E34 salongi ei puhu üldse õhku...
E34 salongi ei puhu üldse õhku...
EHK oskab keegi aidata.Äsja soetatud 94 a. E34 bmw ja salongi ei puhu üldse õhku(olemas kliima,mis ka ei tööta),keera ja pööra neid nuppe kuidas pidi tahad.Kas keegi teab öelda on ehk on kuskul mõni klapp või mingisugune kaitse või mis iganes,milles võiks viga olla?Kas on ehk keegi,kes on samasuguse probleemiga kokku puutunud ja annaks ehk nõu mis teha?Oleksin iga nõuande eest siiralt tänulik...
kuidas salongiõhu filtrile ligi pääseb??
Viimati muutis Kratt, 06.09.2006 22:30 51, muudetud 1 kord kokku.
Diisel maamehe lemmik
5044107

- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Trügin siia oma probleemiga. Mõtlesin, et vahetan salongifiltri ära, kuna puhurist ei tulnud piisavalt õhku ja et kindlasti on vana filter umbes. Üllatuseks tuli välja, et vanat filtrit ei olnudki seal, oli tühjus ja kõvasti igast prahti
. Puhastasin sealt seest suruõhu ja tolmuimejaga kõik saasta ära, paigaldasin uue filtri, ladusin kõik kokku tagasi. Panin süüte sisse, et näha kuidas nüüd puhub ja fakk, nüüd ei taha üldse puhuda
. Et siis on järelikult mingi saasta ette puhunud kuskile. Kas siis nüüd tuleb kõik lahti kiskuda.. armatuurlaud maha jne.? Kus võib see saast seal siis olla? On kellelgi sarnast probleemi olnud?
Teema algatajale: Salongifiltri eemaldamise õpetus


Teema algatajale: Salongifiltri eemaldamise õpetus
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Minul E34-l oli probleem selles, et need käsihoovad, millega avatakse-suletakse õhuvoogude suunamist ülesse-keskele-alla, olid tagant traadid kinnitusest lahti tulnud, st hoovad ise liikusid, kuid traadid liikusid tühja ning klapid olid kõik jäänud kinnisesse asendisse. Pärast traatide kinnitamist hakkas ka õhk salongi puhkuma. Kinnitatud on need lihtsalt kruvistoperdusega. Nendele saab ligi, kui kõrvalistuja jalgade juurest avad plastkatted, kohe on näha. Sealt saad ka salongifiltrile ligi, kuid lammutada tuleb natuke rohkem. Üldiselt on heade riistadega u 1h jagu tööd. Pärast on asi väga viis! 

Jah, vaatasin ka need üle, kõik toimib. Proovisin ka kõiki eraldi (esiklaas, näkku ja jalgadele), kolmanda kiiruse peal on nagu mingit õhku juba käega tunda, aga see on juba ebameeldivalt lärmakas. Tõenäoliselt on siiski miskit kusagil ees. Aga seal salongifiltri juures on ju kohe radikas, sealt ei pääse ju eriti saasta läbi? Need ventikad (salongifiltri ees) ise aga töötasid mõnuga, nii, et seal probleemi pole. Aga kas võib olla siis, et äkki on radikas ise umbes?ilmar74 kirjutas:Minul E34-l oli probleem selles, et need käsihoovad, millega avatakse-suletakse õhuvoogude suunamist ülesse-keskele-alla, olid tagant traadid kinnitusest lahti tulnud, st hoovad ise liikusid, kuid traadid liikusid tühja ning klapid olid kõik jäänud kinnisesse asendisse. Pärast traatide kinnitamist hakkas ka õhk salongi puhkuma. Kinnitatud on need lihtsalt kruvistoperdusega. Nendele saab ligi, kui kõrvalistuja jalgade juurest avad plastkatted, kohe on näha. Sealt saad ka salongifiltrile ligi, kuid lammutada tuleb natuke rohkem. Üldiselt on heade riistadega u 1h jagu tööd. Pärast on asi väga viis!
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kui filtrit pole ei tea mis ajast vahetatud või vana filter ära võetud ja uut pole pandud, sest sõltuvalt masina lisavarustusest filter kas kallim või odavam. Minu filtri (mulle läks siis see mingi üle 500 kroonine filter)vahetas Valdek ära mingi minuti-paariga ja vaatepilt siis oli selline.
Kes veel ei tea siis uus filter on lumivalge!
Ja kujutage nüüd ette kui filtrit ei ole, et mis siis toimub

Kes veel ei tea siis uus filter on lumivalge!
Ja kujutage nüüd ette kui filtrit ei ole, et mis siis toimub


