1. leht 1-st

E39 touring vedrustus!!!

Postitatud: 23.07.2006 22:02 01
Postitas Ode
käis siis ilge laks ja tulemuseks oli see autol vajus piix vastu maad :(((

compou andis sellised kirjad:
VERIF.NIV LIG. LAVAGE ja
CORRECT.ASSIETTE H.S

mure on mega suur ja asi oleks vaja kiirelt korda saada. vähegi teadjad mehed aidake mind!!!

keegi äkki oskab orienteeruva hinna ka öelda mis see nüüd mul maksma läheb???

Postitatud: 23.07.2006 22:12 57
Postitas Veljo_V
sul vist õhkpatjadega vedrustus ja arvatavasti lendasid need ribadeks. Sõbral sama asi ja padi maksis vist UM-is 6000 tk. Küsi foorumikasutajalt Arx24 temal oli see viga. ;)

Postitatud: 23.07.2006 22:30 02
Postitas Ode
tegu siis ja õhkpatjadega variandiga. auto aasta siis 97.

Postitatud: 23.07.2006 22:32 14
Postitas Veljo_V
bacter kirjutas:tegu siis ja õhkpatjadega variandiga. auto aasta siis 97.
sõbral 99 ja sedaan kah õhkpadjad ja ma arvan et see juhtus siis nüüd sinuga ka

Postitatud: 23.07.2006 22:35 06
Postitas Ode
ega keegi ei tea, et kas see kasko alla ka läheb või mitte???

Postitatud: 23.07.2006 22:47 40
Postitas kapa
ega veermiku jupidki ei lähe ju kui pauku pole pannud .

Postitatud: 23.07.2006 23:33 09
Postitas kiire-lauri
2600 krooni peaks see padi maksma.Vahetada saab ise ka niiet väga kalliks remont ei lähe.Kasko omavastutust oleks kallim maksta.

Postitatud: 24.07.2006 08:51 34
Postitas Pritsa
Padi maksab jah mingi 2600-2700 eeki, vahetus ja seadistus UM-is mingi 800 juurde. Ise võid vahetada padja, kuid õieti tööle saamiseks tuleb autole UM-is aparaati näidata.
Ja kui üks juba puruks läks soovitan sul ka teine ära vahetada (või vähemalt kriitilise pilguga üle vaadata). Mina seda viimast ei teinud ja veidi aja möödudes olin jälle hädas nagu lits lapsega.

Postitatud: 24.07.2006 09:06 40
Postitas Veljo_V
sõber vahetas ise ja kõik töötab ning temal maksis padi 6000 eeku

Postitatud: 24.07.2006 09:49 19
Postitas Pritsa
sõber vahetas ise ja kõik töötab ning temal maksis padi 6000 eeku
Sedaani ja touringu padjad jah erinevad ja sedaani oma 2 x kallim !

Postitatud: 24.07.2006 15:29 17
Postitas Ode
võtsin siis jalad kõhu alt välja ja läksin UM'i
ühe õhkpadja hind siis 2626.- ;) pole just kõige odavam

+ siis veel see et pärast tuleb jah panna mingit moodi need ühtlaselt tööl. see oli ka mingi 800.-

kuna aga vasaku poole patja praegu kohapeal pole siis tähendab see seda et ma olen nüüd 2 nädalat jalamees :D ega siis midagi naudin natuke tln ühistranspordiga sõitmist :evil:

Postitatud: 25.07.2006 16:18 23
Postitas max55
No see polegi eriti kallis, võrreldes mõne muu detaili hinnaga UM-s. Liskas veel see, et paljusi asju saab ainult komplektis. Hetkel kirun katuseluuki, millel hammasrattal üks hammas maas. Aga müüakse ainult koos mootoriga ca. 4,5 tuh. :evil: Lisaks soovitati vahetada ka trossid, nende hind pidi olema "ainult" ca. 9 tuhat :shock:
Seega autmaatne nivooregull ju päris soodsa hinnaga :D

Postitatud: 25.07.2006 18:01 45
Postitas Relk
Varuosi saab UM'ist ka 3-4 päevaga tellida kui oled nõus umbes 250 krooni juurde maksma. :!:

Postitatud: 01.08.2006 12:39 20
Postitas Ode
täna sai siis auto ummi ära viidud :) eks paistab palju see läbu maksma läheb :roll:

Postitatud: 16.08.2006 19:20 23
Postitas Ode
15 päeva möödas auto ummi viimisest :( tulemuseks see et parem pool nüüd vahetatud, aga vasaku poole patja pole isegi saksamaalt saada :evil: vähemalt esinduses nad väidavad nii

tuleb veel oodata äkki kunagi ikka saab korda :D

Postitatud: 30.01.2007 17:04 47
Postitas Ode
tulemus siis peale um'ist kätte saamist

teema tegelikult suht vana, seega kui kedagi segab võib lukku ära panna ;)

E39 touring vedrustus!!!

Postitatud: 30.01.2007 17:20 39
Postitas Jan320
Paistab et paljudel see ohkpadja vedrustuse jama,huvitav kas ei oleks võimalik see tava vedrustuse vastu vahetada?

Postitatud: 02.02.2007 04:26 46
Postitas Ode
ei ole ta tegelikult midagi nii jama. mina ei enda oma i vahetaks elusees tavalise vastu :cool:

õhkpadjad on väga mõnusad pehmed ja hoiab autot ka väga hästi teel ;)

Postitatud: 21.12.2007 18:13 01
Postitas Dancce
Verif.niv.liq.lavage-selline kiri siis kompuutris.Nagu aru saan,siis padjad puru.Auto on peale esiotsa laksu nüüd üles löödud ja see kiri tuli ette-kusjuures tundub,et nina on jah veidi püsti või siis tagumik liiga madalal.Küsimus siis selline,millest kõigepealt peale hakata,kas võib viga olla lihtsalt tühine-sõiduomadused pole absoluutselt muutunud ja see,et tagumik madalamal on,see tingitud sellest võibolla,et pagass igasugu träni täis ja peale avariid eemaldatud alt metallist karterikaitse(mis tegelikult oli peaaegu terve esiotsa all ning tohutult raske)Äkki lihtsalt kompu lolliks läinud?Ahjaa-autoks on 96a 535 sedaan.

Postitatud: 21.12.2007 22:47 03
Postitas Ode
tegu siis mu enda kunagise vana teemaga.
seega nüüdseks natuke targemaks saanud ja prantsuse keele sõnastikus nuhitud ning selgus tõsiasi, et

verif.niv.liq.lavage = kontrolli aknapesu vedeliku taset :D

ja minu teada pole 96a. 535'el üldse taga õhkpadjadki ;)
seega on su madalamal oleva tagaotse probleem milleski muus.

kompu's oleva vea teatest saad lahti kui aknapesu vedelikku juurde paned ;)

Postitatud: 22.12.2007 18:08 08
Postitas Dancce
Ode kirjutas:tegu siis mu enda kunagise vana teemaga.
seega nüüdseks natuke targemaks saanud ja prantsuse keele sõnastikus nuhitud ning selgus tõsiasi, et

verif.niv.liq.lavage = kontrolli aknapesu vedeliku taset :D

ja minu teada pole 96a. 535'el üldse taga õhkpadjadki ;)
seega on su madalamal oleva tagaotse probleem milleski muus.

kompu's oleva vea teatest saad lahti kui aknapesu vedelikku juurde paned ;)
:D jesss,ma juba tõesti arvasin,et asi hull.Aga nina on kõrgemal mul sellepärast,et raske kaitse alt läinud ja pagass rasket träna täis :P Seega võib selle teema lukku panna;)