E39 webasto

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
raiks660
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 13.08.2006 14:04 46
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas raiks660 »

webasto erinevused siis: http://www.exist.ru/cat/webasto/default ... &marka=BMW
aga ei saa siis ikkagi aru kas mul 730td e38 saab webastot seadistada keskkonsoolist või eraldi pult, konsoolis on punane tuli mis isegi pöleb mingi nipiga .webasto mark on siis termo top z/c
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

raiks660 kirjutas:aga ei saa siis ikkagi aru kas mul 730td e38 saab webastot seadistada keskkonsoolist või eraldi pult, konsoolis on punane tuli mis isegi pöleb mingi nipiga .webasto mark on siis termo top z/c
Kõik sõltub sellest, kas autole on tellitud (lisavarustus) seisuküte või on ainult sõidusoojendus. Ahi on mõlemal juhul sama, juhtimine erinev.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

max 55 le küsimus
kas webasto ahi eemaldati ja kas siis ühendati need lõdvikud nii et sai ikka autoga sõita või seisab auto seni kuni ahju remonditakse. Mis täpsemalt oli rikki ahjus?
Kasutaja avatar
max55
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 29.12.2005 12:59 24
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max55 »

Ahi eemaldati paari tunniga ja vahepeal sai autot ikka edasi kasutada. Tegid sealt siis kuidagi otseühenduse. Tagasi pandi ahi samuti paari tunniga. Veaks oli mul ära oksüdeerunud ühendusklemmid, see oli UM-i diagnoos. Mida Autoeksperdi mehed täpselt tegid, seda ma ei teagi.
Arvatavasti pead laskma UM-is diagnostika ära teha ja siis pöördu juba Autoeksperdi poole. Nad ei pruugi ka kindlalt tööd ette võtta, enne mind saadeti 1 BMW omanik minema. Mul läks õnneks :D
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Tulin just Autoexperdist (Tartu), kuna tel. teel ütles mulle KG Knuttson esinduse (Tallinn) härra, et minu autole annab lisada C-kit, et mingu ma ainult Autoexperti, isegi kella hinna ütles (1800.-) + paigaldus. Siin aga väitis mulle Autoexperdi vend, et minu omale küll seda kiti lisada ei saa, et ärgu see Knuttsoni vennad ajagu jama. Mine nüüd võta kinni, mida teha. :(
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
vovan
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 25.12.2004 13:08 56

Postitus Postitas vovan »

to maxx 55
anna palun täpsem info kuhu pöörduda
aadres ja tel.number
Kasutaja avatar
max55
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 29.12.2005 12:59 24
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max55 »

to vovan
Mustamäe tee 54, Tallinn - pöördu sinna. Üldtelefon 6 548 813.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kui peale webasto tööd on autot käivitades temp. seier min peal
siis on ainult salongiküte?
metsaline
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 05.11.2006 20:57 39

Postitus Postitas metsaline »

TiitR kirjutas:Tulin just Autoexperdist (Tartu), kuna tel. teel ütles mulle KG Knuttson esinduse (Tallinn) härra, et minu autole annab lisada C-kit, et mingu ma ainult Autoexperti, isegi kella hinna ütles (1800.-) + paigaldus. Siin aga väitis mulle Autoexperdi vend, et minu omale küll seda kiti lisada ei saa, et ärgu see Knuttsoni vennad ajagu jama. Mine nüüd võta kinni, mida teha. :(
ilmselt käib eelpool jutt 530d 142kw al. 01, sinul aga vanem ,135kw moto.

Muide noored, käisin UMis jutuga, et lugesin sealt ja selat, et minu 01´aasta 530d, mis on suure ekraaniga, saab arvuti abil aktiveerida ahju "kella". Üle meeste nägude lendas irve ja hakati naerma, et jah, teame sedsa foorumit. Üks Tallinnlane oli ka lasknud "spetsialistil" aktiveerida funktsiooni ning poole tartu-tallinn mnt-l oli armaturi sassi tõmmanud. Erinev tulede mäng ja seierid näitasid lähima rahapaja asukohta. Tartus UMis võeti "moding" maha ja käis jälle mõistlikult edasi.

