1. leht 1-st
E34 525tds külmalt ei lähe käima mitte
Postitatud: 01.09.2006 17:12 46
Postitas ando4
Tegu siis selle diiel mootoriga(105kw) ja pärineb aastast 95.Mure ise selles et hommikul käima ei lähe,käivitub alles mingi neljanda-viienda katse peal??Aga päeva läbi pole mingit muret.Armatuuris süttib vahel ka veateade selline kollane tuli vasakul,millel selline pihusti sümbol peal(või midagi sellist).A ja.sellel see salaluku süsteem:et enne parktuled ja siis starter,aga käivitub tavaliselt ilma selleta ka(seisma ei jää enne kui tuled kustus).Kas pihustid ja küünlad...Noh kui kellelgi kogemusi,arvamusi antud teemal siis ütle ikka

Postitatud: 01.09.2006 17:59 26
Postitas romm
kõigepealt võik eelsüüteküünlad nt üle vaadata, samuti võib küte alla vajuda.
Postitatud: 01.09.2006 20:42 11
Postitas ando4
Et küte alla vajub on loogiline.Kuna täpselt selline tunne et midagi jääb puudu(nagu vool või kütus)aga millest see tingitud võib olla et kütus alla vajub.Mootor veab täiesti tühja...mitte üks mats nagu õeldakse ja siis järsult läheb tööle ja nurrub puhtalt.
Postitatud: 02.09.2006 13:14 08
Postitas romm
viga siis ilmselt pumbas ikka, kui küte alla vajub. selle vastu odav ja efektiivne lahendus on ise tagasivooluklapi paigaldamine sissevoolutorustikku.
Postitatud: 03.09.2006 09:06 27
Postitas Maiks
Lõdvad tagasivoolu voolikut klambrid lasevad kütte tagasi. Sai enda autol need üle käidud ja peale seda pole kütus tagasi vajunud ja pole ka mingit lisaklappi vaja läinud.
Postitatud: 03.09.2006 18:29 26
Postitas cedar
tere ,ise vaevlesin ka selle sama probleemi käes ,et auto ei tahtnud hommikuti käivituda korralikult,sai siis käidud sellega peterburi mnt diislikeskuse diaknostikas ,mis ütles ,et kas viga on selles ,et kas on õhk kütte süsteemis või on selle paagisisese pumbaga midagi,ja pärast tuligi välja ,et see paagisisene pump ei töötanud üldse.Pärast selle pumba tööle saamis on tegu nagu uue autoga :käivitub ilma igasuguste probleemideta ja küttekulu vähenes märgatavalt.
Postitatud: 04.09.2006 13:58 59
Postitas teet3
kuidas sa selle pumba tööle said? ostsid uue? kuidass seda vahetatakse?
Ma usun, et mul kah see läbi, kui süüte sisse panete siis peaks ta olema kuulda, aga mul enam ei ole midagi kuulda.
Postitatud: 04.09.2006 16:38 03
Postitas Tarmo_N
kollane tuluke pihusti märgiga tähendab et filtris on vett.mul kah 525tds.mure oli sama.vahetasin filtri ja mured lakkasid.ja etteande pump hakkab tööle ainlt siis kui käivitad ja kui käima läheb jääbki tööle.pump tuleb paagist väga lihtsalt ära.mõlemal pool pumpa on sellised körvad.vajutad mõlemad näppudega kokku ja t5õmbad pumpa üles.hoidke paagis rohkem kui 20 toopi kütet ja kütus jõuab ise filtrini.kui aga pump ei tööta siis on ta lihtsalt takistus.igatahes alustage filtri vahetusest.viljar teab täpselt mis veoka filter sinna sobib.originaal maksab 300 eeki vale filter 40 eeki.2,5 tds on filtri suhtes väga tundlik.dde aju kõrval on ka pumba relee.kui ühte juhtmesse voolu lasta hakkab pump tööle.ise ei soovita ma seda teha.võid aju maha kärsatada.juhtme värvus oli vist roheline pruuniga.ja relee oli nelja jalaga.mitte viiiega.kui veel küsimusi siis aitab kui mulle helistada 58087189.
Postitatud: 04.09.2006 18:25 41
Postitas ando4
Filtri jutul on jumet.Eile siis nokisin selle välja ja see oli ikka väääga must.Kloppisin ja putitasin teda väheke ja paigaldasin tagasi.Täna hommikul käivitus probleemiteta(paremini kui enne üldse),ostsin nüüd uue filtri ja vaatab mis nüüd saab.Aga müügimees soovitas osta peugeoti filter pidi olema väga hea.
Postitatud: 04.09.2006 22:16 47
Postitas teet3
peab kah filtri vahetama, lähen ostan homme, aga millist filtrit osta? Kas erineva hinnaga saab siis samasugust filtrit?
Postitatud: 05.09.2006 07:58 54
Postitas Imre323
Ei tea mis see päris õige asi on et 525tds käivituks korralikult.Mul pandud tagasivooluklapp vahele,siis on filtrid uued jne.Kylmast peast läheb kohe poole pöörde pealt käima.Aga kui on soe siis ei taha kohe kuidagi minna.Vahle isegi 5-6sek ketran enne kui läheb.
Oskab keegi öelda?
Postitatud: 05.09.2006 12:21 16
Postitas Silver_S
Imre323 kirjutas:Ei tea mis see päris õige asi on et 525tds käivituks korralikult.Mul pandud tagasivooluklapp vahele,siis on filtrid uued jne.Kylmast peast läheb kohe poole pöörde pealt käima.Aga kui on soe siis ei taha kohe kuidagi minna.Vahle isegi 5-6sek ketran enne kui läheb.
Oskab keegi öelda?
Prooviks isegi seda klappi.
Kust seda võimalik soetada?
Postitatud: 05.09.2006 13:54 06
Postitas Imre323
igast varuosade poes peaks olema..umbes 125kr
Postitatud: 05.09.2006 21:12 55
Postitas ando4
Mina vahetasin filtri ja asi toimib,auto käivitub nüüd probleemideta.
Aga räägime siis veel selles bmw-st.Nimelt mingi huvitav lüliti kapoti all.Asub ta juhi pool kaismete ja releede kasti kõrval.Seal ta on aga milleks ei tea mina.Kas see on tehase poolt sinna pandud või on seotud signalisatsiooniga?kui muuta lüliti asendi ei muutu nähtavalt ,kuuldavalt ega ka tuntavalt midagi.
Postitatud: 06.09.2006 21:53 30
Postitas teet3
Imre323 kirjutas:Ei tea mis see päris õige asi on et 525tds käivituks korralikult .Kylmast peast läheb kohe poole pöörde pealt käima.Aga kui on soe siis ei taha kohe kuidagi minna.Vahle isegi 5-6sek ketran enne kui läheb.
Oskab keegi öelda?
Ma pidin kah vahepeal ketrama, aga vaatasin, et mul olid kõiksugused voolikud seal lahti ununenud kollektorit näppides. vaata üle endal kah kas midagi ripub, sina kütusefiltri juurde peaks üks jooksma, see kõige valusam vast.
Postitatud: 06.09.2006 22:05 48
Postitas Kratt
Hakkas kah hommikuti käivitamisega probleeme tulema, kuid minul oli asi lihtne, vahetasin ülevoolu torud pihustite ja pumba vahel ära ja käivitub jälle ilusti. Voolikud muutuvad lihtsalt nii rabedaks, et pealt vaadates on korras, kuid lasevad kütusel ikkagi alla vajuda.