1. leht 2-st
E34 520 jõnksutab
Postitatud: 13.08.2006 19:52 54
Postitas toomas13
BMV 520 93 a kipub ristmikul välja surema ja hüppama.Läbi käidud mitmed erinevad diagnostikad tulutult.Kas keegi oskaks mingit head nõu anda sel teemal.
Postitatud: 13.08.2006 20:12 48
Postitas H_Margus
Alusta kütusefiltri vahetusest.
Postitatud: 13.08.2006 20:20 20
Postitas toomas13
kütusefilter vahetatud.Tundub,nagu kaoks säde ära.
Postitatud: 13.08.2006 20:20 27
Postitas priitb
Aga kui külmalt tõmbleb mis siis ? Mul vanadega sellist nähtust ei old (M20).
Postitatud: 13.08.2006 20:21 53
Postitas toomas13
külmalt töötab paremini.Mida soojemaks läheb,seda hullem.Pika sõidu peal ei saa aru.
Postitatud: 13.08.2006 21:55 04
Postitas Veljo_V
külmalt töötab paremini.Mida soojemaks läheb,seda hullem.Pika sõidu peal ei saa aru.
´
Siis äkki küünla juhtmed või piibud kuna soojaks minnes takistus suureneb ja siis hakkavad ületaguma

Postitatud: 13.08.2006 22:26 25
Postitas Joel_H
Veljo_V kirjutas:Siis äkki küünla juhtmed või piibud kuna soojaks minnes takistus suureneb ja siis hakkavad ületaguma

93a 520-l on M50 tüüpi mootor, millel ei ole "tavapäraseid" kõrgepinge küünlajuhtmeid - on süütepoolid iga küünla otsas
Kas tühikäigu mootor on puhastatud? Kõikvõimalikud õhu- ja vaakumvoolikud kapoti all terved?
Postitatud: 13.08.2006 22:40 28
Postitas foxy007
Minu autoga on umbes sama probleem. Hommikul käima pannes ja sõitma hakates jõnksutab auto umbes paarsada meetrit. Sooja mootoriga sellist probleemi pole veel tähendanud, kui ainult ühekorraga kui proovisin maateel kiirendada juba sooja mootriga siis jõnksutas ka paaarkorda. Aga normaalselt sõites pole,probleemi olnud. Vahest ka kohe käima pannes auto sureb kohe välja ja sumbutist tuleb nagu natuke bensiini lõhna, aga äki on see sellest jukerdamisest, kui mitu korda käivitada. Ja minagi olen diagnostis käinud....tühikäigu mootori ( kus krt seee asiub üldse

) ei ole veel vaadanud, kuna ise pole eriline autode tundja.
Kütusefilter on ka mul vahetatud. Üks õhuvooliku koht on muidu katki , mul , mis on isoleeritud, kas vb ka selles asi olla ?
Postitatud: 13.08.2006 22:49 32
Postitas H_Margus
Üks õhuvooliku koht on muidu katki , mul , mis on isoleeritud...
Nu need voolikud ei maksa ka esinduses praktiliselt miskit, krt. mis mõte sellel "teibituuningul" on???
Postitatud: 13.08.2006 23:28 10
Postitas foxy007
Nu need voolikud ei maksa ka esinduses praktiliselt miskit, krt. mis mõte sellel "teibituuningul" on???[/quote]
vot jah, ega sellel teibituuningul erilist mõtet polegi, kuskil remondikohas ta mul nii kinni pandi, aga katki on see kõige suurem õhuvoolik õhufiltri kasti otsast, millel on sada otsa. Vot ei tegi palju see maksab see voolik.
Postitatud: 14.08.2006 08:22 05
Postitas Veljo_V
siis ikke õhulugeja vigane