Tööhinnaks koos vastavate plokkide ja paari lõdvikuga, et ahju kella käima saada -> ~24k. :shock:
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530td »

kysimus. kuidas teil ahi töötab. kas töötab pool tundi järjest voi lylitab end vahel välja ja siis uuesti sisse.
raiks660
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 13.08.2006 14:04 46
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas raiks660 »

nii uurisin ja jubisin ISE midagi ja sain asja nii kaugele et kui taimer nüüd järgi ühendada siis saan kasutada LISA SOOJENDUST ka eelsoojendusena aga ainult salongi ei ole veel saanud kütma,ca aasta pärast vöin öelda kas on ka vett pidav vöimalus või lasen oma autol juhtmed tossama,praegu toimib küll normaalselt. kui peale pooletunnist webasto tööd käivitama lähen siis auto mootori temp. peaaegu poole peal ja kui käima panen siis kohe soe tuleb ka salongi.UM-is teevad (arvatavasti ainult) kompuutri seadmise 10k eeku eest,sest kapoti all kleeps "termo top c" aga aparaadi peal "termo top c/z"
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

Pole kyl kõige õigem teema aga kõik siin sellest jahuvad...

Et mulgi autox e39 530 ja tehase poolt paigaldatud webastoga.asjandus hakkas siis tööle kui autogi käivitati ja eraldi ei saand midagi teha,ainult seda suvist tuulutust sai kompust panna...
Asi siis töötas ilusti ja yhel hea päeval oli jokkk,ei piuxugi...
läksin siis kohe autoeksperti,mustamäe teel ja tunni pärast öeldi et webasto korras,viga hoopis mujal :S Äkki tembi andur!? Aga siis kysisin kohe kas puldi varianti ei saaks,et nagu polexi vaja et ta automaatselt läheb käima.Ja sain,pandi mingi plokk ja odavam pult,st. et puldil ei saa eraldi mingeid taimereid seada,on vaid ON ja OFF.hea lihtne...Teine pult oli 2 kilo kallim.
Peal on ka see akupinge kontroll ja kui sisselylitada siis poole tunnipärast jääb ise seisma.Algul öeldi hinnax midagi 6.5 + töö,kohapeal pärast et aint 6,5 aga rääkisin veel 6 peale ära... Nii et kogu nali läks 6 kilo.
ex siis näpin paar päeva,vaatan kuidas toimib,kui midagi põnevat siis annan teada...
raiks660
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 13.08.2006 14:04 46
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas raiks660 »

kaspujaspu kirjutas:Pole kyl kõige õigem teema aga kõik siin sellest jahuvad...

Et mulgi autox e39 530 ja tehase poolt paigaldatud webastoga.asjandus hakkas siis tööle kui autogi käivitati ja eraldi ei saand midagi teha,ainult seda suvist tuulutust sai kompust panna...
Asi siis töötas ilusti ja yhel hea päeval oli jokkk,ei piuxugi...
läksin siis kohe autoeksperti,mustamäe teel ja tunni pärast öeldi et webasto korras,viga hoopis mujal :S Äkki tembi andur!? Aga siis kysisin kohe kas puldi varianti ei saaks,et nagu polexi vaja et ta automaatselt läheb käima.Ja sain,pandi mingi plokk ja odavam pult,st. et puldil ei saa eraldi mingeid taimereid seada,on vaid ON ja OFF.hea lihtne...Teine pult oli 2 kilo kallim.
Peal on ka see akupinge kontroll ja kui sisselylitada siis poole tunnipärast jääb ise seisma.Algul öeldi hinnax midagi 6.5 + töö,kohapeal pärast et aint 6,5 aga rääkisin veel 6 peale ära... Nii et kogu nali läks 6 kilo.
ex siis näpin paar päeva,vaatan kuidas toimib,kui midagi põnevat siis annan teada...
kas selle süsteemiga paneb salongi ventika ka tööle?
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

ikka :)
pole veel jõunud täpselt proovidagi(täna sain kylge),aga kõigepealt hakkab webasto tööle ja 4-5 mindi pärast lykkab klapid lahti ja vent hakkab puhuma.homme hommikul kohe katsetama....

