E61 pidurdades väristab
E61 pidurdades väristab
Suvel sai soetatud E61, millel pidurdades rool kergelt väristas ja esisillast oli aukliku tee peal kuulda kergelt kolinat, juhi poolt. TÜV punktis sai autot ka eelnevalt kontrollitud ja seal öeldi, et läbi on roolilatt või sisemine rooliots. Lootsin, et viga on rooliotstes aga neid vahetades selgus, et latt on otsa saanud ikkagi - paigaldasin uue koos rooliotstega. Värin pidurdades jäi alles, kolin jäi natuke väiksemaks.
Selle peale arvasin, et tegemist on kõverate esiketastega ja sai need vahetatud koos klotsidega (rummid tegin piinlikult puhtaks) - tulemus täpselt sama. Õõtsa puksid tundusid visuaalset kahtlased/väsinud, alla sai paigaldatud kõik uued õõtsad, jällegi tulemus sama.
Mõõtsin kettad üle - kunde poolt viskab 0.01mm ja juhi poolt 0,08mm. Ketaste infolehel oli lubatud tolerants 0,015mm, autodata ütleb lubatud piiriks 0,010mm. See info peaks just kui välistama, et rumm kõver on. Auto alt on vahepeal läbi käinud kahed erinevad veljed ja kolmed erinevad rehvid.
Värin on tunda rohkem 70 - 90ne pealt mõõdukalt pidurdades. Kergelt ja tugevalt pidurdades pole just kui tunda. 150ne pealt mõõdukalt pidurdades läheb rool ikka päris agressiivseks käes.
On kellelgi head nõu pakkuda mis antud probleemi veel põhjustada võib?
Selle peale arvasin, et tegemist on kõverate esiketastega ja sai need vahetatud koos klotsidega (rummid tegin piinlikult puhtaks) - tulemus täpselt sama. Õõtsa puksid tundusid visuaalset kahtlased/väsinud, alla sai paigaldatud kõik uued õõtsad, jällegi tulemus sama.
Mõõtsin kettad üle - kunde poolt viskab 0.01mm ja juhi poolt 0,08mm. Ketaste infolehel oli lubatud tolerants 0,015mm, autodata ütleb lubatud piiriks 0,010mm. See info peaks just kui välistama, et rumm kõver on. Auto alt on vahepeal läbi käinud kahed erinevad veljed ja kolmed erinevad rehvid.
Värin on tunda rohkem 70 - 90ne pealt mõõdukalt pidurdades. Kergelt ja tugevalt pidurdades pole just kui tunda. 150ne pealt mõõdukalt pidurdades läheb rool ikka päris agressiivseks käes.
On kellelgi head nõu pakkuda mis antud probleemi veel põhjustada võib?
Re: E61 pidurdades väristab
Mul oli ka eelmisel...aga viga ei saanudki teada.
Re: E61 pidurdades väristab
Konsulteeri kogemustega meistritega nt Carmasters, Bmauto, Angelar Tallinnas.
Loll küsimus, aga sul esiamordid ja amortide tugilaagrid on ikka tiptop korras? Sillakokkujooks?
Loll küsimus, aga sul esiamordid ja amortide tugilaagrid on ikka tiptop korras? Sillakokkujooks?
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: E61 pidurdades väristab
Kokkujooks on korras. Tugilaagreid ja ammorti pole kontrollinud - ei saanud ammordi polti, käändmiku seest kätte.
Re: E61 pidurdades väristab
Erinevate rehvidega sama? Kelleltki teisi velgi ja rattaid proovida...Mul kunagi väristas ka lühem õõtshoob mis oli pisikese lõtkuga.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 pidurdades väristab
Pidurisadul. Silindris korrosioon, kolb veab ära. Remondikomplektist võib abi olla, kui liivapritsiga sadulad enne üle lasta, aga ei pruugi. Korduvalt nähtud.
Re: E61 pidurdades väristab
All on käinud kahed erinevad veljed ja kolmed erinevad rehvid - värin täpselt sama. Õõtsad kõik juba vahetatud.kaupo.k kirjutas:Erinevate rehvidega sama? Kelleltki teisi velgi ja rattaid proovida...Mul kunagi väristas ka lühem õõtshoob mis oli pisikese lõtkuga.
Re: E61 pidurdades väristab
See tundub loogilise võimalusena. Soetan remontkomplekti, vaatan kas aitab.ttsys kirjutas:Pidurisadul. Silindris korrosioon, kolb veab ära. Remondikomplektist võib abi olla, kui liivapritsiga sadulad enne üle lasta, aga ei pruugi. Korduvalt nähtud.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E61 pidurdades väristab
8 sajandikku annab tunda küll.Werk kirjutas:
Mõõtsin kettad üle - kunde poolt viskab 0.01mm ja juhi poolt 0,08mm. Ketaste infolehel oli lubatud tolerants 0,015mm, autodata ütleb lubatud piiriks 0,010mm.
ise üle 5 sajandiku viskavat ketast 5 seeria-le tavaliselt külge ei jäta. Kui just klient ei soovi.
Kui suport ja selles kolb liigub veidi pahasti,siis hoitakse kerget survet peal ja ketas kuumeneb kiiremini.
üles kuumenenud ketas on veel kõveram.
Kas külmalt ja soojalt on sama vibra?
Re: E61 pidurdades väristab
Külmalt ja soojalt on sama.
Re: E61 pidurdades väristab
E46 kandus tagumiste ketaste vibra samuti edasi rooli, peale vahetust oli vaikus.