1. leht 1-st
Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 15.05.2017 08:50 16
Postitas medicalrange
Mul turbe laheb järgi alles 3000 poorde pealt kas too on normaalne?? Kohapealt minek uimane ..see on automaat kastiga..kruusa peal isegi ratast ringi ei vota...?? Mis toimub?? Voi mida vaata ja teha..voi peabki nii olema??
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 15.05.2017 11:28 01
Postitas ladammm
See ei ole normaalne. Mul endal sama auto aga manual kastiga, tuleb turbo ~1200 rpm peal korralikult järgi.
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 15.05.2017 11:36 58
Postitas medicalrange
Mida tuleb siis teha ?? Arvuti ei naita midagi...
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 15.05.2017 12:23 59
Postitas iffiff
Arvuti näitab nii mõndagi kui on õige tarkvara ja keegi, kes seda hästi kasutada oskab.
Pakun huupi et vaakumvoolikud on katki. Geomeetria kinni tahmanud. Vigane chip on peal. Sisselaskes on leke. Väljalaskes on leke. Turbo labad on murdunud. Käib korpusesse.
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 15.05.2017 12:25 27
Postitas medicalrange
Ok..kas eetriga annab vaakumi leket otsida?
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 15.05.2017 20:23 55
Postitas teet82
iffiff kirjutas: Geomeetria kinni tahmanud.
Sellist probleemi BMW puhul naljalt ei kohta
Alustuseks turborõhk vaadata arvutiga sõidu ajal/kiirendades või siis silmaga vaadata, et geomeetria varras liigub umbes 1cm jagu peale käivitamist, vaja on kedagi appi testimiseks.
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 15.05.2017 20:40 59
Postitas patrik
medicalrange kirjutas:Ok..kas eetriga annab vaakumi leket otsida?
Jumal issand küll, ära nüüd diislil küll eetriga seal midagi otsima hakka
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 15.05.2017 20:43 38
Postitas patrik
teet82 kirjutas:iffiff kirjutas: Geomeetria kinni tahmanud.
Sellist probleemi BMW puhul naljalt ei kohta
Alustuseks turborõhk vaadata arvutiga sõidu ajal/kiirendades või siis silmaga vaadata, et geomeetria varras liigub umbes 1cm jagu peale käivitamist, vaja on kedagi appi testimiseks.
Pikalt mittetöötava geomeetriaga sõitnud autodel küllalt kinni tahmanud olnud
Tavaliselt saab arvutiga jälle liikuma, aluses aitad veidi kaasa pärat liigub ise juba
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 15.05.2017 21:01 39
Postitas teet82
Kui pole pikka aega vaakumit olnud, siis loomulikult võib kinni tahmata. Tavalised pereautod tahmavad ka korras süsteemiga kinni, seda nagu BMW puhul ei kohta, pedaal on ikka põrandas pidevalt.
Lisaks sellele võib mõnedel autodel koguneda õli kuskile cooler-i põhja kui pole ammu pööret saanud. Kunagi sai tehtud ühel Seat-il vaakumsüsteem korda, enne seda oli umbes aasta aega vigase autoga sõidetud. Ja esimesel proovisõidul olid kõik neli kepsu nii kõverad, et mootor enam ringi ei käinud, tõmbas õli silindritesse.
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 16.05.2017 11:57 58
Postitas ringo34
Minul seisis masin 3a põhjalikus keretööde remondis ja peale seda oli turbo geomeetria kinni.
Puhastasin ja ja aitasin liikuma.
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 17.05.2017 19:53 52
Postitas Volum
teet82 kirjutas:iffiff kirjutas: Geomeetria kinni tahmanud.
Sellist probleemi BMW puhul naljalt ei kohta
2.0d E90 suht igapäevane nähtus. Kuigi see on elektriline vaakumi asemel, aga põhimõte siiski sama.
Re: Bmw 525d 2003a turbo
Postitatud: 17.05.2017 20:38 17
Postitas teet82
Pidasin silmas seda, et toimiva süsteemiga turbo tahmab kinni lihtsalt.
Kui väga rahulikult sõita, siis püsib geomeetria max rõhu asendis pidevalt, pole põhjust teda tagasi lasta rõhu vähendamiseks, ainult mootori seisma jätmisel liigub tagasi. Eriti avaldub see siis, kui ostetakse mõne vanema inimese käest auto ja pärast on igal möödasõidukatsel ülerõhk ja avariireziim, näiteks VW puhul väga levinud viga.