E34 525 TDS-i plokikaane probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

E34 525 TDS-i plokikaane probleem

Postitus Postitas martin471 »

Ise ma vähemalt arvan, et plokikaanes on praod.
Asi on siis selline, et kui mootor läheb kuumaks, lähevad lõdvikud täiesti kõvaks ja paisupaagi korgi alt kostub sisinat. Eelmise omaniku käest ostes ei töötanud autol jahutusventika hüdrosidur. Arvan, et masin sai kuuma ja tõmbas kas kaane kõveraks või praod sisse.

Kui suur on tõenäosus, et viga on plokikaane tihendis?
Kui kaanes on praod, siis kas tasuks remontida?
Kus ja kes kaani remondib ja palju maksma läheb (palju keevitus maksab, palju lihvimine maksab jne)?
Viimati muutis martin471, 25.08.2006 09:09 02, muudetud 1 kord kokku.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Selleks, et teada saada mis viga tuleb kaas maha võtta.
Kaasi remondib näiteks Kavor ja hinnad vist ei olegi väga jubedad.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Valdek ehk abiks. www.hot.ee/impulss
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Viljar ja Aivar samuti abix


Auto remont Viljar 53446490 ja Aivar 5062088
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Enda autol ka talvel ajas lõdvikud kõvaks ja olin üsna ehmunud juba, kuid asi piirdus uue paisupaagi korgiga.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Ma usun, et paisupaagi korgi pärast auto veel keema ei tohiks minna. Tühikäigul käies sooja mootoriga oli korgi alt sisinat kuulda. Mõne päeva jooksul võtan võibolla kaane maha ja eks siis paistab mis viga on.

Aga mis te arvate kui suur on tõenäosus, et kaanes on või ei ole praod? Selge on see, et auto on vist kuuma saanud ja surve on jahutussärgis.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Ausalt ikka nii ei ütle ära kas kõver, kui palju kõver ja kas ka praod ja võibolla ongi ainult tihend läbi.

Kuna sa oled oma esimest posti tunduvalt kärpinud ja meenutades mis sa ennem kirjutasid siis hakka ka vaikselt uut kaant otsima. See nüüd ei tähenda, et uue kaane keerad kohe peale (seda võib juhul kui on ideaalses korras töötavalt mootorilt võetud), kasutatud kaanega ka lähed kasvõi sinna Kavorisse, kus lihvitakse ja survestatakse kontrollimaks kaane hermeetilisust.

Ja raha läheb niipalju, et järgmine kord sama rada enam käia ei taha, nii et esimese korraga pead asjades 100% kindel olema.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

martin471 kirjutas:Ma usun, et paisupaagi korgi pärast auto veel keema ei tohiks minna. Tühikäigul käies sooja mootoriga oli korgi alt sisinat kuulda. Mõne päeva jooksul võtan võibolla kaane maha ja eks siis paistab mis viga on.

Aga mis te arvate kui suur on tõenäosus, et kaanes on või ei ole praod? Selge on see, et auto on vist kuuma saanud ja surve on jahutussärgis.
Tõenäosus selgub siis , kui kaan maas ;) :roll:
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Tõesti keema ta küll ei läinud endalgi, aga lõdvikud olid kõvad ja vedeliku pressis välja.
525 TDS´a EXECUTIVE
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

tõenäosus et mõrad on päris suur ja kõver samuti kui ta juba maha oled kiskunud
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

se vaata oma tagasivool üle, kui see umbes siis läheb samuti kohe keema ja lööb surve sisse.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Asi on nüüd selgemaks saanud. Kaan on nüüd maas ja nagu arvata oli, on kaanes praod. Kahe klapi vahel oli pragu vähemalt kolmel silindril. Eelpõlemiskambri kaante sees oli ka väga palju pragusid. Vähemalt kolmel silindril oli eelpõlemiskambri kaane servas ka pragu, ühel eriti suur.

Nüüd ei tea kas tasub parandada või on mõttekam uus muretseda. Võibolla teen kaanest pildi ja lasen siia üles, siis oskate ehk öelda mis teha, ise pole remondi hindadega veel kursis.
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Oskate öelda, kas Vihur ka veel kaani remondib ja kui jah, siis kui suured on hinnad ja kuidas on kvaliteet? Mida oskate samas valdkonnas Kavori kohta rääkida?
san
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 28.05.2006 10:51 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas san »

Endal sarnane mure. Ainult tegu e39 525tds'iga.
martin471, kus kaane maha võtsid?
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Kaan sai ise maha võetud.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Vii see kaas kuhugi kus kaanetöid tehakse ja küsi kas saab/tasub parandada.
Kunagi on kõrvu jäänud 700eeki cm kaane keevitamist, võin räigelt eksida muidugi.
Vasta