Postitatud: 14.08.2006 20:33 43
Postitas H_Margus
aga katki on see kõige suurem õhuvoolik õhufiltri kasti otsast, millel on sada otsa. Vot ei tegi palju see maksab see voolik.
Ei ole "sada" otsa on kaks, ning ummis selle hind ~300.-
Postitatud: 14.08.2006 23:10 38
Postitas draggo
Enda masinal samad sümptomid.
Täna hommikul ei tahtnud käima jääda. Läks käima ja suri kohe ka välja. Sain 10KM sõita ja siis jätsin mootori seisma. Siis käivitus juba ilusti. Tundub, et jama peaks olema kusagil elektri osas (oli äkki hommikul kuskilt niiske) aga kus ei tea.
On arvatud, et viga võib olla kütusefiltris ja ka pihustites.
Postitatud: 15.08.2006 01:14 19
Postitas alx
sain just täna oma teisel autol (520i 89a) samast jamast lahti.vahetasin kütuse ning õhufiltri ja puhastasin õhulugeja ja tühikäigumootori.hoopis teine tera kohe.
Postitatud: 03.12.2006 23:32 20
Postitas Margusja
520i 24v 92.a Samuti jõnksutab. Külmast peast pole kunagi teinud. Kui korralikult ummikutes istuda siis kohalt 2ra minnes vahel nagu mootor sureks korraks välja. Diagnostikas oli kõik ok. Siiani otsin viga taga.
Postitatud: 04.12.2006 08:26 49
Postitas truumu
Vabalt võib õhulugeja olla
Aju selle detaili viga ei registreeri
Proovi mõne kindlasti korrasoleva auto pealt
Postitatud: 04.12.2006 10:04 58
Postitas Margusja
Tnx
Postitatud: 04.12.2006 23:43 15
Postitas mel76
mu e-34 sama jama jõnksutab madalatel pööretel....alates 2500 pöördest töötab ilusti ja minekut on ka.(tegemist siis m50b20 mootoriga)Kuid täna avastasin veel sellisse anomaalia et mida niiskem ilm seda rohkem jamab.Täna päev otsa siin vihma sadanud ja krt foori taga lase pöörded enne kohalt minekut üles muidu minema ei saa.Kui ilm kuivem siis nii hull pole.Ja lisaks teeb mingi imeliku plötsu enne kui minema hakkab..(täpselt nagu oleks kütusesegu väljalaskes enne kui plahvatab)ja kõrva järgi käib see plöts kuskil vasakul ees kapoti all.Jälle kui vaikselt gaasi vajutad siis nagu ei paugu.Tühikäigul nagu sellist jama pole jookseb piirajani ilusti.Nagu vedu taga nii kala majas.Homme lähevad küll kõik filtrid vahetusse aga tunne omal küll sellinne nagu süüde oleks vale.Teise külje pealt jälle kui süüde vale siis süüde vale....ega kuiv ilm seda ometi täpsemaks ei keera.Krm laseks hea meelega autole saba taha pista aga ei ole veel leidnud siin sellist kohta kus seda teha saaks(asun hetkel kesksoomes)
Edit:
Nüüdseks siis filtrid ja õlid vahetatud ja peab tunnistama küll et asi läks paremaks aga korras siiski mitte pole.
1.Avastasin sellisse asja et 2-3-4 silindri küünlaid maha keerates oli õli küünlapesas???? (küll ei olnud küünlad ka korralikult kinni aga et õli küünlaaugust üles tuleb kui küünal peal?)Ennustati plokikaane pragusid aga ehk annate ka omad versioonid asjast.
2.Selle mootori ebaühtlase tööga alla 2500 pöörde tuleb nüüd välja sellinne asi et see jamab ainult sooja mootoriga.Külmast peast käib nagu palju paremini ja ei lonka.(Selle kohta soovitati õhulugeja ja lambda andur ära kontrollida) Samas räägiti ka õhulugeja nullimisest (mis see on ei tea isiklikult) ja öeldi et selle saavutamiseks sõita päev õhulugeja pistik lahti ühendatud.(Millesse mul küll usku pole aga eks siin rahvast rohkem ja mitu pead on mitu pead ehk avaldate arvamust.)
Leidsin ka koha kus saan saba autole taha aga siit foorumist on kuskilt silma jäänud et diagnostika õhulugeja riket ei näita.Kas on mingit muud võimalust seda kontrollida?(Ei ole hetkel võimalust teist kuskilt proovimiseks saada.)
Ja kas lambda anduri rikke näitab see saba ära ja kuna mootor teeb tööd erinevalt sõltuvalt temperatuurist on mingit vahet kas minna sabatama külma või sooja mootoriga?
Tänan kuulamast ja kõik vastused teretulnud!
Postitatud: 05.12.2006 13:23 43
Postitas aasakas
mel76 kirjutas:mu e-34 sama jama jõnksutab madalatel pööretel....alates 2500 pöördest töötab ilusti ja minekut on ka.(tegemist siis m50b20 mootoriga)Kuid täna avastasin veel sellisse anomaalia et mida niiskem ilm seda rohkem jamab.Täna päev otsa siin vihma sadanud ja krt foori taga lase pöörded enne kohalt minekut üles muidu minema ei saa.Kui ilm kuivem siis nii hull pole.Ja lisaks teeb mingi imeliku plötsu enne kui minema hakkab..(täpselt nagu oleks kütusesegu väljalaskes enne kui plahvatab)ja kõrva järgi käib see plöts kuskil vasakul ees kapoti all.Jälle kui vaikselt gaasi vajutad siis nagu ei paugu.Tühikäigul nagu sellist jama pole jookseb piirajani ilusti.Nagu vedu taga nii kala majas.Homme lähevad küll kõik filtrid vahetusse aga tunne omal küll sellinne nagu süüde oleks vale.Teise külje pealt jälle kui süüde vale siis süüde vale....ega kuiv ilm seda ometi täpsemaks ei keera.Krm laseks hea meelega autole saba taha pista aga ei ole veel leidnud siin sellist kohta kus seda teha saaks(asun hetkel kesksoomes)
Mul tegi täpselt sama asja. Viga oli süütepooli(de)s. Läksin lammari õue peale ja hakkasin kahekaupa vahetama poole. Viga lahenes
Postitatud: 05.12.2006 20:36 28
Postitas ravia
Tervist
Ütleks ka mõne sõna poolide kohta.
UM-is saab täpse diagnoosi poolide tervisest.
Oma masinal tuli välja viis vigast

