1. leht 1-st
Kütusekulu & konditsioneer
Postitatud: 07.08.2006 17:57 58
Postitas priitb
Huvitav oleks teada, palju suureneb teie auto kütusekulu, kui kont on max järgi? Enda 520 paneb 1 liitri kindlalt juurde.
Postitatud: 07.08.2006 18:03 31
Postitas Raas
tühikäigul seistes tõuseb 1.6L/1h pealt 2.4l/1h. Linnasõidul paneb liitri kindlalt juurde.
E34 530i V8
Postitatud: 07.08.2006 18:03 43
Postitas Martin_S
mul 2,5 m50 võtab 1l - 3 l rohkem (umb)
oleneb ka muidugi sellest saastast kytusest mida siin mail müüakse
Postitatud: 07.08.2006 18:12 41
Postitas Holari
Minu vanal auto pani kah umbes 2l otsa ja jüdu kah ei olnud üldse, eriti kui maanteel tahtsin möödasõittu teha, siis lülitasin välja.Aga uuega ei saa aru, see võtab nagunii kõik ära j ajõudu on piisavalt

Postitatud: 07.08.2006 18:33 41
Postitas Veljo_V
jõudu on küll vähem aga küttekulu umbes 1-2l 100-le juurde

Postitatud: 07.08.2006 18:48 11
Postitas priitb
Endal kah ülimalt jõetu kiirendusel.
Postitatud: 07.08.2006 19:15 22
Postitas Imre323
umbes 1L 100km otsa..linnas aga kindlasti rohkem...arvan et um bes 1,5L kanti jääb see kulu.
Postitatud: 07.08.2006 19:41 54
Postitas TanelE34
10-15% lisakulu ongi täiesti normaalne
Postitatud: 11.08.2006 10:20 27
Postitas itmask
Raas kirjutas:tühikäigul seistes tõuseb 1.6L/1h pealt 2.4l/1h.
M50 2.5 konditsioneeri puhul pole küll mingit olulist küttekulu vahet märganud. Tühikäigul võibolla 1.4L/1h pealt 1.5L/1h peale. Sõidu ajal ei ole üldse erinevust.
Postitatud: 14.08.2006 10:25 20
Postitas Jaanus_P
525tds automaat... kütekulu tõusu ei ole märganud kondiga sõites! ökonomaiser näitab sama mis ilma kondita ja maanteel ühtlaselt sõites olen proovinud konti sisse välja lülitada ja ei ole mingeid muutusi mootori töös.
Postitatud: 14.08.2006 10:50 51
Postitas aise
diislil on raskem vahet teha, eriti veel automaadiga. minul on vahe
ilusti tunda, kui kont on sees siis mootor on tundlikum, pöörded
peale käiguvahetust kukuvad kiiremini kui ilma kondita. jõu kadu
ka täiesti tuntav.
Postitatud: 14.08.2006 12:32 39
Postitas Ilves
Jõu kadu töötava kondiga on pigem psühholoogiline kui mehhaaniline nähtus, sest uuemad masinad peaks kiirendamisel kondi kompressori siduri lahti ühendama. Mul liigub küll nagu loom, kondiga või kondita

Postitatud: 14.08.2006 12:44 58
Postitas priitv8
Uuematel ei olegi sidurit, mida lahti ühendada! S.t. kompressorit aetakse pidevalt ringi. Reguleeritakse hoopis pumbatava voo hulka ja kui kliima väljas, käib ta tühjalt ringi.
Ja selle siduri lahutamine on juba minu 92 aasta autol täitsa olemas. Tegelikult kõigil, millel kompressori releed läbi DME juhitakse.