aga tundub ikka väga hea asi :)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

selline pisike mure, puldist aktiveerides ei taha igakord tööle hakata, kuigi puldi peal hakkab tuli vilkuma. taimerist läheb iga kord. kas puldi peal mitte ei peaks tuli siis vilkuma hakkama kui tööle hakkab ahi?
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

siis webastol mingi kala sees või võib ka nii olla et kui mootor on soe,hakkab sees lihtsalt vent tööle ja sooja puhuma,aga jahtudes hakkab ikka tööle.
ise jaman ka hetkel yhe kalaga,lihtsalt ei tööta enam ja kõik :( Autoexpert mustakal ka ei jaga matsu.ajavad auto omale töökotta,võtvad korra juhtme maha,panevad tagasi ja töötab,aga järgmine hommik enam ei tööta jälle.vahel muidugi hakkab lambist,aga seda rõõma pole kauax...diagnost neil näitas et aku vist nõrk,aga aku uus ja korras.ja isegi kui oleks voolujama,hakkax ta töötava autoga ikka tööle..
nii et suht nutune olukord,ei teagi kuhu pöörduda enam,uut ka ei raatsi osta...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ikka Webastot diagnoositi seal?
Webastol on oma diagnostikaprogramm.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

vaatasin et see kõige mahukam vebasto teema ja panin enda mure ka siis siia alla kirja, äkki keegi oskab aidata, või on kellelgi sama probleem ette tulnud,sõidusoojendi töötab ideaalselt, aga kui panna taimeriga hommikuks tööle siis puhub ainult külma õhku, iseenesest näitab et lüft aus ja peaks nagu toimima. töötaks nagu ainult salongi ventikas ja seda suurt kahinat järgi ei võta nagu ta seda sõidusoojendi puhul teeb.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

bemarifan kirjutas:vaatasin et see kõige mahukam vebasto teema ja panin enda mure ka siis siia alla kirja, äkki keegi oskab aidata, või on kellelgi sama probleem ette tulnud,sõidusoojendi töötab ideaalselt, aga kui panna taimeriga hommikuks tööle siis puhub ainult külma õhku, iseenesest näitab et lüft aus ja peaks nagu toimima. töötaks nagu ainult salongi ventikas ja seda suurt kahinat järgi ei võta nagu ta seda sõidusoojendi puhul teeb.
Oled sa kindel, et sul on seisusoojendus olemas?
Kõlab nagu paned taimeriga tööle seisuventilatsiooni. Need on erinevad asjad.
Indrek
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

ma arvan ka et see on seisuventilatsioon.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Lisaks siia juurde, et diisli sõidusoojendi ei peagi seisuküttena töötama ja pilt peaks selge olema.
Küll on minuteada võimalik see sõiduküte seisukütteks ümber ehitada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Väga kahtlane on lugeda seda teemat, sest pooled räägivad, et on lihtne ümber programmeerida teatud kohas seisikütteks ja mõni räägib, et pole üldse võimalik ilma lisavidinateta.

Mul siis ka AUX HEATING monitoril puudub. (On ainult tühi koht AUX VENTILATION all).

Kas on mingi konkreetne ja kindel lahendus kuidas selle saab sinna tekitada nii et asi töötaks. 142kw ja lai ekraan.
Pulti ma ei soovi, soovin ainult ekraanilt taimeriga käivitamist.