.
Ühe kardiogrmm oli õige kehva ning see sai ka kohe vahetatud.
Neli veel ootel.
Juba ühe vahetamisega muutus moto töö tunduvalt sujuvamaks aga kui neli veel siis...

Muide,küünlad olid kõik ilusti pruunid nii et nende järgi poolide korrasolkut diagnoosida vist ikka ei saa.
Postitatud: 06.12.2006 07:14 04
Postitas truumu
Poolid, piibud, vändaandur kardavad niiskust
Postitatud: 06.12.2006 08:04 56
Postitas Kristjan.K
ravia kirjutas:
UM-is saab täpse diagnoosi poolide tervisest.
Äki räägid sellest täpsemalt, hind jne?
Postitatud: 06.12.2006 08:54 37
Postitas Kristjan_K
Kristjan.K kirjutas:ravia kirjutas:
UM-is saab täpse diagnoosi poolide tervisest.
Äki räägid sellest täpsemalt, hind jne?
Kasutatud kujul ~400.-/tk.
Postitatud: 06.12.2006 09:29 55
Postitas Margusja
Poolide viga ei saa vist olla kui on eraldi iga küünla peal pool. Minu probleemi puhul nagu sureb korraks terve auto välja. Samas nii korraks et seisma päris ei jää. Aga mis siin ikka. Täna loodan uue bensiinifiltri alla saada, ex siis võtab järgmise lüli ette.
Postitatud: 02.01.2007 18:24 19
Postitas Kristjan.K
Kristjan_K kirjutas:Kristjan.K kirjutas:ravia kirjutas:
UM-is saab täpse diagnoosi poolide tervisest.
Äki räägid sellest täpsemalt, hind jne?
Kasutatud kujul ~400.-/tk.
Pool ok 400 kr.- tükk, seda tean, aga see poolide tervise diagnoosi hind?
Just vahetasin enda m50 mootoril hunniku voolikuid välja ja sai ühtlasem mootori töö ennem lausa värises auto sõna otsese mõttes,aga pöördeid hoidis ilma kõikumata. Klapikambri õli voolu voolik sisselaske kollektorisse ja üks pisike jupp veel millel oli väike metallist düüs sees, asub siis pidurivõimendi juures. pildi panen oma auto teemasse lugejate autode alla.
Samas püsib endalgi kahtlus, lambdal mis on universaal all mitte BMW orig. Vb ka õhulugeja, samas kui tagant tõmban hakkab ebaühtlasemalt käima. väntvõlli pöörete anduri kohta ei oska kahjuks midagi üelda, kui see tagant ühendada kooleb mootor täitsa ära. Ja enam käima ei lähe.
Äkki abiks tuttav ülevaataja kes viskab autole toru sumpa külge ja ütleb ära kas saab hapnikku liiga palju kätte või ei, saad sellele õhu küsimusele vastuse, kuigi niipalju kui mul kogemust on, hakkavad just veo taha rakendamisel need voolikute pragunenud kohad lahti minema ja saab lisaõhku kohe.

