E60 automaatkast ja tahmamine
Postitatud: 07.06.2016 21:43 24
Tere!
Mu E60s (530d 160kW, 2003a.)on hakanud toimuma mingisugused anomaaliad.Nimelt muret tekitavad kaks asja.
- Esiteks: Käiguvahetus on pisut problemaatiliseks muutunud. Nimelt käikude vahetus venib jube pikalt ja pöörded lähevad üsna kõrgeks - igatahes päris normaalsest kasti tööst siin ilmselt juttu olla ei saa. Vahel vahetab korralikult, samas, kui siis seisma jätta ja natukene seisab hakkab jälle jupsima. Seda aega, kui päris korralikult kõik töötab on kordades vähem, kui jupsib. Ca 1,5 aastat tagasi sai lastud teha dünaamiline õlivahetus, kuna siis oli tundemärgiks külmalt käikude sisse "raidumine", kuid peale õlivahetust asi lahenes.
Ehk keski oskab mõnda head nõu anda.
- Teiseks: Kui auto sai ostetud, siis sõitis see ilma õhulugejata (pistik oli ära võetud järel) ning minekut oli ja ei tahmanud, kuid kui pistik järgi panna siis kadus minek ära. Sai eelmine suvi ostetud uus ning siis hakkas toimuma järgmine anomaalia: vahepeal läheb kenasti ja ei tahma ning kõik korras, samas järgmine kord lähed sõitma on ikka täiesti hingest kinni ja tahma "lont" on taga.
Kas neid asju võivad kuidagi mõjutada IBS (Intelligent Battery Sensor) või auk summuti sukas?
Kel muid ideid, siis olen kõigile avatud - samuti lisa küsimustele, mis võiksid lahendusele lähemale jõuda.
Parimate soovidega,
Tõnis
Mu E60s (530d 160kW, 2003a.)on hakanud toimuma mingisugused anomaaliad.Nimelt muret tekitavad kaks asja.
- Esiteks: Käiguvahetus on pisut problemaatiliseks muutunud. Nimelt käikude vahetus venib jube pikalt ja pöörded lähevad üsna kõrgeks - igatahes päris normaalsest kasti tööst siin ilmselt juttu olla ei saa. Vahel vahetab korralikult, samas, kui siis seisma jätta ja natukene seisab hakkab jälle jupsima. Seda aega, kui päris korralikult kõik töötab on kordades vähem, kui jupsib. Ca 1,5 aastat tagasi sai lastud teha dünaamiline õlivahetus, kuna siis oli tundemärgiks külmalt käikude sisse "raidumine", kuid peale õlivahetust asi lahenes.
Ehk keski oskab mõnda head nõu anda.
- Teiseks: Kui auto sai ostetud, siis sõitis see ilma õhulugejata (pistik oli ära võetud järel) ning minekut oli ja ei tahmanud, kuid kui pistik järgi panna siis kadus minek ära. Sai eelmine suvi ostetud uus ning siis hakkas toimuma järgmine anomaalia: vahepeal läheb kenasti ja ei tahma ning kõik korras, samas järgmine kord lähed sõitma on ikka täiesti hingest kinni ja tahma "lont" on taga.
Kas neid asju võivad kuidagi mõjutada IBS (Intelligent Battery Sensor) või auk summuti sukas?
Kel muid ideid, siis olen kõigile avatud - samuti lisa küsimustele, mis võiksid lahendusele lähemale jõuda.
Parimate soovidega,
Tõnis