E30 316i ´90, E34 518i ´95
Mulle anti mingi 300 eegune filter UM'ist (520i, konditsioneer). Välja näeb samasugune nagu kõik teised, mida pildilt näinud (netist). Ja mul avanes samasugune rõve pilt seal salongiradika küljes. Rõve, rõve ja veelkord rõve.Hans kirjutas:mulle läks siis see mingi üle 500 kroonine filter
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Mul täpselt sama teema. E34 525tds 94a. Mootor uhub täiega, aga õhku tuleb nii et välgumihkli leeki isegi ei kõiguta. Seda hakkas ühtlaselt iga päevaga aina vähem tulema. Hoovad ise klappe avavad ja filter on puhas. Isegi ilma filtrita ei tule midagi läbi. Aga filtrile iseenesest tuleb õhku nii nagu korralikus autos 4.astmes salgongi. Sisemised torud tunduvad ka puhtad olema.
????
Peab vist kapoti alt lähenema! Mis võib veel viga olla????
????
Peab vist kapoti alt lähenema! Mis võib veel viga olla????
Ma pakuks ikka esmalt salongifiltri vahetust. Minul (525tds 93 täiskliima) oli mäekõrgune õhuvoolus kui filtri ära vahetasin. Vana polnudki just eriti sodi täis aga hämmastavalt suurt effekti andis vahetus. Maksis mingi üle 100 eeku aga vahetuseks kulus vähemalt tunnike ja see polnud üldse lihtne toiming.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
- Kristjan_T
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
- Asukoht: Tartu
Kui filtri vahetu ei aita siis on vaja soojedus radikas puhtaks pesta osaliselt pääseb ligi kapoti alt aga sealt pole palju abi tarvis on salongi poolt läheneda sõbral sama mure ja kiskus armatuuri alumise osa välja (saab võibolla lihtsamalt) ja pesi puhtaks olevat jube pasane olnud nüüd puhub nagu peab.
E30 316 3,5l
Minu probleem lahenes sellega et see tross, mis liigutab peaklappi, oli poolenisti lahti ainult. St tross oli kronsa küljest lahti tulnud ja nagu arvata võib, siis lõdva tross avas seda klappi vaid natukene. Selline viga siis, mis eelmisel lahtivõtmisel kahe silma vahele jäi
Tundub, et see klapp oli juba aastakese jagu tagasi väheke praokil kui auto ostsin. Siis oli enam-vähem. Aga nii tugevalt kui praegu, ei ole seda õhku sealt küll kunagi tulnud


Tundub, et see klapp oli juba aastakese jagu tagasi väheke praokil kui auto ostsin. Siis oli enam-vähem. Aga nii tugevalt kui praegu, ei ole seda õhku sealt küll kunagi tulnud




- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
oskab keegi 90.a 535 kondiga masina kohta õelda kus sellel salongis õhufilter on?
http://www.zone.ee/raiks10000/bmw.jpg
http://www.zone.ee/raiks10000/bmw.jpg
Bayerische Motoren Werke
Lugesin siin veidi seda teemat ja mõtlesin et ehk oskab ka keegi mind aidata,nimelt 525 91a.141kw.Peaks olema ka kliima.Panen siis puhuma esiklaasi peale ja tuleb sooja õhku,kui suunan õhu jalgadele või siis näkku hakkab külma puhuma.tagaistme juures olevatele avadele kus peaks ka õhku puhuma,see õhk igatahes ei jõuagi.
Auto omanik olen olnud suht vähe aega ja ei oska öelda millal see filter on vahetatud.Kuid ise lasin ära vahetada termostaat klapi ja ehk siis õhk vahel,sellest vist siis alustangi.
tänud!
Auto omanik olen olnud suht vähe aega ja ei oska öelda millal see filter on vahetatud.Kuid ise lasin ära vahetada termostaat klapi ja ehk siis õhk vahel,sellest vist siis alustangi.
tänud!
Audi Coupe 2,3 98kw.
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.11.2005 18:34 48
- Kontakt:
lähene asjale kindalaeka alt, kuid suundu keskkonsooli taha, kui katte eest ära võtad siis jõuad sellise "mõõgani". see tõmba välja, siis on üks roheline kate ja see võta ära, siis pane käsi sinna tekkinud auku ja tõmba filter välja, ma ka suht kaua otsisin aga lõpuks sain kätte, enne ei puhunud mitte midagi, nüüd toimib kõik nagu peab (H)
E34 525 tds - müüdud
Filter asub sul selle rohelise pistikuga vidina taga. Mingeid õpetusi leiad siit ---> http://www.hot.ee/bmwinfo/juhendid/salo ... ermann.pdf http://www.hot.ee/bmwinfo/juhendid/salo ... rbosch.pdfconversator kirjutas:oskab keegi 90.a 535 kondiga masina kohta õelda kus sellel salongis õhufilter on?
http://www.zone.ee/raiks10000/bmw.jpg
mul ka mõned mured salongisoojendusega.
91.a ilma kondita auto. õhku puhub veidi vähe, klaasid saab ikka udust puhtaks, kuid vent peab selleks viimases astmes lärmama.
väidetavalt ilma kondita autol ei olegi salongifiltrit. kuidas peaks probleemile lahenema? sooja-külma tuleb muidu ilusti, veepump, termostaat, radikas vahetatud. nüüd on salongiradika vahetuse aeg?
edit: kiiremates astmetes kõriseb vent ka vahepeal. tuleb vahetada ainult laager, kogu kupatus või pääseb õlitamisega?
91.a ilma kondita auto. õhku puhub veidi vähe, klaasid saab ikka udust puhtaks, kuid vent peab selleks viimases astmes lärmama.
väidetavalt ilma kondita autol ei olegi salongifiltrit. kuidas peaks probleemile lahenema? sooja-külma tuleb muidu ilusti, veepump, termostaat, radikas vahetatud. nüüd on salongiradika vahetuse aeg?

edit: kiiremates astmetes kõriseb vent ka vahepeal. tuleb vahetada ainult laager, kogu kupatus või pääseb õlitamisega?