Postitatud: 02.01.2007 19:05 42
Postitas ravia
Kristjan.K kirjutas:
Pool ok 400 kr.- tükk, seda tean, aga see poolide tervise diagnoosi hind?
Lasin teha täis diagnostika a la 700kr.Pärast sain kardiogrammi sarnase lehe poolide tööst(ülemine ja alumine voolutugevus).Selgus et 6st 5 ei tööta nii nagu peaks.Alumine voolutugevus ei olnud korras,vähemalt nii mulle seletati.Eks Truumu või Patrik oskaks paremini selgitada.UM-is pool 1100 kr.
Postitatud: 30.08.2007 22:57 00
Postitas Margusja
Nii, minu jõnksutamine tuli täna tagasi. Väljendub selles, et ristmikult minnes jääks nagu kogu mootor korraks seisma. Jama või siis õnneks suht harva juhtub. Samas jube ettevaatlikuks teeb, ei julgegi nagu kohalt minna
Kütuse ja õhufilter just vahetatud.
Uurides siin vastavaid teemasid viidatakse õhulugejale ja tühikäigumootorile.
Proovin siis naukene ilma õhulugejata kulgeda. Võtsin töötava mootoriga selle õhulugeja pistiku küljest. Korra läksid tuurid maha... siis kaks korda käisid ülesse alla, ma mõtlesin veel, et nüüd jääbki tühikäik nagu traktoril

Peale seda pöörded mingi 800-600 peal. Käivitub kenasti.
Kui nüüd selgub et ikka viskab jõnksu sisse siis panen õhulugeja otsa tagasi. Ei tea kas aju tunneb ära? Tunnikese ilma akujuhtmeta?
Postitatud: 31.08.2007 09:56 15
Postitas Margusja
Nii, täna hommikul siis ilma õhulugejata tööle sõidetud. Õikalt kesklinna.
Hommiku käivitus kenasti, kenasti käivitus ka tegelikult alati kui see õhulugeja peal.
Vahe mida ma arvan et ma tundsin oli see et, külma mootoriga oli just esimene käik uimane, mingi 2000 pöördeni ja sealt edasi nagu... uimane. Mind see eriti häirinud ei ole, 2. käik ja edasi mõnus, seda enam et ma suht madalate pööretega kulgeja. Täna hommikul spetsiaalselt proovisin.
Külma mootoriga kohe siht peeneks 4000ni... ja ei punninud vastu midagi.
Vahest oli õhulugejaga ka see et külma mootoriga kulged... imelik aga ma tundsin seda alati õhtul koju sõites, et külmalt madalate käikudega just 1. ja 2. ga, ega ummikutes rohkem ei saagi, mingil hetkel nagu kusagil käiks mingi "asi" ja hoopis teine jõud lisandub, justkui paar pütti tuleks taha. Samas enne seda tühikäik timm ja hääl kena, seda vist oleks kuulda ja tunda kui paar pätti puudu.
Lihtsalt sellised mõtted seoses õhulugejaga.
Parandab ehk keegi, kui ma mainin siin olukordasid mis ei saa kuidagi õhulugejaga seotud olla.
Tnx
Postitatud: 31.08.2007 11:39 43
Postitas Andrez
Njah peab vist ka oma mure päevavalgele laduma. Minu probleemiks on pöörete kõikumine suhteliselt külma mootoriga. Kui temperatuuri seier on umbes täpselt sinise ala keskel on tühikäik väga umbmäärane. Kõigub teine kõrva järgi päris kõvasti aga tahho seier ei jõua vist nii kiirelt järele (seier pealt vaadates käib tühikäik nii 600~900 vahel). Kui sinine ala on ületatud on kõik väga eeskujulik. Ise arvan, et tegu on mootori tööreziimi "ülemineku" kohaga, kus juhtplokk läheb üle külmast sooja. Eriti see häirinud ei ole aga foori taga tunned küll häbi selle jaurava mootoriga. Teine probleem on rapsimine sooja mootoriga. Kui sõidad madala käiguga, ühtlase veoga hakkab mootor mõnikord "katkuma". Aitab väike kiirendus ja kõik jälle korras. Kõrge käiguga ei ole seda täheldanud aga võimalik, et siis lihtsalt ei tunne seda rapsimist nii tugevalt tänu ülekandele ja suuremale koormusele.
Postitatud: 31.08.2007 12:24 55
Postitas Tõnis525
Avastasin sellisse asja et 2-3-4 silindri küünlaid maha keerates oli õli küünlapesas????
klapikambri kaane tihend laseb õli küündlaaukudesse,,,endal sai just see viga eemaldatud,,,,ja PATRIKU käest saad süütepooli 350.-tk[/b][/u][/i]