1. leht 1-st

E34 525tds ATM-kastiga suur jama.

Postitatud: 17.07.2006 14:04 26
Postitas ahv
Tere, selline häda siis, et kohalt minnes tuleb väga tugev vibratsioon sisse, 2-3 käigu juures kaob ära.. lisaks veel on autos tunda tugevat õli kõrbemis haisu ning kui natuke kiirem ots teha, paneb kohe avarii-reziimi sisse.. õli vahetamisest enam ei piisa ja ei taha kah teha kui kast maha kandmisele läheb.. muide kast ja käigukang lähevad sõidu ajal väga tuliseks.. :cry:

Kellele saaks Tallinnas näidata? raha niipalju pole, et bemmi keskusesse minna..

Postitatud: 17.07.2006 19:50 07
Postitas Jaanus_P
vaatasin tööjuures seda teemat ja mõtlesin, et ei ole mõtet midagi öelda, aga;

miks sa arvad, et ainult vaatamisest kast korda saab?
kui kasti korda saad siis sõidad raipeks ära? raha sul ju ei ole, et autot korras hoida.

Postitatud: 17.07.2006 19:56 12
Postitas Ragnar
Kahju küll aga sul ilmselt tuleb uue kasti peale mõtlema hakata.
Mul läks lihtalt avarii reziimi ja ma leidsin, et odavam on teine kast hankida. Sul aga veel vibratsioon+kuumus+kõrbelõhn.

e34 service manuali ATM kasti troubleshoot osas on muuhulgas ka selline txt:

Kood: Vali kõik

ATF smells burned | Damaged clutch friction linings | Overhaul or replace transmission

Vibration when accelerating quickly | Faulty cluch(es) | Overhaul or replace transmission
:cry:

Postitatud: 17.07.2006 21:08 02
Postitas ahv
nojah, ma ise kardan kah, et uus kast lihtsalt vaja otsida.. Aga no siiski ehk ei ole asi nii tõsine.. Ja omaarust suudan autot küll elementaarselt üleval pidada, auto tõin hiljuti saksast, ei osanud ette kujutadagi, et nii ruttu nõnda tõsine viga tekib. :?

Siiski sooviks leida kellegi kes asja üle vaataks.

Postitatud: 17.07.2006 21:32 05
Postitas Veljo_V
asi vaadatakse üle siis kui kast on maas ja arvatavasti on tõesti teine kast hankida :cry:

Postitatud: 17.07.2006 22:14 40
Postitas priitv8
ahv kirjutas:auto tõin hiljuti saksast, ei osanud ette kujutadagi, et nii ruttu nõnda tõsine viga tekib. :?
Mismõttes ruttu? Auto on kindlasti juba üle 200000km sõitnud?

Postitatud: 18.07.2006 02:32 40
Postitas ahv
Automaatkast peaks ju kestma tunduvalt kauem kui mootor näiteks? vähemalt selline legend on kõrva jäänud..

Postitatud: 18.07.2006 08:57 21
Postitas Tauri
ca 200 -300 tkm peaöt soovitatakse kastil teha õlivahetus.

Kasti võid ju lasta alt võtta ja uurida, et mis viga ja siis saad otsustada, et kas remont või uus kast. Ega sellisel kujul ei ole ju eriti mõistlik sõita ka!

Postitatud: 18.07.2006 09:13 17
Postitas Valdek
[quote="Tauri"]ca 200 -300 tkm peaöt soovitatakse kastil teha õlivahetus.

[quote]

mõtled vast LL tüüpi õliga sõitvaid kaste?

