüüst on näha mootori temperatuuri, kui see üle 100, siis hakkab lõugama. Võib olla näiteks termostaat vigane, radiaator väljast umbes (2 radika vahel paks saastakiht) vms.
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3575
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
Re: E61 LCI 520d el.vent
Tundub, et tegu tempertuuri anduriga. Kirjutab menüüs, et Engine Overheating. Ja Autoga võimalik sõita ainult ca 20km/h. Reaalselt aga ei kee seal midagi. Külmamootoriga proovisin, nii kui käima keeran kohe sama jama. Täna läheb diagnosti.
(OO==[][]==OO)
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3575
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
Re: E61 LCI 520d temp. andur
Diagnostikas käidud. Reaalselt vigu ei näidanud, kuid kui arvutiga täiesti külma mootori temperatuuri vaatasime, oli see 139 kraadi. Pole ime, et vent lahmib ees. Seega võib arvata, et temp. andur kutu. Oskab keegi öelda, kus see asub N47 mootoril? RealOem-ist ei leidnud seda.
(OO==[][]==OO)
Re: E61 LCI 520d temp. andur
Diagnostikaprogramm näitab kohe selle asukoha ka ära. Arusaamatuks jääb selle diagostika olemus, kui vigase jupi asukohta ei määrata. Kuid üldiselt nad asuvad plokikaanes sisselaskekollektori all.
http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=11_3311" onclick="window.open(this.href);return false;
WDS annab ta takistusteks
Set points for resistance check
•Resistance at 20 °C: 2.5 - 3.0 kOhm
•Resistance at 50 °C: 0.7 - 0.9 kOhm
•Resistance at 100 °C: 0.12 - 0.17 kOhm
See tähendab, et 130 kraadi võib ka tähendada lühist juhtmetes või on need kuskil keres.
http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=11_3311" onclick="window.open(this.href);return false;
WDS annab ta takistusteks
Set points for resistance check
•Resistance at 20 °C: 2.5 - 3.0 kOhm
•Resistance at 50 °C: 0.7 - 0.9 kOhm
•Resistance at 100 °C: 0.12 - 0.17 kOhm
See tähendab, et 130 kraadi võib ka tähendada lühist juhtmetes või on need kuskil keres.
Viimati muutis sass24, 17.04.2016 19:14 13, muudetud 1 kord kokku.
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3575
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
Re: E61 LCI 520d temp. andur
Suur aitäh!
See oli selline koduseks kasutuseks ostetud suht algeline seade, mis suurt ei näita.
See oli selline koduseks kasutuseks ostetud suht algeline seade, mis suurt ei näita.
(OO==[][]==OO)