Auto näitas algusest peale 2 ja 5-nda eelsüüte küünla viga siis sai ilma pikemalt mõtlemata küünlad ära vahetatud. Peale vahetust jäi alles 5-nda küünla viga. Sai asja uuritud ja tuleb välja, et tavaliselt vahetatakse küünlad koos releega välja (ca 70.-EUR), kuna see relee suht nõrk koht, kuna auto mootori küljes ja ka kuuma käes, mistõttu purunevad.
Plokk asub siis üsna lollis, raskesti ligipääsetavas kohas (sisselaske all). Esimest korda sai autolt sisselase maha võetud, et asjale ligi pääseda.
Teist korda ei võtnud sisselaset ära vaid sai kasutatud pikendust, kardaani ja nr. 10 padrunit. Liigendi kohad teibiga üle keerata, et lülid üksteise otsast lahti ei tuleks ja sedamoodi relee mahavõtmine ca 15 minuti töö: mootori kate ära võtta, 2 kinnitus mutrit relee külgedelt ära keerata (veidi kehva on surada seal peenikeste vaakumvoolikute vahel), plokk poltide otsast ära võtta, pluss otsa pistik kruvikeeraja abiga vabastada relee küljest, suurem pistik ära sikutada relee küljest: mõlemalt poolt pistikut keskelt näppudega kokku pigistada, et pistiu kinnitused vabaneksid (minu omal oli kuumus ja aeg oma töö pistikuga teinud ja asi rabedaks muutunud, pidi kah kruvikeerajat kasutama abivahendina), relee välja urgitseda voolikute vahelt.
Kui plokk käes siis sai Dremeliga pealt lahti lõigatud:

Läbipaistev geel sai vana hambaarjaga + kruvikeerajaga + brakecleaneriga eemaldatud:
Kuna originaalis on need traadid alumiiniumist vms. siis on vaja need kõik klemmid puhtaks käiata. Alumiiniumi alt tuleb ilus puhas vask välja, kuhu tina hakkab juba ilusti külge.
Kasutatud sai 1 mm vask soont.
Kui uued juhtmed kokku joodetud (soovitavalt kuumutada neid kandilisi ühendusklemme minimaalselt, kuna hakkavad muidu lahti tulema plaadi küljest), siis uus silikoon sisse ja kaan peale tagasi liimida (ise ostsin würdist miski analoog läbipaistva silikooni, mis ei soodusta korrosiooni ega juhi elektrit ca 5.-EUR).
Kui silikoon kuivanud, siis asjad tagurpidises järjekorras tagasi panna ja valmis. Minu omal oli siis ülevalt vasakult lugema hakates 5-da klemmi küljest (fotol) traadid läbi murdunud nii, et seda märkasin ainult luubiga uurides (see esimene murdus silikooni eemaldades ära). Muidu netis tuhlates olid fotosid, kus ka silikoon oli mustaks kärssanud katkise koha juurest, minu omal ei saanud palja silmaga midagi aru, et katki oleks.