Postitatud: 18.07.2006 09:32 24
Postitas siim_s
Eks need friktsioonkettad kõrbevad.
Kui auto alles Saksamaalt tõid siis järeldan et tahad temaga ka mõne aasta sõita.
uus kast UMis on kuskil 60 000.- Ostes vana kasutatud kasti ei saa kunagi kindel olla et see ka vastu peab. Need kõik on 200 000km sõitnud ja maksavad samuti 10 000.- kanti. Küsimus kas 10 000.- ja kast mis varsti jälle puruks läheb või siis...
Mina laseks kasti korda teha. Endal mul sama protsess käimas.
Jämedalt 20k-ga tuleb arvestada. Tulemuseks on aga põhimõtteliselt täiesti uus kast, mis sõidab minu aja selle autoga kindlasti ära.
Remontivaks firmaks on Taket.
PS Kui sul on tegu 5 käigulise kastiga siis isegi kasutatud versioone on hetkel väga raske leida.

Parimat. Loodan et teed enda jaoks mõistliku otsuse.

Postitatud: 18.07.2006 10:21 15
Postitas ahv
Tänud tublidele vastajatele.

Postitatud: 18.07.2006 11:59 29
Postitas priitv8
ahv kirjutas:Automaatkast peaks ju kestma tunduvalt kauem kui mootor näiteks? vähemalt selline legend on kõrva jäänud..
Müstiline legend. 200' pealt peaks juba mõtlema automaatkasti kapremondile.

Postitatud: 18.07.2006 12:03 16
Postitas Ragnar
siim_s kirjutas:Jämedalt 20k-ga tuleb arvestada. Tulemuseks on aga põhimõtteliselt täiesti uus kast, mis sõidab minu aja selle autoga kindlasti ära.
Palju sellest 20K'st on uute juppide hind mis sinna kasti pannakse?
Natuke kahtlane tunndub see põhimõtteliselt täiesti uus kast :roll:

Postitatud: 18.07.2006 21:06 04
Postitas Imre323
kasti remont kuni 15000 tartus...aga mitte ilmtingimata ei pea nii plaju minema...võib ka 3000 minna...olenevalt veast..viia auto kohale..võtavad kasti alt ja ytlevad palju läheb jne.

Endal oli sama asi..ostsin auto ja kohe oli põhimõtteliselt kasti vahetus...sain odavalt kasti..aga mega raske neid leida yldse eestist..endal E34 93a 525tds
soovitan esialgu kasti alt võtta ja uurida remonti,kui ei saa siis kasti hindu hakata uurima.Kasutatud kas 5000-10000 max

Postitatud: 20.07.2006 12:38 33
Postitas ahv
Imre323 kirjutas:kasti remont kuni 15000 tartus...aga mitte ilmtingimata ei pea nii plaju minema...võib ka 3000 minna...olenevalt veast..viia auto kohale..võtavad kasti alt ja ytlevad palju läheb jne.

Endal oli sama asi..ostsin auto ja kohe oli põhimõtteliselt kasti vahetus...sain odavalt kasti..aga mega raske neid leida yldse eestist..endal E34 93a 525tds
soovitan esialgu kasti alt võtta ja uurida remonti,kui ei saa siis kasti hindu hakata uurima.Kasutatud kas 5000-10000 max
kuskohas täpselt Tartus? läheks käiks ära..

Postitatud: 20.07.2006 14:02 33
Postitas Imre323
ei mäleta aadressi,muidu aitaks...aga niipalju mäletan,et see asus vana arki tänava ääres...E-kaubamaja jääb ka selle tänava äärde...

Postitatud: 20.07.2006 18:48 20
Postitas ahv
Ok küll üles leian aga keegi mingeid muid kohti ka teab soovitada?

Postitatud: 20.07.2006 20:33 48
Postitas Ragnar
see on see koht: http://www.diagnostika.ee/TransRem.htm

aga järjekord oli seal pikk, vähemalt siis kui mina sinna helistasin.

Postitatud: 03.08.2006 23:30 55
Postitas aarekas
No 20 kilo eest saab uue turbiini ja kulumaterjalid, kui midagi rauda hävinenud siis eelarvesse ei mahu! Ja ükski õli ei ole eluaegne-mis liigub,see kulub ja kuskile peab ju see kulumisjääk ju jääma!!!