1. leht 1-st

e61 535d jõud kadunud!

Postitatud: 24.08.2017 11:42 21
Postitas rene1191
Sai vahetatud mõneks päevaks oma isaga autod. Sõitis siis ilusti linnast välja, kõik toimis. Eile helistas mulle et mootori tuli põleb ning autol minek puudub. Igaljuhul tuli siis täna tallinnasse ja sain masina tagasi. Vaatasin kas kompuuter vigu näitab - näitas "increased emissions". Tegin kapoti lahti ja esimese asjana nägin kohe et õhulugeja voolik lahti (minu viga, õhufiltrit vahetades jäi see korralikult kinni keeramata, kuna tegelesin samal ajal pagassist vee välja saamisega). Keerasin siis õhutoru korralikult kinni ning läksin kohe garaazi arvutit taha panema. Olidki õhuga seotud vead sees. Sai need ära kustutatud ning proovisõidule mindud. Autol endiselt minek puudu aga ühtegi viga enam ei näita ega ka mootorituli ei põle.
Kas masin võib olla nn avariireziimis või võib olla mingi suurem kahjustus sellest?

Re: e61 535d jõud kadunud!

Postitatud: 24.08.2017 14:14 37
Postitas mike1
Kui vead ära kustutasid, siis avariireziimis olla ei saa. Kirjelduse järgi pakun, et turborõhuga seotud vead. Tallinnas saan abi pakkuda.

Re: e61 535d jõud kadunud!

Postitatud: 24.08.2017 18:56 05
Postitas rene1191
Nii... arvuti näitab 4530 viga.

charge air pressure control small turbo control deviation

Pilt

Re: e61 535d jõud kadunud!

Postitatud: 24.08.2017 20:11 07
Postitas PeeterA
Turbo vaakumi voolikud pragulised/katki või juhtsolenoid(id) rikkis.
Kui ISTA juba kasutusel, siis sellega saab testidega kontrollida solenoidide toimet.

Re: e61 535d jõud kadunud!

Postitatud: 24.08.2017 20:15 38
Postitas rene1191
PeeterA kirjutas:Turbo vaakumi voolikud pragulised/katki või juhtsolenoid(id) rikkis.
Kui ISTA juba kasutusel, siis sellega saab testidega kontrollida solenoidide toimet.

Eisalgsel vaatlusel kõik voolikud tundusid korras olevat.
Kuna täna oleks hilja peale jäänud ja homme niikuinii reede, siis tulebki ette võtta testid.

Re: e61 535d jõud kadunud!

Postitatud: 24.08.2017 20:23 30
Postitas PeeterA
Probleem ilmselt selles pikemas 25 mm käiguga turbo juhtvarda liikumises. Kui see üldse ei liigu või siis katkendlikult-aeglaselt, siis viga tõenäoliselt selle juhtsolenoidis. Hiljuti ühel 535d-l madala otsa jõu puudus ja vastava vaakumsolenoidi vahetus aitas. ISTA testiga saab selle varda tühikäigul liikuma panna ühest äärmusest teise kontrolli mõttes.

Re: e61 535d jõud kadunud!

Postitatud: 25.08.2017 22:48 59
Postitas rene1191
Pilt


Sai testitud detaili number 1 ja 2. Otse vool pelale lastes tegi 2 klõpsuvat häält, 1 aga sellist suminat vms. Mähise takistused olid mõlemad samad... 17.

Arvutiga on off tsükleid tehes. detail 2 pinge kõikus (töötava mootoriga testi tehes) aga detail 1 pinge oli koguaeg 11.8 ja ei kõikunud.

Igaljuhul ISTA testi tehes see ennast ei liigutanud (pildil) ja voolik lahti võttes vaakum puudus

Pilt

Re: e61 535d jõud kadunud!

Postitatud: 26.08.2017 08:08 13
Postitas mike1
Võtad vaakumkella ja mõõdad, kas solenoidini vaakum jõuab. Kui jõuab, siis kontrollid, kas vaakum aktiveerimisel klapist edasi jõuab. Kui ei jõua, siis kontrollid, kas aktiveerimissignaal klapini jõuab. Samuti saad vaakumpumbaga kontrollida aktuaatori liikumist/vaakumlekkeid. Saadud tulemustest teed järeldused - milline detail viga põhjustab. Solenoidide poolt tekitavate häälte põhjal ära parem midagi diagnoosi/defekteeri.

Re: e61 535d jõud kadunud!

Postitatud: 29.08.2017 20:24 14
Postitas rene1191
Sain siis täna kasutaja mike1 abi. Kogu probleem oli selles et õhufiltri toru tihend oli jõudnud omadega turbosse.
Sellest loo moraal, ära tee mitut asja korraga kui on oht et midagi võib poolikuks jääda. :D Igaljuhul õppetund mulle... teinekord olen hoolsam