Tänan!

K.
4.8iS
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pets24 »

KristjanT kirjutas:Väga kahtlane on lugeda seda teemat, sest pooled räägivad, et on lihtne ümber programmeerida teatud kohas seisikütteks ja mõni räägib, et pole üldse võimalik ilma lisavidinateta.

Mul siis ka AUX HEATING monitoril puudub. (On ainult tühi koht AUX VENTILATION all).

Kas on mingi konkreetne ja kindel lahendus kuidas selle saab sinna tekitada nii et asi töötaks. 142kw ja lai ekraan.
Pulti ma ei soovi, soovin ainult ekraanilt taimeriga käivitamist.

Tänan!

K.

Täpselt sama mure, paluks abi! kõlan nagu väike laps aga tahaks ka hommikul sooja autosse istuda.
jaan717
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 18.01.2007 10:18 02

Postitus Postitas jaan717 »

Väga kahtlane on lugeda seda teemat, sest pooled räägivad, et on lihtne ümber programmeerida teatud kohas seisikütteks ja mõni räägib, et pole üldse võimalik ilma lisavidinateta.

Mul siis ka AUX HEATING monitoril puudub. (On ainult tühi koht AUX VENTILATION all).

Kas on mingi konkreetne ja kindel lahendus kuidas selle saab sinna tekitada nii et asi töötaks. 142kw ja lai ekraan.
Pulti ma ei soovi, soovin ainult ekraanilt taimeriga käivitamist.

Tänan!

K.
Täpselt sama probleem.
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pets24 »

tundub et keegi ei oska ühest ja ammendavat vastust anda, nii et tuleb vist edasi külmetada
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Selleks spets järelpaigalduskomplekt - mine UM`i ja küsi hinnapakkumist!
E34 M5
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

heigosan kirjutas:Selleks spets järelpaigalduskomplekt - mine UM`i ja küsi hinnapakkumist!
E39-le pakkus KG-Knuttson tunduvalt odavama variandi selleks. Kusjuures puldi lisamine maksis seal ka alla 3 tuh. eeki tookord, aga mul jäid nad installimata vigase ahju aju tõttu.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

diislijoodik kirjutas:Kui tahad lisasoojendina teda tööle panna, tuleb aku ära vahetada AGM-süsteemis aku vastu (hind ligi 4k), muidu saad oma starterakust peagi lahti.
Aru ma ei saa mis **** sul nende ahjude vastu on? Enamasti ajad mõistliku juttu aga nende webastode kirumisega pingutad küll üle. Kas sa üldse tead, kui palju üks ahi voolu tarbib? Ja kui kaua ta keskmiselt töötab? Akuga ei juhtu mitte midagi sest kui pinge langeb alla teatud piiri siis lülitatakse kogu kupatus välja. Mis sa arvad, et Webasto ja Eberspächeri inseneerid on purulollid või?. Lisaks kõigele läheb soojendatud mootor hõlpsamalt käima st. aku saab vähem koormust. On siiani sõidetud tavaliste starterakudega ja sõidetakse ka edasi, arva mida tahad.
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

Andrez kirjutas:Akuga ei juhtu mitte midagi sest kui pinge langeb alla teatud piiri siis lülitatakse kogu kupatus välja.
Eks ta akut ikka koormab. Aku sureb lihtsalt aasta või paar varem.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ruut kirjutas:
Andrez kirjutas:Akuga ei juhtu mitte midagi sest kui pinge langeb alla teatud piiri siis lülitatakse kogu kupatus välja.
Eks ta akut ikka koormab. Aku sureb lihtsalt aasta või paar varem.
IRW, aku eluiga ongi mingi 2a. selle teooria kohaselt peaks siis aku juba ostes peffis olema :D

Webasto pärast mul küll pole aku tühjaks saanud ega mingeid nähtusi olnud.
Vasta