1. leht 1-st
E34 525tds pumba kaane vahelt lekib
Postitatud: 01.08.2006 19:36 13
Postitas teet3
pumba alumine serv on naftane juba pikemat aega, kuna on kiire olnud pole jõudnud Pärnust ühtegi remondimeest otsida.
Otsisin vanadest teemadest ja leidsin et viga võib olla pumba kaanes. Kas ja kuidas seda parandada, mõni tihend v on viga suurem?
Oleks hea kui keegi vähe näpunäiteid annaks, kuidas seda teha.
Postitatud: 01.08.2006 20:45 24
Postitas Veljo_V
uus tihend maksab bochis 100 eeku ja vahetamisega saab iga mees hakkama aga märgi kaane asukoht enne ära. Mina vahetasin endal ise
Postitatud: 03.08.2006 08:22 38
Postitas teet3
selge, et siis lihtne vahetada.
Äkki oleks mõni hea inimene kes jagaks natuke näpunäiteid kuidas pump kätte saada, kas on vaja kollektor v midagi maha ning mida tagasi panekul jälgida, et endale mitte liigset peavalu tekitada.
Tänud
Postitatud: 03.08.2006 09:53 14
Postitas Viljar
Muide Männikul maksab see tihend 25 krooni
Kui seda tihendit vahetad, siis pumpa küll maha ära kanguta, sisselase maha ja saad kaane kohapeal ka ilusti kätte, muidugi pead ühe spetsvõtme hankima (see vist tõesti Bochi teema).
Postitatud: 03.08.2006 18:24 32
Postitas teet3
ok katsun homme ära vahetada, mis spets võtit seal vaja läheb? ostaks enne ära kui sisselaske maha kisun. Ja milleks see kaane asukoht on vaja ära märkida? kas seda annab mitut moodi tagasi panna?
Postitatud: 04.08.2006 18:22 28
Postitas teet3
käisin dislamehe juures ja ta ütles et kaan on ok, aga lekib hoopis mootoriõli, sealt kus pump mootori küljes on. viga ühesõnaga.
Postitatud: 26.08.2006 13:30 05
Postitas fela
mul sama jama kui ära teed anna taeda kuidas pumba maha said ja mis seal läbi oli,et lekkis.
Postitatud: 26.08.2006 13:46 46
Postitas Veljo_V
Postitatud: 26.08.2006 14:43 36
Postitas Igor525
seal on 1 väike ringike, see vqib viltu olema... kuid selleks et seda tagasi korralikult panda tuleks pump maha vqtta...
kui viitsid tee ära, kui ei viitsi, saab silikooniga teha...
Postitatud: 28.08.2006 15:55 33
Postitas teet3
põhimõtteliselt pole ma asja lahti võtnud, sest see väike õlitilk mis sealt vahel tuleb, ei sunni mind pumba kallale minema. Kui keegi teine omal korda saab siis andke teada, mina pigistan selle koha pealt silma kinni.
Postitatud: 02.09.2006 12:34 50
Postitas damarek
Küsimus.
Et mul ka seda disla lekib ikka pääääris piisavalt. Remondimees, kes selle varsti ära vahetab, arvas et siis peaks ka pöörete kõikumine ära kaduma kuna kütuse pealevool ühtlane??? On kellelgi sellega kogemusi olnud?
Postitatud: 03.09.2006 02:17 52
Postitas teet3
no jah, kui sul diislit lekib kusagilt, siis on hoopis teine teema tegelt. Mul ei lekkinudki kaane vahelt kütust vaid hoopis, pumba ja mootori vahelt õli ja see leke on nüüdseks kadunud.
Sinu küsimusele niipalju, et ma usun see pöörete kõikumine on millestki muust tekitud kui lekkivast kütusest. Samas kogemus sellega puudub mul.